noua

303 15 0
                                    

     Am intrat in camera, sunt nervoasa, agitata. Este pentru prima data in viata mea cind sunt cu un barbat..

   Il simt ca si el este nervos..Adam incet, incet pune stapiinire pe el si Anna pe mine..pina la urma lupi nostri sunt mai inteligenti ca noi.

  " Mersi..
  Pentru??"
    Ma trase incet de miina, facindu- ma sa ma uit la el..

  - Ce zici de o baie? Asa ne relaxam un pic..

  - O buna ideie..

       Am intrat incet in baie in urma lui. Deschide robinetul de apa..

    - Gata!!! zise dupa citeva minute.

       Incep sa ma dezbrac. Barbatul asta ma face sa simt lucruri care nu am simtit pina acum...

      Simt cum apa imi relaxeaza muschi asta aveam nevoie..el nu ma scapa din ochi...

    Me atingeam incet..parca vruiam sa aflam fiecare particica din noi.. O foame de trupul lui puse stapinire pe mine..il doream asa de mult.

    In ochi lui se vedea acelasi lucru, dar trebuia sa ma asigur ca el mi- a fost predestinat..

    Imi scot unghile il tai un pic pe brat.

  - Nu iti fac rau, iubire incet..ai incredere..

  - Am incredere in tine iubire!!! Bea!! Vreau sa fi jumatatea mea!!

    Am luat o gura din singele lui, erea asa dulce. Tot ce a trait : durere, iubire, amintiri treceau prin fata ochilor..

     Avea multa durere in suflet si razbunare..

- Acum e rindul tau iubire!!

- Dar eu nu am acest dar!!

- Ai incredere!

    Ma- m taiat si el a luat o gura din singele meu. Intr- o secunda sa albit la fata.

- Esti bine, iubire???

- Da...zice el pe un ton plin de durere dupa care continuua.. Tu ai suferit mai mult ca mine iubire..imi pare rau!

- Nu stiu..fiecare sufera in felul lui...

    Dupa care uni cele doua taieturi..acum este oficial prin venele mele trece singele lui si prin venele lui trece singele meu.

    -Hai in pat!!

       In pat sta linga mine un pic obosit..poate iam dat prea multa putere, sau ii este rau..

  - Esti bine iubire??

  - Da..

  - Daca vrei o lasam pe alta data..

  - Vrei sa scapi!?? Acum nu mai scapi!!

       Se pune deasupra, ma uit la el pune o fata de smecher si ride. Risul lui cristalin umplu toata camera.

     Dupa care incepe sa ma sarute incet, dupa care mai pasional....

    Acum suntem legati pe vecie!!

DESTINURIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum