Öncelikler hepinize merhaba,
Sizlere attığım mesajda belirttiğim üzere amacım az bilinen kitapların okuyuculara ulaşması için uğraşmak. Eğer okunacak yeni kitaplar arıyorsanız ya da kitabınızın birileri tarafından okunmasını istiyorsanız doğru yerdesiniz.
Beni daha iyi anlamak için aşağıdaki maddeleri dikkatli bir şekilde okursanız mutlu olurum:
· Bu bir yarışma değildir ve tamamen kişisel bir girişimdir. Hiçbir kişi ya da kurum ile doğrudan ilgisi yoktur.
· Hikayelerinizin tanıtımının yapılmasını istiyorsanız tek yapmanız gereken beni takip etmek.
· Çok fazla istek olduğundan her yazarın sadece bir adet hikayesi paylaşılacaktır. Bu yüzden birden fazla hikaye için talepte bulunmayın.
· 1 Şubat tarihinden itibaren rastgele seçilen yazarlara ulaşılacak ve kitapları değerlendirmeye alınacaktır. Değerlendirilmesini istediğiniz kitap var ise pano kısmına bırakabilirsiniz.
· Paylaşılan hikayeleri okumanız ve yazarlara destek olmanız çok önemli çünkü sadece tanıtım odaklı paylaşım yaparsak kimseye yardımcı olamayız.
· Hikayelerin değerlendirilmesinin oy, yorum veya okunma sayılarıyla hiçbir ilgilisi olmayacaktır.
· Yapılan değerlendirmeye kötü yorumda bulunan yazarların hikayeleri kaldırılacaktır. Paylaşılan hikayeler altında hakaret edici yorum bulundurmayacağım. Lütfen saygı çerçevesi içinde yorumlarınızı belirtin.
· Sayfayla tek kişi olarak ilgilendiğimden ilk etapta değerlendirilen hikaye sayısı az olacak olup sizi biraz bekletebilirim. Sabırlı olun.
· Paylaştığım yazarlara, hikayelere saygılı olun ve destekleyin.
Unutmayın asıl hedefimiz okuyucular için farklı seçenekler sunmak bu yüzden sadece tanıtım odaklı geri dönüşler alırsam projeyi sonlandıracağım.
Sağlıcakla kalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıkta Kalanlar
RandomYeni kan arayan okuyucular, az tanınan ya da hiç tanınmayan yazarların hikayelerine ulaşmak için takipte kalın. Hikayenizin paylaşılmasını istiyorsanız gerekli bilgilendirme için açıklama bölümünü okuyunuz.