Ar tiesa, kad žmogus gyvena tik vieną kartą? Iš tikrųjų yra daug skirtingų nuomonių, formuojamų religijos ir asmeninių įsitikinimų. Sakoma, kad kiekvienas žmogaus tikėjimas susiformuoja dėl šeimos ar aplinkinių įtakos. Tikėjimas - labai plati sąvoka, apimanti ne vien religiją. Esama įvairių pažiūrų, kartais (atrodo) pačių absurdiškiausių įsitikinimų. Istorijoje pasaulis dėl tikėjimo yra išgyvenęs ne vieną krizę.
Susidūręs su skirtingomis pažiūromis, žmogus reaguoja skirtingai. Atvirai išreiškia nepritarimą arba stengiasi suprasti kito žmogaus pasaulėžiūrą, jį pažinti. Kartais nuomonėms nesutapus, žmonių keliai tiesiog išsiskiria. Yra ir tokių atvejų, kai du asmenys su labai skirtingais įsitikinimais gali kartu gyventi darnoje. Taikiai, neįžeidžiant ir neužgaunant kito žmogaus jausmų. Išsilavinimas ir empatija labai padeda vystyti harmoningą santykį su kitu.
Kartais suprasti, kaip išlaikyti darną su kitu, gali padėti atsigręžimas į gamtą. Okeanijoje gyvenančios dvi skirtingų paukščių rūšys "kantis cypcimus" ir "bebeto martini" bendradarbiaudami kartu ieško maisto, nors yra labai skirtingi. Delfinai dažnai susibičiuliauja su kitais vandens gyvūnais. Ąžuolai suteikia prieglobstį skirtingiems paukščiams ir mažiems gyvūnams.
Vadinasi, kiekvienas iš mūsų galime kurti taikų ryšį ir sąjungą net su labai skirtingais asmenimis. Artumas reikalingas kiekvienam pasaulio sutarimui, bet ypač žmonėms, kurie turi kurti ryšius, kad išliktų. Reikėtų suvokti ir tai, kad žmogus yra labai sudėtinga asmenybė, turinti daug mąstymo niuansų ir subtilybių. Leiskime kitiems mus pažinti. Ėjimas link kompromiso visada yra geras kelias į taiką ir tarpusavio supratimą.