~3~

2K 49 54
                                    

Cellatın Ağzından:

Buse: abii kalkın hadii

'busenin sesiyle değilde cerenin sesiyle uyanmayı tercih ederdim . Telefonumu sehpanın üzerinden alım saate baktım saat 02:15 idi. Kalkmadan önce cerenden kurtulmaya çalıştım çünkü bu sefer o bana sımsıkı sarılmıştı . Onun kollarından sıyrılıp dudağına bi öpücük kondurdum sonrada giyindim ve aşağıya indim bu gün cemre gelicekti ve cerene ne açıklama yapacağımı hala düşünmemiştim.'

Cerenin ağzından:

'cellatın beni öptüğünü hissettim fakat tepki vermedim o anın büyüsünü bozmak istemedim belkide . Cellat aşağı indikten sonra bende üstümü giyindim ve lavaboya girdim sonrada yanıma bir miktar para alıp kaçıcaktım inşallah bu sefer başarırdım :( '

 Cellat aşağı indikten sonra bende üstümü giyindim ve lavaboya girdim sonrada yanıma bir miktar para alıp kaçıcaktım inşallah bu sefer başarırdım :( '

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cerenin giydiği kıyafet ❄️

Buse: ceroş uyandınmı

Ceren : uyandım ~aşağı iner~
Benim canım çilekli süt çekti bakkala gidiyorum istediğin birşey varmı Buse

'tabiki bu planın bir parçasıydı bir taksi çağırıp dedemden bana kalan eve gidicektim'

Buse: hayır istemiyorum dikkatli ol ama sokak şerefsizler le dolu

Ceren: TM bb ~ceren dışarı çıkar ve taksi beklemeye başlar~

Cellat buseyi arıyordur ve bisede telefonu açar

🥔- efm abi
😈- ceren nerde
🥔- bakkala gitti
😈- hemen onu al eve gel ve çıkmasına izin verme
🥔- niye
😈- kaçmaya çalışıcak çünkü
*Buse telefonu aramayı kapatmadan eline alır ama cerenin gittiğini gorunce konusmaya devam eder*
🥔- TM ~disari çıkar ama tam o sirada ceren taksiye binmistir
🥔- abi taksiye binip gitti
😈- allah kahretsin taksinin plakasını ver bana
🥔- 34 *** 6282
😈- geliyorum bekle

'sonunda kaçmıştım özgürdüm artık hayatıma kaldığım yerden devam edebilirdim kendi kararlarımla œzgürlüğün keyfini sürdüğüm bi 30 dk fln çok rahattım takı o ağna kadar 🥺 taksi kaza yapmıştı 7 araba ve 2 tır birbirine girmişti çok kötü bir andı çok korkuyordum şöförün durumu çok kötüydü ben ise bilincimi kaybetmiştim tek düşündüğüm şey °Ölücekmiyim° oldu. Cellatın bana aldığı kolye yola fırlamışti her yerimde kesikler ve morluklar vardı kafamı biraz olsun kolarımla birlikte dışarı çıkarabilmiştim. Herkesin durumu berbattı kimse kıpırdamıyordu yemin edebilirim ama kanıtlayamam ama en az 20 kişi vardı her arabanın toplamı olarak çok korkunç bir görüntüydü kafam ćok kasiniyordu elimi kafama götürdüğüm zaman bir ıslaklık hissettim kafam kanıyordu ve işte o zaman tam olarak bilincimi kaybettim belkide kolyem yola fırlamasa bende ölücektim'

Sapığım CercelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin