Klara

9 2 0
                                    

2 meseca ranije...

Crnokosa vitka vampirica se probudila, u svom toplom krevetu, u kolibi na istočnoj obali.
Čula je previše je iz kuhinje, sigurno Džordan sprema doručak.
Ušao je u sobu noseći na tacni uobičajeni doručak, jaja i tost.
"Stvarno jednom moraš naučiti da kuvaš, ili makar da spremi nešto drugo za doručak." rekla je.
"Dobro jutro i tebi, ljubavi" rekao je.
Poljubili su se.
"Zvala te je Ema, rekla je da dođeš kasnije do nje." rekao je.
"Jel nešto ozbiljno?" pitala je.
"Nemam pojma, ali zvučala mi je uplašeno."

Nakon doručka Klara je odmah otrčala do Emine kolibe.
"Gde gori?" pitala je Klara zadihano.
"Hej devojko, ovo je ozbiljno." rekla je Ema.
"Pričaj."
"Nećeš mi verovati, jedna osoba kuje zaveru ptotiv tebe, želi da te se otarasi i preuzme celu istočnu obalu."
"Ko je ta osoba? Neka od tvojih sirena?"
"Džordan."
"Nemoguće. Pričaš gluposti, zajedno smo 10 godina, zašto bi odjednom hteo da me se otarasi?"
"Postoji milion dokaza. Sećaš se kako si umalo umrla na prošloj zabavi a cela obala je bila tamo sem njega. Osim toga videla sam ga sa Džeksonom ovo leto, uslikala sam ih"
Ema joj je pokazala sliku, Klara nije mogla da veruje svojim očima.
"Takođe sam pronašla njegov stari dnevnik, onaj što je pisao kad ste živeli kod mene." pružila ga je Klari u ruke a Klara idalje nije mogla da veruje da bi Džekson uradio tako nešto.
Konačno imam Klarino poverenje i konačno je toliko ludo zaljubljena u mene da neće ni primetiti kako joj radim iza leđa.

Pročitala je samo jednu rečenicu ali i ona je bila previše, počela je da plače a Ema ju je grlila i tešila.
"Ali Ema.. Ne mogu... Ne mogu da raskinem sa njim..."
"Hoćeš da ja uradim to umesto tebe?"
"Molim te, samo mi skrati muke."
"Okej."
Ema je uzela telefon i pozvala Džordana.
"Slušaj Džordane, Klara ne želi više nikad u životu da te vidi, rekla je da spakuješ kofere i da odeš što dalje od nje."
"Jel ovo neka šala?"
"Istina... je... Džo.. Odlazi... i... ne vraćaju se... nikad." Klara je jedva izgovorila tu rečenicu kroz plač ali je znala da je tako najbolje.
Poziv se završio.

Kada se Klara vratila kući Džordan je već otišao, nije bilo njegovih stvari.
Ispred vrata ju je čekalo neko pismo, nije pisalo od koga je, otvorila ga je ali je to bila samo prazna hartija.

IgraWhere stories live. Discover now