• Neji - hurt s/o•
Nepamatoval si, jak přesně se to stalo. Všechno to bylo tak rychlé, stačilo pouze mrknout a ten moment mu unikl. Najednou se svět zastavil, když její drobné tělo dopadlo na travnatou plochu. Nepřátelští ninjové se usmívali od ucha k uchu. Čtyři na jednoho. Neji sevřel pěsti a jeho vlasy mu padaly do tváře. Jeho klouby zbělaly pod náporem jeho stisku a jeho byakugan intenzivně hleděl na skupinu. Rin ležela na zemi, v bezvědomí z šoku, který díky intenzivní bolesti zažila. Potůčky krve jí stékaly po rozpálené kůži. Slunce pařilo na scénu pod ním a jediný komfort poskytoval stín z korun stromů.Neji se rozeběhl. V jeho pohybech byl úplně jiný oheň. Vztek. Touha po pomstě, ale taky nesmírná starost, která byla směřovaná na ženu, která právě krvácela na zemi. Jeho srdce tlouklo velmi nahlas a rychle, i když se snažil být klidný. Emoce se ho chopily, protože šlo o jeho vyvolenou. Jeho jedinou dívku, kterou miloval celým svým srdcem. Nemohl si jí nechat sebrat. Než skupina zaregistrovala, co se děje, váleli se na zemi, v bezvědomí a bez vysvětlení, co jim mladý Hyuga způsobil. Neji se ihned rozeběhl k Rin, dopadl na kolena vedle ní a vzal jí do své náruče. "Rin! Rin, prosím vzbuď se..", jeho hlas byl zoufalý a prosebný. Jeho stisk byl pevný, přesto něžný. Políbil jí na čelo a přitáhl si jí na hruď. Snažil se uklidnit a přemýšlel, kam by jí mohl vzít. Byli relativně daleko od vesnice a on musel zastavit krvácení, jinak to bude problém.
Najednou ucítil, jak se drobné ruce dotýkají jeho zad. "N-neji..", zašeptala Rin do jeho hrudi a on se na ní rychle podíval. "Rin! Rin, lásko..", víc ze sebe nedovedl dostat. Políbil jí na čelo a pak jí položil na trávu. Vyndal svou lahev vody, vyčistil jí rány a rozerval si tričko, kterým jí rány obvázal. Jeho mužná hruď byla pokrytá sladkým potem a hlínou od boje. Neji ji vzal do náruče jako nevěstu a podíval se směrem k vesnici. "Odpočiň si, drahá. Snad se mi povede nás dostat domů, co nejrychleji. Už se to nikdy nestane. Ochráním tě.", pronesl, než jí políbil na rty. Potom přišla příjemná tma. Poslední, než usnula, ucítila, jak jí jeho vlasy lechtají na tváři. Už byla doma.
•Sasuke - s/o having nightmares•
Setsuna byla vždycky ta, která se starala o Sasukeho, když měl své neustávající noční můry. Stal se z toho jakýsi rituál. Vždy se probudila, když ucítila, jak náhle ztuhnul a začal se potit. Tiché vzlyky opouštěli jeho rty a slzy mu stékaly po tváři. Vždy se k němu přitulila, dala mu vlasy z čela a zaplavovala ho drobnými polibky. Šeptala mu a hladilo ho. Dávala mu najevo, že je tady. Sasuke se k ní vždy otočil, pevně jí objal a jeho dýchání se opět zpomalilo. Zanedlouho zlé sny ustaly a jediné, co nastalo byly klidné a příjemné sny. Čím déle spolu byli, tím méně frekventované noční můry byly.Jednou se však karty obrátily a bylo to poprvé, co zlé sny nesužovaly pouze Sasukeho, ale i drahou Setsunu. Nacházela se v temném lese. Naprosto sama, nikdo nebyl v dosahu. Stromy se zdály vyšší, než doopravdy byly a každý zvuk mohl být od predátora, který se jí snažil dostat. Její oči těkaly sem a tam a ona pevně svírala svůj kunai. Ať se snažila jakkoliv, nemohla najít cestu ven. Nohy měla zabořené po kolena ve sněhu a vše se zdálo až moc reálné. Ozval se hlasitý výstřel a ona se najednou ocitla ve sněhu, který se barvil rudou krví. Pulzující žíla pouštěla esenci jejího života ven a ona nemohla nic dělat. Nůž s jedem byl zabořený do jejího těla a jed se dostával do oběhu.
Sasuke byl nad Setsunou, jeho černé oči těkaly překvapeně sem a tam. Panika ho sužovala. Probudil ho její tlumený výkřik. Jediné, co Sasuke viděl bylo, jak sebou ustrašeně trhala a vzlykala. Sasuke jí jemně objal. Byl lehoučký, a proto se nebál na Setsuně opatrně sedět. "Setsu... Setsu, miláčku, jsem tady.", hladil jí po vlasech a šeptal jí do ucha milostné věty, jen aby jí uklidnil. Nepřál si nic víc, než aby se znovu uklidnila. Setsuna ho pevně objala a pevně stiskla látku jeho pyžama. "Sasuke?!", vyhrkla ze spaní a on jí políbil na rty. "Setsu, je to jenom sen. Jsem tady, vrať se ke mě. Prosím.", přesunul se vedle ní a pevně jí k sobě přitáhl. Měla hlavu zabořenou v jeho hrudi a jeho pomalý tlukot srdce jí začal konečně uklidňovat. Její stisk na jeho pyžamu povolil. "Sasuke.. Sasuke mě přišel zachránit..", zamumlala, trocha slin jí tekla po bradě. Sasuke se zamilovaně usmál a přetáhl přes ní deku. "Vždycky má drahá, teď se hezky vyspinkej..."
ČTEŠ
♥This is a beginning ♥
RandomSome Naruto fluff for my beloved. She is my angel, my muse and I solemnly swear I will always shower her with love and affection.