Cîte ceva din viața mea

192 4 0
                                    

Îmi atrage atenția paharul cu apă de pe comoda de lînga patul Innei. Ridic o sprînceanã în sus, semn că mi-a venit o ideie (ador sa fac asta) și mă îndrept cu pași ușori spre pahar, îl iau în mînă și în timp ce strigam ca o nebuna la Inna cã ne-au inundat vecinii de sus (cu toate ca locuiam la casa pe pamîn) arunc paharul cu apa pestea ea. Aceasta sare iute din pat și de-odată se îndreaptă spre comoda unde era laptopul si telefonul, le-a luat repede in mină si a zbughito pe ușă.Eu rîdeam isteric și ma tineam de burtă la ce rîs puternic avea si ma cobor jos la bucatarie. Inna se dezmetici și intelesese ca am tras-o pe sfoară și goală, cu leptopul intr-o mina si telefonul ei adorat in mînă se uita la mine. Pot sa jur ca dacă privirea ei ar putea ucide, aș fi putrezit demult în iad.

- Fato ești nebună??

- Hai mă că e amuzant, recunoaște :D, spun eu printre rîsete.

- Ba nu e amuzant deloc scorpie blondă ce ești, îmi zice nebuna uitîdu-se la mine cu ochi de viperă dar puteam observa cum încearcă din răsputeri să-și stăpîneascã rîsul.

- Bine mã iartă-ma dacă asta vrei s-auzi :D:D

Nu se poate abține și își dă drumul rîsului puternic ce-i parasea corpul :D

-Hai la școală că avem mate deșteapt-o :D

- Mai deșteaptă ca tine ratat-o :D

Bufnim amîndouă într-un rîs malefic și ne îndreptăm spre garderobă să ne pregătim de școala.

Eu optez pentru o pereche de blugi negru puțin îndoiați jos, un sutien negru si un maieu alb, larg care avea pe piept inscripția "Bitch" și o pereche de pantofi negri cu toc subțire.

-Ți se potriveste inscripția de pe maieu:D

-Mersi, cred :D zic si bufnesc iar în rîs.

Inna a ales o pereche de blugi roșii, o cămașă roz pal si pantofi negri mat.

La machiaj am folosit doar fond de ten, putin rimel și un ruj de buze roșu aprins. La fel si prietena mea nebună :D

Coborîm în subsol unde era garajul și ne-am urcat în mașină pornind motorul. Azi am ales mașina pe care tata mi-a facut-o cadou la 17 ani. Un porche boxter alb decapotabil. Doamne, ador mașina asta! Da, nu duc lipsă de bani. Părinții mei, Helen si Mark Dark dețin compania " Dark company' care este o firmã mașini luxoase si mai au si cîteva benzinării din New Jersey si New York împreună cu părinții Innei. Domnul și doamna Dragomir.

Iar pentru că suntem buni prieteni de familie, eu și Inna locuim în New Jersey iar ei stau în North Carrolina, pentru că acolo se afla compania lor.

Ajungem într-un final la liceu și îmi parchez mașina.

Coborom din mașină și ne îndreptăm spre clasa. Luăm loc în ultima bancã ( pentru că nu ne prea plãcea școala, cu toate că aveam note bune śi cîte ceva în cap)

Ora de mate se terminase, iar eu îmi mulțumeam Domnului pentru că daca mai dura cîteva minute, îi ziceam ceva de bine profului. Pentru cà, la naiba...mà scotea din sărite! Aveam deja fantezii cum îi bag o furculițà ruginită în ochi dar sunt trezita din visare cînd inna mà trage de braț să iesim afara din clasa și sa plecam la urmatoarea oră. Aveam diriginția. Cu dirigul meu plin de aere și fițe, deci pot să jur că e gay! Serios! Ne-a anunțat că, ca la sfîrșit de an școlar( mai erau 2 zile și terminam a 11-a.) se organizeaza o calatorie în Grecia cu toate clasele de-a 11-a. Eu și inna am decis să plecam si noi. Eram bucuroasă din motiv că vine și Chris în calatorie. Iar inna se bucura ca va fi si Tyler. Chris este un tip pe care-l plac muuult de tot. Are ochii căprui închis, părul des, brunet și mereu un ciufulit, ceea ce îi dădea un aer de bad boy și sexy, nu vă nu era...în fine, iar Tyler e iubitul innei. Un tip...ahhh...beton! Se potriveau de minune!

Hey hey hey! Ce faceți? Ce părere aveți? Deci am început cartea dar nu știu dacă are rost s'o mai continui. Vreau ceva păreri vă rog :****
Mersi celor ce au citit:****
Vă ador:***
P.s- în poză e Vicky (blonda) și Inna( cea brunetã)

DiavolițaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum