Sabah bir şekilde uyandım saat baya geçti nerdeyse öğleden sonra 1 e yaklaşıyordu.
Baktım yanımda birisi var küçük bir çocuk 8 yaşlarında kim olduğunu bilmiyorum.
Yattığım yerden kalktım dünü imkanı olmayan bir şekilde hatırlamıyorum. Sanki komaya girmişim ve yıllarca uyanmamışım gibiydi herşey.
Yoksa benliğine kavuşmuş bir masal karakteri falanmıydım.
Baktım telefonuma ve dünden birsürü mesaj ve cevapsız çağrılar.
Deniz'den 9+ okunmamış mesaj:
-hey
-kanka bak neler oldu
-kanka?
-?!
-nerdesin neden yazmıyorsun
-noldu ya hiç böyle yapmazdın
-kanka lütfen bak birşey mi oldu
-heyy kızıyorum
-yine oyunmu oynuyorsun
Ben kim olduğumu bilmezken bu mesajlar neydi ne diyecektim,
-neden görüldü atıyorsun cevap versene!?
+Burdayım kanka erken uyumuşumBana baya kızmıştı heryerden mesaj atmış.
Lavobaya gittim ve bu yüz bir yerden tanıdık gelmesine rağmen hatırlamıyordum.
Ama kendimi tanıtabilirim kısa küt siyah saçlı belalı bir kıza benziyorum saçımın bir arasında mavi boya var odam aşırı karamsar ve dağınık, olabildiğince heryere LED döşemişim.
Sürekli simsiyah giyiniyormuşum ve sanırım oyun bağımlısıyım bembeyaz çilli bir cildim var büyük ihtimal 16 17 yaşlarındayım güzel sayılabilecek bir fiziğim var ve 165 boylarındayım.
Kahvaltı yapmak istiyorum ve çok açım sanki yıllardır yemek yemiyorum ve zayıfım ortalama 48 kilo kadarım .
Annem evde patatesi kızartıp aceleyle eline çantasını ve paltosunu alarak bana şöyle dedi
-dıışarı çıkmak yok kardeşine bakıyorsun ve derslerini ihlal etmiyorsun online eğitimine giriyorsun.
Noluyor YA!!
BEN KİMIM BİLMİYORKEN Bİ TON SORUMLULUK O ÇOCUK KARDEŞİM Mİ YANİ.
Yemek yedim ama online eğitim neydi dışarı çıkmadan nasıl gidicektim derslere ?1. bölüm sonu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fotoğraf
Teen FictionSabah uyanmışsın bir başka birinin vücudunda ne olup ne bittiği hakkında hiçbir bilgin yok sanki dün yıllar önce yaşanmış gibi hiçbir şey hatırlamıyorsun her şey çok değişmiş ve sen sadece başka birinin vücudunu almışsın.. Peki kimdi bu kişi kim bu...