Evet , başlamıştık yine. 8.sınıf daha yeni bitmişti oysaki. Bilirsiniz teog falan. Benim adım Merve. Ortaokuldan beri yakın arkadaşımla lisede de aynı okula gitmemiz bizim için avantaj olmuştu. Onun adıda Aslı. Olmayan kız kardeşimdi o benim.
Sabah saat 08.00 civarlarında okula kayıt yaptırmak için Aslıyıda alıp yola koyulduk.
— Merve oradakiler köpek mi ?
— Evet ve sanırım bize doğru geliyorlar kaç! Aslıyla durmadan koştuk. Okulun nerde olduğunu bile bilmiyoduk. Şimdi başımıza bu köpekler çıkmıştı. Koşarken hem okulun yolunu bulmak için yollara bakıp aynı andada köpekler kaçmıştık.
— Sanırım atlattık.
— Evet.
— Merve şurası bizim gidiceğimiz okul galiba gel bakalım.
— Hani nerde lan
—Kör ya sen beni takip et bari
— Ay tamam ya zaten itler peşimizi bırakmadı hala nefes alamıyorum .s.s
Aslıyla beraber o gördüm dediği okula geldik. Ve evet bizim okulmuş.
—Aferin kız sana
— Tamam alkışa gerek yok canıms.
—Ergennn
Biz böyle mal mal konuşurken kayıt yaptırmak en son aklımıza geldi.
Müdür yardımcımız olan kızıl papağan konuşup durdu. Ben dinleyemedim ama Aslı aşkom sağolsun anlamış bana ne dediğini anlatti.
Kayıt bitmişti. Benim en sevdiğim hayvan olan kedileri tam karşımda gördüm. Aslıda görmüş olucakki kolumdan tutmaya başladi.
— Aslı bak ne kadar sevimliler hadi yanına gidiyim .s.s.
—Merve en son kedileri sevicem diye arbaların altında kalıyodun. Ama ben dururmuyum sjsj. Koşmaya başladım.
Tam koşarken lanet saçlarım gözümün önüne geldi. Sonra bi taşa çarptım galiba yere kapaklandım.
Bi ses geldi.
— Körmüsün be kızım
Ben taşa çarptım demiştim de bu yasayan bildiğin taşmış ya sjsjsj
— Tamam be abartma.
— Uğraşıcak değilim zaten senin gibi eziklerle.
— Sen bana ezik mi dedin !!!
— Nolmuş dediysem dövücekmisin beni
Taşa vuramamki elim kanar canim yaa .s.s.s
— Merveeee tamam ya boşver
Niye sesleniyonki Aslı arkadaşım burada tasla anlaşmaya calusiyorum .s.s.
—Değmez zaten ya Aslı biz gidelim bidaha nerde gorces satenn
— Yanlız ben bu okulda okuyorum. Daha çok karşılaşıcaz güzellik.
Şimdi güzellik dediği için sevinsemmi yoksa daha deminden beri laf attigim çocukla ayni okulda olduğuma üzülsemmi anlamadim . Olsun ben seviniyim yinede sjsjs.
— Merve naptın sen ya
— Napmısımki ayrıca ben bisey yapmadim hepsi kedilerin suçu .s.s
∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞
Meraba güzel okuyanlar tabi okuyan olursa sjsj
Bu ilk hikaye yazışım.
Sıkı la bilirsiniz sıktıysam özür dilerim :((( ama yeni basladik dimi ya diğer bölümler daha uzun olucak :)))
Teşekkürler ♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Baştan
Teen FictionGenelde kitaplar yazanın hayalindeki düşüncelerinin birleştirilmesi sonucu olusturulmus. bu sefer daha farkli :)