SB/2

11 0 0
                                    

Arkadaşlar uçuk bir sayı beklemiyordum zaten. Bence bu sayı da oldukça iyi. Sonuçta ortada profosyonel bir şey yok. Bu bölüm sonunda da yorum yapmanızı rica ediyorum. Votelerinizi de beklerim.

Savaş gülerek Uraz'ın gösterdiği kızın yanına gitti. Kolundan tutup salonun ortasına getirdiğinde diğer kızlar odalarına çıkarılmıştı bile.

"Bu mu?"

"Evet abi o! Ona kimse dokunmayacak, o sadece bana ait olacak!"

"İyi diyorsun hoş diyorsun kardeşim ama nasıl olacak o?"

"Oldukça netim."

Sinirli bir şekilde kızın kolunu kavrayıp salondan çıkardı. Kızın diğer kızlarla kalmasına gerek yoktu. Kendi odasına çıkarıp kapıyı kapattı. Korku dolu bakışlarını fark etmemek elde değildi.

"Bak benim yanımda olduğun sürece sana kimse zarar veremez."

"Sen?"

Bu soruyu hiç beklemiyordu. Kız da sorduğu için pişman olmuş bir tavırla başını öne eğdi. Cevap bekler gibi durmuyordu.

"Ona çok benziyorsun. Sen istemediğin sürece ben dahil sana kimsenin dokunmasına izin vermeyeceğim. Söz veriyorum!"

Bu söylediklerine kendisi bile inanamamıştı ilk başta. Abisi onaylamadıktan sonra onu koruması neredeyse imkansızdı. Başını ellerinin arasına alıp düşünmeye başladı. Abisini ikna etmesi bugün zordu. Bugün konuşabilir miydi, onu bile bilmiyordu.

Odadan ayrılmamasını tembihleyip aşağı indi. Salonda Savaş ve Derya vardı. Yanlarına gidip oturdu. Uygun zamanı beklemesi gerekiyordu.

"Söyle hadi!"

"Efendim?"

"Kıvranıyorsun resmen, bir şey söylemek için beklemiyor musun?"

"Ha şey evet! Savaş abi sence abim bu konuyu nasıl karşılar?"

"Bilmiyorum Uraz ama saçmaladığının farkında mısın? Abinin çalıştırmak için satın aldığı bir kız o!"

"Farkındayım fakat.."

"Fakat ne?"

"Bilmiyorum."

Nedenini açıklayamazdı. Saçmaydı, kimsenin anlamayacağı kadar saçma. Unutulan geçmişi tekrar ortaya çıkarmak abisinin asla kabullenmeyeceği bir durumun içinde boğuluyordu resmen.

"Aşık falan olmadın değil mi?"

"Hayır!"

"En azından bu iyi."

"Sadece, ben sadece bir kadının yalnızca bana ait olmasını istiyorum."

Savaş bunu mantıklı bulmuş gibi bir bakış attı. Onu ikna etmesi abisinin kabullenmesi için ön ayak olacaktı. 

"Hayatımda duyduğum en saçma düşünce kardeşim! Bir kadın asla tek adama ait olmaz. Kadınlar haindir, unutma!"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 07, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sensiz BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin