2.rész

117 7 5
                                    

Hermione szemszöge:

~ Malfoy? ~ Kérdeztem. Majd hirtelen minden elsötétült.

Arra ébredtem, hogy a szemembe süt a nap. Lassan fel ültem ,majd körbe néztem. Nem otthon vagyok, akkor hol? Hol van Ron? Aztán be ugrott minden, a kiabálások, amikor meg szorította a kezemet, és amikor el mondta hogy meg...megcsalt. Könnyek szöktek a szemembe ismét. El kell mennem innen. Fogalmam sincs hol vagyok ,de ez nem az én lakásom. Lassan kimásztam az ágyból, és ki sétáltam a hatalmas szobából. Egy nagy lépcső volt előttem , ami le vezettet a nappaliba, meseszép volt.

Nem tudom ki lakik itt, de elég gazdag lehet

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Nem tudom ki lakik itt, de elég gazdag lehet. Ha a nappali ilyen gyönyörű ,akkor milyen lehet a többi helység?De nincs időm ilyenen gondolkozni hiszen még mindig nem tudom hogyan kerültem egy idegen házba.

~ Látom fel ébredtél. ~ Mondta egy ismerős hang.Hátra fordultam hogy meg állapítsam kihez tartozik ez a hang Mikor meg fordultam , nem hittem a szememnek. ~ Van valami az arcomon? Vagy ne talán , nem tetszik amit látsz?~ Kérdezte, és az a tipikus Malfoy vigyor jelent meg az arcán.

~ Sz...szia. ~ Csak ennyit tudtam mondani. Még is mi a franc bajom van? Hiszen ő csak Malfoy. ~ Sajnálom nem akartam zavarni. Szerintem jobb ha megyek is. ~ Mondtam. El akartam indulni, de egy erős kar vissza húzott.

~ Még is hová mennél? Haza, Weasley-hez? ~ Onnan jöttem el. Nem megyek vissza - Gondoltam. Hiszen onnan menekültél el~ Pontosan. Soha többé nem akarok a hely közelébe sem férkőzni. Szerintem itt kellene maradnod még egy kicsit. ~Biztos nem, keresek egy szállodát vagy mit tudom én ~ Nem vagy éppen a legjobb állapotban, csináltatok neked egy meleg teát, vagy esetleg valami reggeli? ~ Ami azt illeti kezdek éhes lenni.

~ Rendben. ~ Egyeztem bele. ~ Maradok, de nem sokáig. A reggeli meg hát...~ Mondtam de ekkor egy nagyot korgott a hasam. Basszus. Ennél már semmi nem lehet gázabb - Gondoltam. Malfoy csak mosolygott majd ezt mondta:

~ Gyere, meg mutatom merre van az étkező. A manók meg készítenek valami harapni valót. ~ Mondta. Mi a ....? Manók? Neki még vannak manói? ~ Na jösz? ~ Kérdezte. ~ Ja hogy a manók miatt vagy ilyen? ~ Kérdezte ~Ne aggódj, ők akartak itt maradni. ~ Hát ha igaz, akkor nem szólhatok bele. Hiszen a manók ezt akarták. ~ Na mostmár mehetünk? ~ Kérdezte, mert én még mindig le voltam blokkolva.

~ Persze, mehetünk. ~ Mondtam, és követni kezdtem. Végig mentünk a nappalin aztán egy óriási ajtó volt előttünk , ki nyitotta és egy hatalmas étkezővel találtam szembe magamat.~ Ez gyönyörű.~ Mondtam. Aztán tátott szájjal bámultam, az egész helyet.

 Aztán tátott szájjal bámultam, az egész helyet

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

~ Ja , nem nagy szám. ~ Mondta. ~ Lobby ! ~ Kiáltotta, és egy hangos pukkanással eljött egy kis manó aki meg hajolt előtte .

~ Miben segíthet Lobby, gazdámnak? ~ Kérdzete kicsit félénken a kis manó.

~ Készítsetek valami reggelit, a hölgynek,és persze nekem is.~ Mondta miközben a fejével felém intett.  ~ A kis lény csak bólintott majd köddé is vált.
Helyet foglaltam az egyik széken majd pár perccel később Malfoy is így tett. Nem mondott semmit csak ült. Nem akartam tolakodó lenni így nem kérdeztem tőle semmit. Hogy mit dolgozik? Na és hol a felesége?  Inkább nem fírtatom,jobb a békesség
Egy hallk pukkanás és két  manó jelent meg, akiknek a kezébe hatalmas tálcák voltak, sok-sok finom étellel. Gyorsan meg terítettek, majd el rendezték az asztalon az ételeket. Aztán egy hang nélkül el tűntek.

~ Jó étvágyat, Granger , remélem meg felel az elvárásaidnak. ~ Mondta majd tojást rakott a tányérjára és enni kezdte.

~ Neked is , Malfoy. ~ Csak ennyit mondtam, majd én is falatozni kezdtem.

A reggeli csendben telt, nem is lett volna semmi témánk, nekünk meg biztos hogy egy sincsen. Az iskolába utáltuk egymást. Ha tehettük csak szekáltuk a másikat. Főleg ő engem, de most még is az ő házában vagyok az asztalánál ülök. El kellene mennem innen. Keresek valami szállodát. Ron már biztosan dolgozik , el mehetnék a dolgaimért .....

~ Nem lenne jó ötlet szállodában aludni. Mondtam hogy maradj itt. Ígértem nem mérgezlek meg és nem küldök rád átokokat. Azzal a feltétellel ha te sem ~ Mondta. De ő honnan tudta hogy én mire gondolok? Ő most bele nézett a gondolatiamaba? Most ki nyirom!

~ Malfoy! Te egy alattomos görény vagy! Ne turkálj a gondolataimba! Még hogy maradjak itt, eszem meg áll. ~ Malfoy csak nevetett. Ennek még van kedve röhögni! Pfuu ~ Nem. Biztos nem maradok itt veled! Amúgy is tudtommal neked feleséged van.~Abba hagyta a nevetést, komoly tekintettel rám nézett majd ezt mondta:
~ Neked ahhoz semmi közöd sincsen. Úgyhogy ne üsd bele az orrodat semmibe! ~ Kiabálta. Összerezetnem. ~ Figyelj, maradj. Nem kell sokáig, ha akarsz el is kerülhetsz egész nap, úgy is sok dolgom van. A manóknak szólók hogy keressenek ruhákat, vagy el is mehetsz magadnak vásárolni, azt csinálsz amit akarsz. ~ Mondta majd ki majd fel állt, és ki viharzott. Furcsa egy ember mondhatom, vannak hangulat ingadozásai. De miért volt ilyen ideges amikor fel hoztam a feleségét, mi történhetett? Na és miért ilyen normális velem? Hiszen tegnap este ott is hagyhatott volna, az esőben. De nem, el hozott valahogy, aztán most meg azt kéri hogy maradjak itt vele. Most mit mondhatnék, hiszen ő mondta hogy el kerülhetem egész nap.
Miért akarja hogy itt maradjak, mondhatta volna hogy menjek egy szállodába vagy ahová akarok, de nem.
Talán Draco Malfoy megakar változni, vagy ennyire magányos lenne?




Sziasztok. Itt a második rész tudom kicsit későn hozom, de remélem elnyeri a tetszését valakinek.
Nem sokára készen van a 3.rész. De addig is vigyázzatok magatokra.💖
Jelezéttek ha tetszett.
A helyesírási hibákért bocsi.
❤️❤️❤️❤️❤️




Utálom hogy szeretlek Donde viven las historias. Descúbrelo ahora