stiles en scoot praten niet zo veel meer . en dat is hoe stiles en derek vrienden zijn geworden je zou zelf kunnen zeggen beste vrienden .
stiles was op school en verveelde zich dood dus hij begon aan derek te denken . weeral . hij hield zoveel van hem maar was bang om het te vertellen . derek wist dat stiles op school was , maar hij wou hem verassen dus besloot naar zijn huis te gaan zodat hij hem kon verassen . hij wist dat het raam open ging staan want stiles had gezegd dat het altijd open ging zijn zodat derek kon komen wanneer hij maar wilde . zelfs snachts . derek kroop door het raam en keek op de klok hij wist dat stiles nog een kwartier school had dus dat hij hier ging zijn binnen 20 minuten . derek nam zijn kans en keek een beetje rond in de tiener zijn kamer .
na 20 minuten wachten hoorde derek de deur van stiles jeep dichtslaan . dus kroop in de kast zodat hij stiles kon laten verschieten
stiles liep zijn huis binnen . hij legde zijn boekentas weg , deed zijn jas en schoenen uit en liep naar de keuken . "hye pap "
" hye kiddo . hoe was schhool ? "
"saai zoals altijd scott was weer te druk met allison en isaac "
"gelukkig heb je derek nog . ook al vind ik het nog steeds niet leuk dat hij een ex gezochte is "
"zoals je zei 'ex' "
"zolang jij maar gelukkig bent "
" ik ga huiswerk maken "
"oke "
stiles nam zijn rugzak op en liep de trap op wanneer hij binnen kwam gooide hij zijn rugzak aan de kant en liet zich op het bed vallen
derek sprong de kast uit en riep : "dag sti ! "
stiles verschoot en sprong omhoog "jezus . derek ? "
" ben je niet blij om me te zijn ?" vroeg derek een beetje onzeker .
"tuurlijk ik ben altijd blij om je te zien dat weet je toch " stiles sprong van het bed en sprong in derek's armen
derek plante zijn neus in stiles nek en ademde diep in .
opeens ging de deur open waardoor stiles en derek onmiddelijk elkaar los lieten .
"pap! alles oke ? derek ging me helpen met mijn huiswerk "
huiswerk ? dat merk ik derek je kan ook gewoon de vooreur gebreuken hoor . je bent hier elk moment welkom "
"ook al vind je het niet leuk dat ik een ex-gezochte ben ?"
"sorry . maar je maakt mijn zoon gelukkig en zolang dta is ben je hier welkom "
"anders pap ik ben terug voor het avond eten wij zijn weg " stiles pakte derek zijn arm en trok hem het huis uit .
na 5 minuten wandelen derek brak " waar gaan we naar toe ?"
" naar het bos "
" wat gaan daar doen? "
"wandelen"
"oke "
na 10 minuten stappen in stilte kawen ze in het bos
"nog eens sorry van daarnet . ik had je moeten zeggen dat pap thuis was "
ze lachte
" is niet jouw schuld ik had kunnen weten dat er nog iemand was maar ik lette er niet op"
"laten we zeggen dat het allebei ons fout is " ze lachte opnieuw
" hoewas je dag opn school " vroeg derek om een gesprek te strarten
JE LEEST
sterek story
Werewolfkort verhaal over hoe stiles en derek elkaar vertellen dat ze van elkaar houden