seven

299 39 33
                                    

Minik yıldıza dokunup yorum yaparsanız çok mutlu olurum ballarım 🍯🖤

Yoongi'den...

Yatağımda sırt üstü uzanmış bir şekilde hiçbir espirisi olmayan tavanımla saatlerdir bakışmam odamın kapısının tıklatılmasıyla bozulmuştu.

"Gel!"

Kapı açıldığında karşımda bana kızgın bir şekilde bakan Kim Jennie'yi görmek beklediğim en son şey bile değildi. Şaşkın bir şekilde hızla yataktan kalktığımda alçılı elim ani hareketimle ağrıyınca yüzümü buruştursam da umursamadan üstümü düzelttim ve sorgulayıcı bakışlarımı üstüne dikerek konuştum.

Sevdiği çocuğu hastanelik etmeme sinirlenip buraya kadar gelmişti demek.

"Jennie?"

Bir anda kollarını boynuma dolamasıyla olduğum yerde donup kalmıştım. Tek istediğim kalbimin yerinden çıkmak ister gibi atış sesini Jennie'nin duymamasıydı.

"Sana inanamıyorum Yoongi, senin için ne kadar endişelendim haberin var mı?!"

Beni merak ettiği için mi gelmişti yani?

Bedenini benden uzaklaştıran fakat kollarını boynumdan ayırmayan Jennie'nin bağırışıyla hafifçe yüzümü buruşturdum ve boğazımı temizleyerek konuştum.

"İyi olduğumu söylemiştim."

"Resmen huysuz dedeler gibi davranıyorsun Yoongi!"

Jennie gözlerini devirerek konuşup ellerini boynumdan çekti ve bacak bacak üstüne atarak yatağıma oturdu.

"Annen çok tatlı bir kadın."

Gülümseyerek konuştum.

"Evet, öyledir de sen evimi nerden buldun?"

"Jimin'i birazcık tehdit etmiş olabilirim ."

Başımı onaylamazca iki yana sallayarak gülümsedim. Jimin ilk defa işe yaramıştı.

"Otursana."

Jennie oturduğu yatağımda yanını işaret ederek konuşunca kendime gelerek yanına oturdum. Resmen onu görünce ne yapacağımı şaşırmıştım.

Jennie oturmamla beraber bana doğru döndü ve önce alçısız elimi tutarak ona dönmemi sağladı ve tuttuğu elimi bırakmadan diğer elini nazikçe alçılı elime dokundurdu ve dudaklarını büzerek konuştu.

"Özür dilerim bebeğim benim yüzümden bu hale geldin."

Şu an dudaklarını büzerek bebeğim diyen güzelimi öpersem kesinlikle büyük bir tokat yerdim.

"Sana sorun olmadığını söylemiştim güzelim."

"Bence artık bu oyunu bitirmeliyiz."

Söylediğiyle kaşlarım anında çatılmıştı. Eğer Jennie'ye aşık olmasaydım bu kadar şeyle uğraşmazdım ve teklifini de kabul etmezdim ama her gün dayak yiyeceğimi bilsem yine de onun yanında durmak ellerini tutabilmek için bu oyunu sürdürebilirdim. Benim konuşmama izin vermeden tekrar konuşmaya başladı.

"Hanbin'in bu kadar ileri gideceğini tahmin etmemiştim. Sen de onu hastanelik ettin ama suçlu sen değildin."

"Güzelim, sana kaç kere daha sorun olmadığını söyleyeceğim. O şerefsiz herif kaşındı ben de kaşıdım."

"Sana benim hakkımda kötü şeyler söylediği ve onlara inandığın için benimle konuşmak istemediğini sanmıştım ama şimdi bana güzelim diyorsun."

Seesaw | yoonnie Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin