Part 1

20 3 0
                                    

Намайг Лан Ван Жи гэдэг. Би 36тай. Их дээр үеэс ганц л хүнийг хүлээх болсон.

Одоо би хятадын хамгийн хүнд хатуу дэглэмтэй гэгдэх Гусу Лан эмнэлэг рүү явж байна.

Энэ эмнэлэгийг манай элэнц өвөө үүсгэн байруулсан юм. Тэгээд аав дээр ирж одоо надад өвлөгдөн.

Би энэ бүхнийг хүсэхгүй байгаа ч нэг л зүйл намайг энэ эмнэлэг рүү татаад байгаа учир ирсэн юм.

Намайг эмнэлэгийн хашааруу орход хэн ч байхгүй байв. Одоо хэн л байв гэж одоо 14 цаг буюу эмчилгээний цаг болж байхад энд хэн ч байх ёсгүй.

Миний бодлийг үгүйсгэх мэт хажуу талаас хэн нэгэн дуудав.

?!: Хөөе

Би: Хэн бэ?

?!: Чамайг ирэхийг хүлээж байлаа.*Уйлах*

Энэ яасан соних хүн бэ? Эмнэлэгийн хувцастай яах аргагүй өвчтөн л юм шиг байна.

Би: Өөрөө хэн билээ? Одоо эмчилгээний цаг энд байж болохгүй. *Нүүрний хувиралгүй*

?!: Вэй Үш Иан гэдэг. *Инээх* Чамайг Лан Ван Жи гэдэг үү?

Би: Тиймээ. Яаж мэдсэн юм.

Үш Иан: Өглөөнөөс хойш эмэгтэй эмч нар таны талаар л ярьсан. Ийм царайлаг юм чинь аргагүйл юм байна.

Би: Та гээд байх юм. Хэдтэй вэ?

Үш Иан: Эмч нараас таныг 36 гэж мэдэж авсан. Би 34тай.

?!: Вэй Үш Иан наанаа юу хийгээд байгаад юм.

Үш Иан: Эмчээ энд нэг хөөрхөн эрвээхэй байна. *Гэнэт тэнэг юм шиг царайлж инээж гүйх*

Эмч: Яанаа уучлаарай. Бага эзэнтэйн. Түүний өвчин их хүнд л дээ энд 4 жил болж байгаач ямар ч өөрчлөлт байхгүй байгаа.

Би: Гэхдээ сая надтай зүгээр л ярьсан шүү дээ. Ямар өвчинтэй юм бол.

Эмч: Өвчинийг нь яг тийм юм гээд хэлж чадахгүй биеийн байдал нь жирийн хүнийхтэй адил ч сэтгэц нь өөр. Гэхдээ тархины томо грапт жирийн хүнийхдээ бас л адилхан байсан хаяадаа яг л жирийн хүн шиг л байдаг. Зза арайл их юм ярьчихлаа. Дотогшоо ордоо бага эзэнтэйн.

Би: За. Баярлалаа эмчээ.

Дотогшоо ороод шууд аавын өрөө рүү явав. Би энэ газар өссөн учир хаан юу байгааг хэнээс ч илүү мэддэг.

Аав: Өө ашгүй чи ирлээ. Наашаа суу.

Би: За.

Аав: Одоо миний нас явж байна. Чамд энэ эмнэлэгийг өвлүүлэх цаг болсон гэж бодож байна. 6 сарын дотор эмнэлэгт байр сууриа олчих тэгээд чамайг залгамжлагчаар зарлах болно.

Би: Ойлголоо. Би тусгайлан Вэй Үш Иан өвчтөнийг үзэж болох уу?

Аав: Тэгдээ өөрчлөлт орохгүйл байх. Чи аль болох унтаж байхад нь хар даруулахгүй байх тал дээр анхаараарай. Хар дарсанаас болж хэд хэдэн удаа амиа хорлох гэж оролдсон.

Би: За. Ойлголоо.

Аав: Өнөөдөртөө амар маргаашнаас ажиллаж эхлээрэй үзэх өвчитнүүдийн чинь мэдээллийг явуулчихая.

Би: За. Хичээж ажиллах болноо.

A/N: Bas negen zohiol ehlvvllee gej.




●°Psycho Love°●Where stories live. Discover now