1.1K 63 4
                                    

"Öyleyse neden beni terk ettin, Kookie?" 

Jungkook, ona ağlamaklı gözlerle bakan Taehyung'a baktı. 

Diğeri ona böyle baktığında ona hiçbir şey söyleyemedi. 

"T- Tae be- .."

kendini Taehyung'dan ayırırken baktı.  Taehyung, diğeri ondan uzaklaştığında kalbinin ağrıdığını hissetti. 

"Kookie?" 

Jungkook, "Benim bir kız arkadaşım vardı. Evliliğimizden sonra bile onunla görüşüyordum." 

Jungkook başını çevirdiğinde Taehyung oturup kucağına bakarak dondu. 

"Onu sevdim Taehyung. Keşke hala burada olsaydı." 

Taehyung endişeyle ona baktı.

Jungkook ona baktı ve parçalanmasını önlerken ellerini tuttu. 

"Benim altımda çalışıyordu, Tae. Ben- Bunu nasıl açıklayacağımı bilmiyorum ama, Tae ... O- o .. Dört ay önce öldü. Onun gittiği gerçeğini unutamadım.  O gitti." 

Taehyung, bağlı ellerini alnına götürürken şimdi gözyaşları içinde olan Jungkook'a baktı. 

Taehyung ağlamamaya çalışırken dudaklarını ısırdı ama bu noktada aşkının kalp kırıklığından nerede acı çektiğini kontrol edemedi. 

Kocasıyla ağlarken Jungkook'a sarıldı ve sırtını ovuşturdu. 

"Ağlama, Kookie

Ne olursa olsun seninle kalacağım, Kookie Sadece onu sevsen bile.

Sorun değil. "

Taehyung zayıf bir şekilde gülümserken Jungkook, diğerinin sözlerini duyduğunda kalbinin daha hızlı attığını hissetti.

It's Okay // Taekook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin