Evet Merhaba öncelikle karakter tanıtımını yapmak istiyorum
KARAKTERLERİMİZZeynep Yılmaz : Psikolog olmak isteyen genç bir kızımız.
Kerem Sayer : Psikoloji öğretmeni aynı zamanda üniversitede dekan
Serhat Yılmaz :Zeynepin kardeşi 14 yaşında.
Pelin Sayer :Kerem in kız kardeşi 14 yaşında
Yağmur-Can :Sevgililerdir. Yağmur Zeynepin en yakın arkadaşı. Can ise Kerem in en yakın arkadaşı .
Demet Cihan Yılmaz : Zeynep ve
Serhat 'ın anne babası
Sevim -Ahmet Sayer : Kerem ve Pelin'in anne babası
Aksel-Melis :Sevgililer
BİRİNCİ BÖLÜM
Üniversite sonuçlarını almıştım elime. Heyecanlıydım. Ellerimin zangır zangır titremesi olmasa erkenden açıcam ama.
D: Hadi Zeynep
Z:Tamam Anne açıyorum işte.
C:Kızım sen açana kadar .
S:Zeynep bişeyi becersen ya ne beceriksizsin.Z:Serhat iki dakika içerisinde susmazsan olacaklardan ben sorumlu değilim . (Babamı göstererek)
Serhat mesajı alıp sustu
Nihayet açabilmiştim. Allahım nolur kazanmış olayım. Evet Istanbul Üniversitesi diyip bağırıyorum. Sevinçten Serhat'a bile sarılıyorum. Annem ve babamın tebriklerinden sonra odama çıkıyorum. Zaten saat geçti. Ben bunları düşünürken Serhat yanıma geldi.
S:Zeynep
Z:Askerlik arkadaşınla konuşmuyosuS:Sana abla mı diyim yaşlı teyzelere nene der gibi hissediyorum.
Z: Neyse
S:Seni seviyorum ablaların gülüü
Z:Sadede gelsek diyorum
S:Ya içimden geldi
Z:Babamdan para istemeden öncede böyle yapıyorsun bir çıkarın var belli
S: Off Zeynep
Elimi saçlarının arasına koyup karıştırıyorum.
S:Ya ben buna kaç saatini veriyorum biliyormusun ?
Z:Aa bilmez olur muyum hatta gece saçların bozulmasın diye kafanı yastığa koymuyosun.
S: O zaman sen istedi diyip yastık savaşını başlatmıştı.
Z:Serhat öf yeter bi git ya.
S:Ya Zeynep evlatlık olduğunu biliyorsun dimi ?
Z:Valla Serhatçım beni annem isteyerek doğurmuş ayrıca ben bizimkilere benziyorum sen? Kime benzediğin belli değil be .
S: Neyse çıkarım olduğu için alttan alıyorum Zeynep
Z:Evet dinliyorum
S:Zeynep bizim sınıfta Pelin diye bir kız var. Çok tatlı Allah var şimdi yalan olmasın. Kızı her gördüğümde Mevlam sen neler yaratıyosun diyorum.Bi dudakları var of Allah of. Ben galiba ona karşı bişey hissediyorum. Ama o bi havalı anlatamam kıza sen kalk egon otursun büyüklere saygı dersin yani. Yada yürüyen ego falanda dersin. Ama işte kız taş kaya meteor .
Z: Oo evlatlık aşık mı oldun sen
S: Dalga geç diye anlatmadım.
Z:Benden ne istiyorsun
S:Nasıl etkileyebilirim.
Z:Bak kıza bi gül ama böylede pis pis gülme başını öne eğip gül. Sonra her yerde ona çevrimiçi ol. Zaten o sana koşar
S:Sağol
Z: Tamamsa alıyım seni dışarı .
Serhat ayaklandı odadan çıkmıştı.
Bende yatmıştımSabah ~~
Günün ilk ışıklari yüzüme vururken bi küfür savuruyorum . Çünkü Okulun ilk günüydü ben tatilden geç döndüğüm için okula geç başlamıştım......
Arabama atlıyorum. Ve okula sürüyorum. Ilk gün kaza çıkaramadım diye seviniyorum biraz Sakarımda .
arabadan indim. Indikten sonra arabayi kitledim bir iki adım attım ve kendimi yerde buldum .
X :Hanımefendi iyimisiniz ?
Z:ehliyetinizi nerden aldınız kasaptan falan mı ? Sinyal vermek bu kadar mı zor ?
X:Pardon
Zeynep yerden kalkıp okula girdim. Içimden küfür savura savura psikoloji sınıfını arıyorum ve buldum üstüme Başıma düzen verdim tam kapıyı açıcakken yine o heralde o da psikoloji okuyo
Z:Umarim hoca gelmemiştir
X:Bende bilmiyorum ki aç bakalım.
Zeynep içeri girdi ve hoca yoktu.
Arkalardaki sıraya geçti ama bi dakika o çocuk öğretmen kürsüsüne gitti yoksa ayvayı yedin zeynep hocaya hakaret ettin. Kesin bırakır bu beni ben eminim.
......Derse başlamıştık ne güzel anlatıyordu. Sokrates düşünce sistemini anlatıyordu. Yanımda kız ağzı açık hocayı dinliyodu. Az önce konuştukta çok seviyormuşta onun için sınıfta kalmışta özel ders alıyomuşta. Kız bide boya küpü yani yüzüne sürdüğü boyalarla apartman boyanır ayrıca ırk değiştirmiş resmen kız ..
.....
X:Anlamayan var mı ?
Kimseden ses çıkmadı
X:Son defa soruyorum anlamayan var mı ?
O zamana size Kıssadan hisse anlatalım
Önemli matematikçilerden biri II ismini şuan hatırlamıyorum neyse ödül almış matematikte önemli bir buluş yapmış ve ödülünü almış ve birkaç kişi ödülü almasını neye borçlu olduğunu sormuş.
Matematikçi gülmüş. .
Ve matematikçi şöyle demiş :
Herkesin annesi çocuklarına öğretmeninin sorduğu sorulara cevap verebildin mi derken benim annem ögretmenine güzel sorular sorabildin mi diye söylerdi.
X:Şimdi tekrardan soruyorum anlamayan var mı ?
- Yok hocam
Peki o zaman en güzel günler sizin olsun ders bitmiştir.
Bölüm SonuEvet belki kısa oldu belkide beğenmediniz ama bu bizim ilk denememiz. Eksiklerimizi ve hatalarımızı belirtirseniz minnettar oluruz :)) Söyleyeceklerinizi dikkate alacağımızdan emin olabilirsiniz :) Destek olursanız çok seviniriz :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikoloji Hocası Ve ben
ChickLitÖncelikle Merhaba. Bu bir Zeyker Senaryosudur. Bu hikayeyi arkadaşım Aysel ile yazıyoruz. Umarım beğenirsiniz :) Desteklerinizi bekliyoruz :)) ve ilk bölümü bugün atıyoruz karakterler ilk bölümün başında paylaşılacak. Sevgilerle SUDE&AYSEL