1.rész

222 12 2
                                    

Hermione;

Egyszer mindennek vége lesz. Egy "boldog "  kapcsolatnak, és egy sok éves barátságnak. Hogy ezek hogyan és mikor történtek el mesélem...

Január 28.

Éppen a nappaliban ülök , várom hogy a férjem haza érjen a munkából. Ronald Weasley. Két éve házasok vagyunk. A csata után mi is be jelentettük hogy együtt vagyunk. Úgy mint az én barátnőm Ginny, aki a híres Harry Potter-el házasodott össze. Késik. Furcsa ilyenkor már régen itthon szokott lenni. Lehet dugóba került? Se baj. Be mentem a konyhába , készítek neki egy kis meglepetést mire haza ér.
Éppen a serpenyőt vettem elő amikor ki vágódott az ajtó, és Ron jött be rajta. Dőlöngélt jobbra-balra. Részeg? Ugye nem? De. Ron részeg volt, és hozzám sétált. Meg ilyedtem, még sosem láttam ilyennek. Ha ivott egy picit akkor csak bohockodott, jó kedve volt. De most, dühös tekintete volt. Hátrálni kezdtem. Mi  üthetett belé? Szaporább lett a lélegzetem. Féltem. Soha nem bántott még , de ittasan bármire képesek az emberek.
~ Gyehre ide nem bán...bántalak.~ Mondta. Nem hittem neki. ~ Hermionee!~ Kiabálta. Összerezzentem. Ilyesztő volt. Ő meg egyre közelebb és közelebb sétált hozzám. Nem tudtam menekülni már itt állt előttem. Éreztem az alkohol szagot rajta. El fintorodtam.  Mindig is utáltam ezt a szagot, nem bírom el viselni.
~ Ron!Részeg vagy!  Menj innen,  fürödj le aztán holnap beszélünk. ~ Mondtam. Közelebb hajolt hozzám majd ezt mondta:
~ Nekem te ne mond meg hogy mit csináljak! Te mocskos kis ribanc! ~ Így sem hallottam még beszélni, és pont velem nem. Eléggé rosszul esett.
~ Te most engem le ribancoztál?! Tényleg nagyon sokat ittál. A feleséged vagyok és te le ribancozol? Most menj innen Ronald amíg meg nem bánod! Most! ~ Kiabáltam rá ki hozott a sodromból.
~ Miért mi lesz!?~ Kérdezte. Majd meg fogta a csuklómat a falhoz szorította. Nagyon fájt.
~ Ron engedj el! Ron nem érted térj már észhez! ~ Aztán eszembe jutott egy ötlet. Fel húztam a térdem, majd tökön rúgtam. Így el engedte a kezemet,és térdre rogyott. Így el tudtam szaladni gyorsan.
Fel szaladtam a 'szobánkba' majd be zártam az ajtót kulccsal. Aztán eszembe jutott hogy nála van a pálca. Így simán ki tudja nyitni. Aztán eszembe jutott valami  kerestem egy cipőt meg egy kabátot fel vettem , majd le siettem a lépcsőn de Ron ott állt előttem megint.
~ Hova-hova? Csak nem a kis barátodhoz mész? ~ Milyen barátom? Ez mit beszél?
~ Ron nekem nincs semmilyen barátom. Te vagy a férjem , nem csalnálak  meg bazdki! ~ Ezek szerint megint a kocsmába volt. Ott az emberek annyi mindent hordanak össze. Nem lehet igaz. Gondolom ez az idióta meg félre halott valamit.
~ Igaz. Te nem. De én meg csaltalak. ~ Mondta mosolyogva. Hogy micsoda? ~ Sokkal jobban nézz ki mint te. Nem is értem hogy jöhettem veled össze te kis sárvérű liba. ~ Összetörtem. Darabokra. Hallani lehetett hogy a szívem meg reped , aztán apró darabokra esik szét.
~ Tudod mit én már itt sem vagyok. Látni sem akarlak. Undorodom tőled! Utállak. ~Orditottam. Majd le húztam a gyűrűt és a fejéhez vágtam. ~ Remélem a végén meg csal majd téged. ~ Mondtam. Majd ki sétáltam az ajtón. Látni sem akarom soha többet. El indultam. Utoljára rá pillantottam a házra. Mennyi emlék..De ennek mind vége van mert tönkre tette. Sétáltam az utcán a hidegben , folytak le a könnyeim. Hova mehetnék most? Ginny és Harry nincsenek most itthon. Luna és Nevill? Nem ő nekik is elég bajuk van. Hiszen ott van a kis Hugo. A gyermekük. A többi ember meg hát nem éppen itt laknak, na és nem biztos hogy szívesen fogadnának.
Fáztam. Nem tudom hány óra lehet. Talán éjfél. Be sétáltam egy utcába amikor halottam hogy valaki a hátam mögött sétál. Meg fordultam , majd meg álltam. A sötétben csak egy alakott láttam. Ami egyre közeledett felém
~ Kérem ne! Ne bántson! ~ Mondtam mikor már majdnem ide ért. Annyira meg ilyedtem hogy már sírva fakadtam.
Aztán az ember oda ért le húzta a csuklyáját. Majd a szemembe nézett és ezt mondta:
~ Nincs okom bántani téged Granger. ~. Annyira ismerős ....
~ Malfoy?







Na hát ez lenne az első rész. Nem is tudom mit írhatnék.
Kérlek mond el a véleményedet, és ha talán tetszik is akkor dobj rá egy vote-ot.
✨❤️💚🐍✨









Utálom hogy szeretlek Where stories live. Discover now