Partea 1

85 4 3
                                    

C-Cumpanasu

S-sangwoo

Cumpanasu il placea de mult timp pe sangwoo.Avea o atractie majora.De la gradinita ii scria scrisori de dragoste,cu ajutorul parintilor.De-atunci,pana acum(clasa a 9-a) ciocanasu inca il iubeste pe sangwoo.Dar sangwoo nu simte la fel.Cumpanasu chiar a facut si depresie, scria pe pereti *daddy sangwoo😈*.Parintii l-au dat la adoptie, dar nu l-au primit din pacate asa ca acum Cumpanasu sta in gazda acum.

Au trecut 10 ani. Cumpanasu acum este unul dintre cei mai cunoscuti profesori, numit si "Ciocanasu" de copchii perversi de pe tik tok.El posteaza toata ziua pe aceasta platforma si rapunde doar la copilele minore(ignorati ce am zis).Dar de Sangwoo nu se mai stie nimic.Ciocanasu a decis sa i dea o vizita neasteptata.

Sangwoo locuia intr-o casa frumoasa, avea o atmosfera placuta zicea cumpanasu.A sunat la usa.Nimeni n-a raspuns.A mai sunat odata. Dar de data aceasta l-o lovit ceva dupa capatana (Vaiii... ghinion).

Cumpanasu s-a trezit intr-un beci.

C:bitch watafac unde sunt...DACA NU-MI ZICI UNDE SUNT IAU COPII DE 8-9 ANI DE PE TIK TOK SI TE DAM IN JUDECATA

S:esti chior copile?nu vezi c-ai intrat in casa mea babygurl🙄?

C:oh da...am uitat haha...vroiam sa te intreb ceva...

S:vrei iar una dupa capatana?

C:nu asta...t-te iubesc.............

S:nu stiu ce asteptari ai domnu' ciocanasu da' te urmaresk de keva timp te tik tok...ma cheama xxxyourdaddyfukmehhahhslenderfromrobloxwhoiskidnappingkidslol...

C:woah....ce nume lung...(incepe se vorbeasca in engleza ca na) is ur name like ur pp😈?

Sangwoo ii mai da una la kapatana ca na.Cumpanasu se trezeste intr-un costum de servitoare cu sangwoah in pat.

S:ohh....te-ai trezit pisi..stii ce urmeaza?😏

C:n-nu..

S:*porneste meodia pas cu pas usor usor oooooooooo vin spre tine puisor* danseaza ☺☺🙂🙂🤩🤩😍😍😘😘🥰🥰😅😅

*ciocanasu crying in german* oohhh...*ciocanasu dances in main outfit*

C:este ok d-dad-dadd-dadddd-sangwoo?

S:yes

*sangwoo ii mai da una dupa capatana si cumpanasu se trezeste intr-o bluza mulata cu dungi si o fust lunga neagra*

C: AAAAAAAA UATAFAC AAAAAAA DE CE E O KOPILUTZA KARE STHA IN FATZA MEA DEZBRAKATA SI CU GATU TAIAT JCNDSXCBHDVJ(zice cumpanasu cand fete o kopilutza dezbracata cu gatul taiat)

S:chiar nu stii.....tch..*rade* este o fata care ti-a dat hate pe tik tok (se uita la animeuri ofc)ca nu-ti plac glumele despre titan gel...uite aici putin😏

C:m-mul-multzu-multumesc...app...pe fata o chema xxadiixcharliidunkin..

S:*pune iar melodia pas cu pas usor usor ooooooo vin spre tine puisor* hai sa dansam😃😃😃😃

*danseaza* *sangwoo se apropie de ciocanasu*

S:ahhhh.....saruta-ma copile

C:*se apropie de el si se pupa*

Dintr-o data cumpanasu se trezeste...adormise in timpul unui tik tok cand raspundea lui cookiesxcharlii ca o sa i arunce profesoara pe geam(e clasa a 3-a) ca avea camera inchisa si se auzeau sunete dubioase ca se uita la hentai recomandat de sora ei.

*Posteaza videoclipul* ah..totul a fost doar un vis...Cumpanasu face depresie..bea monster,se da cu skateboardul ale parul vopsit in negru si injura.

bea monster,se da cu skateboardul ale parul vopsit in negru si injura

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mai tarziu sangwoo in comenteaza la noul videoclip:

"Haha..teapa BAAAKAAA-ciocanel...cand mai vii la mine?🤤😈😈😈🥵🥵😳😳🥶🥶🤪"

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 20, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Poveste de dragoste intre sangwoo si ciocanasuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum