𝕀𝕥 𝕤𝕖𝕖𝕞𝕤 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕪𝕠𝕦 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕒 𝕔𝕣𝕦𝕤𝕙⚢︎

288 9 23
                                    

Kenma's POV

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kenma's POV

"𝙾𝚒! 𝙵𝚞𝚌𝚔 𝚘𝚏𝚏 𝙱𝚎𝚊𝚗 𝙿𝚘𝚕𝚎", 𝙷𝚒𝚗𝚊𝚝𝚊 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚠𝚑𝚒𝚌𝚑 𝚜𝚑𝚘𝚌𝚔𝚎𝚍 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎. "𝚆𝚑𝚊𝚝?", 𝙷𝚒𝚗𝚊𝚝𝚊 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚞𝚜𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎'𝚜 𝚠𝚎𝚒𝚛𝚍 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚜 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚖. "𝙾-𝙾𝚑 𝚗𝚘𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝙷𝚒𝚗𝚊𝚝𝚊", 𝚂𝚞𝚐𝚊 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚠𝚊𝚢. "𝙰𝚢 𝙷𝚒𝚗𝚊𝚝𝚊! 𝙸 𝚐𝚘𝚝 𝚊 𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝𝚒𝚘𝚗", 𝙺𝚞𝚛𝚘𝚘 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚖𝚎. 𝚆𝚑𝚒𝚌𝚑 𝚘𝚏 𝚌𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚖𝚎 𝚜𝚞𝚜𝚙𝚒𝚌𝚒𝚘𝚞𝚜 𝚜𝚎𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚜 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝙺𝚞𝚛𝚘𝚘 𝚠𝚎 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝. "𝚈𝚎𝚜?", 𝙷𝚒𝚗𝚊𝚝𝚊 𝚛𝚎𝚙𝚕𝚒𝚎𝚍 𝚋𝚊𝚌𝚔.

"𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚊𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞?", 𝙺𝚞𝚛𝚘𝚘 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚗𝚘𝚠 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚗𝚊𝚝𝚊. "𝙾𝚑 𝚠𝚎𝚕𝚕 𝙸'𝚖 𝚊 𝙷𝚞𝚖𝚊𝚗 𝚍𝚞𝚑...𝚊𝚗𝚍 𝙰𝚖𝚎𝚛𝚒𝚌𝚊𝚗", 𝙷𝚒𝚗𝚊𝚝𝚊 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚠𝚑𝚒𝚌𝚑 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚋𝚞𝚜𝚝 𝚘𝚞𝚝 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚒𝚗𝚐. 𝙴𝚟𝚎𝚗 𝚖𝚎. 𝚆𝚎𝚕𝚕...𝙸 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚌𝚑𝚞𝚌𝚔𝚕𝚎𝚍 𝚚𝚞𝚒𝚎𝚝𝚕𝚢."𝙽𝚘 𝙸 𝚖𝚎𝚊𝚗 𝚊𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚊𝚢, 𝚙𝚊𝚗, 𝚋𝚒, 𝚘𝚛 𝚠𝚑𝚊𝚝?"𝙺𝚞𝚛𝚘𝚘 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚝𝚑 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚒𝚗𝚐. "𝙾𝚑𝚑𝚑 𝙸'𝚖 𝙿𝚊𝚗", 𝙷𝚒𝚗𝚊𝚝𝚊 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝙺𝚞𝚛𝚘𝚘. '𝙳𝚊𝚖𝚗 𝙸 𝚠𝚒𝚜𝚑 𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎 𝚊𝚝 𝚖𝚎 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝' 𝙸 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚊𝚜 𝙸 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚎 𝚊𝚝 𝙷𝚒𝚗𝚊𝚝𝚊. 𝙰𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝙺𝚞𝚛𝚘𝚘 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍. 𝙸 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚛𝚘𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚖𝚢 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 '𝙽𝚘𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝙺𝚞𝚛𝚘𝚘, 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚘 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎 𝚊𝚝 𝚖𝚎....𝚞𝚐𝚕𝚢 𝚊𝚜𝚜'. "𝙱𝚞𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚐𝚊𝚢", 𝙺𝚞𝚛𝚘𝚘 𝚜𝚊𝚒𝚍. "𝚈𝚎𝚊𝚑 𝚠𝚎𝚕𝚕 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚞𝚢𝚜 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚞𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎", 𝙷𝚒𝚗𝚊𝚝𝚊 𝚜𝚊𝚒𝚍.

𝙺𝚞𝚛𝚘𝚘 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚘 𝚜𝚊𝚢 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚝𝚘 𝙷𝚒𝚗𝚊𝚝𝚊 𝚞𝚗𝚝𝚒𝚕 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚒𝚗𝚝𝚎𝚛𝚛𝚞𝚙𝚝𝚎𝚍 𝚋𝚢 𝚈𝚊𝚌𝚑𝚒, 𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚏 𝙺𝚊𝚛𝚊𝚜𝚞𝚗𝚘'𝚜 𝚖𝚊𝚗𝚊𝚐𝚎𝚛𝚜. "𝙷𝚎𝚢 𝚐𝚞𝚢𝚜 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢 𝚝𝚘 𝚒𝚗𝚝𝚎𝚛𝚛𝚞𝚙𝚝 𝚋𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚊𝚌𝚑𝚎𝚜 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚗𝚎𝚎𝚍𝚜 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚝𝚘 𝚋𝚎𝚍, 𝚜𝚎𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚜 𝚠𝚎 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚍𝚊𝚢 𝚝𝚘𝚖𝚘𝚛𝚛𝚘𝚠". 𝙸 𝚜𝚒𝚐𝚑𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝚛𝚎𝚕𝚒𝚎𝚏 𝚔𝚗𝚘𝚠𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚙𝚕𝚊𝚢 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚐𝚊𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚢𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚋𝚞𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚎𝚕𝚜𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚞𝚙𝚜𝚎𝚝 𝚎𝚡𝚙𝚛𝚎𝚜𝚜𝚒𝚘𝚗𝚜 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚏𝚊𝚌𝚎, 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚑𝚒𝚗𝚊𝚝𝚊. 𝙰𝚗𝚍 𝚜𝚎𝚎𝚒𝚗𝚐 𝙷𝚒𝚗𝚊𝚝𝚊 𝚜𝚊𝚍 𝚖𝚊𝚔𝚎𝚜 𝚖𝚎 𝚜𝚊𝚍.

Iᴛ Wᴀs Tʜᴀᴛ Sɪᴍᴘʟᴇ!? (𝙺𝚎𝚗𝚑𝚒𝚗𝚊)-CompletedWhere stories live. Discover now