1.

6 0 0
                                    

Dzień jak codzień, we dwoje udają, że się nie znają.
Bereta pov
patrze na niego, piękny jak zawsze, chciałabym coś więcej dzisiaj.
narrator
jakby czytał jej w myślach Januś pokazal jej żeby szła za nim.
Michalski pov
Zaprowadziłem ją do jednej z sali, zamknąłem drzwi. Pani Cierlica mi dała klucz i będzie nas kryć. Położyłem ją na jedną z ławek, jestem top, ale nie na długo, zaczęliśmy się całować, a Bereta mnje rzuciła na inną ławke, teraz ona górowała. Siedziała ma mnie okrakiem i zaczęła ruszać biodrami, chcąc mnie podniecić.
Bereta pov
Gdy poczułam, że jegi przyrodzenie stoi- uśmiechnęłam się. Zaczęliśmy zdejmować z siebie ubrania.
- Zrób mi loda cudowna kobieto- powiedział, a ja spioruowałam go wzrokiem.- ja ci zrobię minetę- mogę mu co najwyżej zwalić, więc postanowiłam się zgodzić i go oszukać.
- Wiec 69- powiddizlaam a on przytaknął.
Na początku tylko dotykał palcem i lizał, ja tylko delikatnie dotykałam jego chuja, myślałam, że większy będzie.
Michalski pov
Postanowiłem wsadzić juz język żeby ona też zaczęła swoje. Podniecała mnie swoim jękiem, doszedłem, ona też. Lecimy Kolejna rundka tylko już tak normalnie, pieściłem piersi miałcząc "moja cycolina". Bereta drapała moje plecy i krzyczała "januś szybciej, szybciej, mocniej" potem już tylko jęczała. Na pewno było jej dobrze. Wyszlismh kila minut po dzwonku, ale dzięki Cierlicy było dobrze.
Bereta pov
Opowiedzaam dziewczynom.
- No nie chciałam żeby było mu przykro, więc udawałam podnieconą, ale chyba przesadziłam, mocno przesadziłam, cóż słaby był, trzeba go nauczyć.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jan 15, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

bereta i Michalski Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz