"Efsaneye göre, zamanın birinde dokuz kuyruklu bir tilki yaşarmış. Gumiho adı verilen yaratık o kadar güzel bir insan formuna bürünebiliyormuş ki görenler çabucak büyüsü altına giriyormuş. Ne yazık ki onu görenler neye benzediğini anlatacak kadar uzun yaşamamışlar. Çünkü Gumiho insanları büyüleyip, kalplerini ve ciğerlerini yiyormuş."
Küçük çocuk iğrenmiş bir suratla ninesine itiraz etti.
"Eww, nineciğim bu çok iğrenç."
Ninesi şefkatle çocuğun başını okşadı ve gülümsedi.
"Öyle ama Gumiho bunu yaparken bile o kadar güzelmiş ki, iğrenç olan şey dünyanın en güzel şeyine dönüşürmüş."
İlgisiz bir şekilde onları izleyen ağabeyine döndü küçük olan.
"Ya bizi de büyüleyip yerse?"
Hyunjin küçük elini yumruk yaparak havaya kaldırdı ve kaslarını göstererek sırıttı.
"Ben seni korurum Yeji"
Yeji gülümseyip ağabeyine sarıldı.
"Hadi artık çocuklar, uyku vakti yataklarınıza."
Hyunjin ve Yeji'yi yatırdı ve üstlerini örterken ikisini de öptü. Işığı kapatıyordu ki Hyunjin onu durdurdu.
"Işık açık kalsa olur mu?"
"Karanlıktan korkarsan, kardeşini Gumiho'dan nasıl koruyacaksın?"
Işığı kapadı ve odadan çıktı. Hyunjin çoktan uykuya dalmış olan kardeşine baktı. Ninesi haklıydı, karanlıktan korkarsa onu koruyamazdı. Gözlerini sımsıkı kapadı ve bir daha karanlıktan korkmayacağına dair söz verdi kendi kendine.
Bu sırada bir çift göz onları izliyordu.
***Selaaaam! Şu fanartlar yüzünden ve tale of the nine tailed yüzünden böyle bir kurgu geldi aklıma umarım yazılmamıştır daha önce. Twitterda au olarak yazacaktım bunu ama auya uyarlamak çok zor olur ve detayların önemli olduğu bir kurgu diye burada yazmaya karar verdim. Umarım seversiniz ♡
çok güzeller 😭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the nine tailed // hyunin
FanfictionDerler ki; dokuz kuyruklu tilkiler güzel bir insan formuna bürünerek insanları büyüleyip kalplerini yermiş. Kardeşinin de böyle bir olaya kurban gittiğini düşünen Hyunjin, dokuz kuyruklu tilkinin peşine düşmeye karar verir. 🥀16.01.21🥀