Fuat cok aciktim zaten ver sunu orospu cocugu der ve icinde pıcak olan sandvici emreyle sikişirken yer.
Sonra agzı kanamaya baslar ve icindeki bıcagı farkeder
- ulan kahpe ulan oc naptin agzıma ananı siktim oc
- Noluyo amk
Der emre...
- Askım bana iftra atiyo ben bicak koymadim vala
- fuat sandvicteki bıcagı cıkarır ve berenin götüne sokar...
*AHHHHHHHHHHHHHHH*
- Naptin sewime oc
- Sus
Bunlar olurken beren sinirlenir ve aglamaya baslar sonra emre ceza olsun diye fuatı hardcore siker.
*Tık tık*
Fuat:
- lan kapi caliyo amk yine kim geldi.
- benim
- Kimsin amk
Beren kapıya götündeki bıcakla gider ve acar... Olamaz bu... Berenin eski sewi Abdulmuratmehmetutalib'dir!
- Vay be beren demek orospu oldun.
Der Abdulmuratmehmetutalib.
- Bu kim amk
- Abdulmuratmehmetutalib bebegim... Eski sevgilim.
- o nası isim amk corba mı yapıyonuz orospu cocukları der fuat.
- Demek eski sewin he? Bu evi nerden buldun.
- Sus top sen koccanı sikmeye devam et ben bereni alıp cıkıcam.
- Hayırdır.
Der emre ve berenin götünden bıcagı alıp 1 kere pürüssüz götüne sokar ve bıcagı Abdulmuratmehmetutalib'e saplamaya calısır. Ama yapamaz cunku Abdulmuratmehmetutalib coktan bereni arabaya atıp kacmıstır!
- LANN
- Bereni alıp gitti ya la
Der fuat...
- Amacı kesin onu sikmek veya öldürmek. Pesinden gidelim.
Sonra ikiside fuatın 923829382 tllik arabasina atlar ve gaza basarlar. Karsidaki aractan bereni görebiliyolardır. Ve beren onlara nah cekiyo...
- Napıyo bu kahpe amk
- Ne bilim amk sen sür
Sonra beren karsı arabadan götünü uzatır ve emre dayanamayıp 31 ceker. Fuatta ona katılıp sikini ovmaya baslar!
- Ahhhhhhhh
- Şıp şıp 😘😋🤩
- Aha sağa çektiler.
Abdulmuratmehmetutalib, bereni anasının nikahındaki bir kulübeye götürür kolundan sertçe tutarak. Götünden kanlar akan beren ağlıyordur :(