9 Büyük Günah Nedir?

64 3 2
                                    

1.  Stupidity(Aptallık) : Satanist günahlarının ilki aptallıktır. Bu çok kötü birşeydir çünkü aptallıkta acı yoktur. Umursamamak birşeydir ama toplumu gittikçe aptallaştırıyoruz(Bazı toplumlarda doğuştan aptal oluyor...). Çünkü insanlar olur olmaz söylenen herşeye inanıyorlar. Medya iyi eğitilmiş aptalları kabullenerek övgüyle yüceltir. Satanist, tuzakların olduğunu bilmeli ve aptal olmamak için elinden geleni yapmalıdır.

2.    Preteniousness (Olmadığın Gibi Gözükmek) : Boş böbürlenmeler çok rahatsız edici olabilir ve Lesser Magic'in Kardinal kurallarına hitab etmez.

3.    Solipsizm : Solipsizm Satanistler için çok tehlikelidir. Bir başkası üzerinde tepkilerini, mantığını ve sorumluluklarını dengele. Çünkü, bu kişi muhtemelen senin yaptıklarına karşılık veremeyebilir(Sana ayak uyduramayabilir). Herkezi kendin gibi değerlendirmek büyük hatadır. Ve herkezden, senin doğal olarak gösterdiğin saygıyı, inceliği, ve anlayışı beklemek hatadır. Bunun yerine Satanizm, kişi sana nasıl davranıyorsa seninde ona öyle dawranmanı öğütler(O sana ayak uyduramayacaxa sen ona uydur). Bu hepimizin bir görevidir. Ve kolaylıkla yanılgı içerisine düşeceğini düşünerek, her zaman tetikte ol.

4.    Self – Deciet (Kendini Kandırmak) : Diğer en büyük Kardinal günahlardan biriside kendini kandırmaktır. Bize sunulan kutsal ineklere saygı göstermemeliyiz(Kutsal inekler... Hiç saygıyı haketmediğini %100 bildiğimiz halde yanlızca bize kutsal oldukları söylenmiş olmasından ötürü birşeye kendimizi kandırıp saygı gostermemeliyiz demek istiyor...). Çünkü bunlar bizi, bize düşürmek için oynanan oyunlardır. Ancak, eğlenirken yada kendinde olmadığın zamanlarda kendini kandırmaya meğilli olabilirsin. Fakat daha sonra bunu asla yapma!

5.    Herd Conformity (Sürüye Uymak) : Bir kişinin, diğer bir kişinin isteklerini yerine getirmesi ona tam olarak fayda getiriyorsa bu kabul edilebilir ve sadece aptallar sürüyü takip eder. Bu da sizin kişiselliğinizi kaybedip emirlere uymanız demektir. Anahtar, birçok kişinin isteklerine uyup, köle olmaktansa, akıllı bir efendi seçmektedir.

6.    Lack Of Perspektive (Perspektif Eksikliği) : Perspektif eksikliği, bir Satanist'i bütün acılara götürebilir. Varlığınızla kim olduğunuzu ve ne yaptığınızı unutmamalısınız. Hergün tarih yapıyoruz. Herzaman geniş tarihsel ve sosyal görünüm aklınızda olsun. Çünkü bu hem Lesser'in hem de Büyük Büyü (Greater Magic)'nün anahtarı için önemlidir. Bir puzzle ın parçalarını bulmaktan ziyade, o parçaları yerli yerine oturtmak ve onu görmek daha önemlidir. Özgürlüğünüzü kısıtlayacak sürüden etkilenmeyin. Sadece dünyanın geri kalanından farklı bir derece, durum için çalıştığınızı bilin.

7.    Forgetfulness Ortodoksies(Ortodoksları unutamamak) : Gerçekte, önceden yada bir zamanlar kabul edilmiş şey, şimdi yeni paketlerde sunulduğunda, sadece farklı ve yeni olduğu için bunu kabul etmek, beyni yıkanmış insanlar içindir. Bunun her zaman farkında ol. Çünkü bunun farkında olmak bir anahtardır. Bizden yaratıcıyı ovmemizi ve orjinaliteyi unutmamızı beklerler. Bu, kullanılıp bir kenara atılmak istenen bir toplum içindir.

8.    Conterproductive Pride : İlk kelime çok önemlidir. Satanizm'in kuralı “eğer sizin için faydası warsa, yapın”dır. Fakat sizin aleyhinizeyse ve köşeye sıkıştığınızda tek çıkış “Üzgünüm bir hata yaptım, keşke anlaşabilsek” demek ise bunu yapın. Fakat sonra tekrar deneyin.

9.    Lack Of Aesthetics (Estetik eksikliği): Bu fiziksel yapınızın denge faktörüne uyması için bir bildiridir. Bu Lesser Magic için önemlidir. Bu sevimli veya hoş olmanız için istebilen birşey değildir. Ne olduğunuzu göstermek içindir. Estetik, oldukça kişisel bir şeydir. Ve kişinin kendi doğasını yansıtır. Evrensel bir estetiğin ve görünümün olduğu inkar edilemez bir gerçektir. Fakat yinede kişi, evrenselliği bir kenara bırakarak hissettiği gibi görünme özgürlüğüne sahip olabilmelidir.

Laveyan nedir Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin