סיפורי וואטפד

56 8 0
                                    


אז אני בחרתי להיום
סיטואציה מסיפורים בוואטפד:
ולא זה לא נחשב העתקה, כל הכותבות/ים של הז'אנרים האלה עושים את אותו דבר, ואני רק צוחקת על זה...

והז'אנרים הם:
1. סיפורי ערסים
2. סיפורי חטיפה
3. סיפורי העולם התחתון
4. באד בוי וגוד גירל
5. החבר הכי טוב של האח
וכולי...

רוב הסיכויים שאתם/ן מכירים/ות את הסיטואציה הבאה (בוואטפד):

מלצרית יפה וביישנית חסרת ביטחון עצמי ממלצרת במסעדה זוג מבוגר ונחמד.
ואז האחראי/ת משמרת מגיע/ה ואומר/ת לה שכל המלצרים/יות האחרים/ות תפוסים/ות והוא חייבת למלצר את החבורה המפחידה שכוללת בתוכה כמה שומרי ראש ואולי איזה חבר או שניים של הבן אדם הקריפי והחתיך.
היא כמובן ניגשת לקבוצה ומתעלמת מההיגיון הבריא, מהאזהרות, ומהמבטים המפוחדים של הא.נשים.
"היי אני **** ואני אהיה המלצרית שלכם מה תרצו להזמין?" (בחיוך מתוק, נחמדות והרבה טימטום).
"אותך" אומר ה*₪@>£*!#₪*.

אוקיי בנקודה זו של השיחה יש מספר דרכים שונות ומגוונות לענות, ואני אתן לכם/ן 3 דרכים ואפרט למה הן טובות או לחילופין לא טובות.

1. התחכמות- (השיטה שלי!!!)
"קניבליזם פחות מקובל במדינה בה אנו חיים אבל אם אתה עד כדי כך נואש אני מציעה לך לחפש את מזלך באינדונזיה..."
(אני לא סתם אומרת, באמת יש שם שבטים קניבליים)
השיטה הזו יעילה כי האידיוט שפנה אלייך שוביניסט, אז הוא ירצה שתפני אליו בחוסר כבוד או שתפני אליו בכללי.

2. קללות-
"יא בן של *₪'@"//!'@, יא *+,?''₪@)#₪" מי אתה חושב שאתה יא חתיכת שובינסט אידיוט...
השיטה הזו פחות טובה כי הטיפש שפנה אלייך הוא לא בן אדם סבלני ואף אחד לא רוצה לראות את הגופה שלך אחרי מוות בעינויים תלויה בכיכר דיזינגוף, אפילו אותי, זה מזעזע!(לא באמת, אני אוהבת לראות גופות, וכן זה נשמע קריפי אבל באמת שזה הרבה יותר...)

3. "לא אפשרי"-
"מצטערת לא אפשרי"
"לא אפשרי, משהו אחר?"
השיטה הזאת ממש לא טובה כי מדברייך משתמע שאם הדבר היה אפשרי היית עושה אותו, וזה לא מסר שהיית רוצה להעביר, וזה נשמע כאילו בסיטואציה אחרת זה היה אפשרי.

אז זה היה הטיפ שלי להיום, ובמידה וקרה לכן/ם כזה דבר תפנו למשטרה בעניין של הטרדה מינית כי זה לא צחוק.

דרך אגב, אם יש כאן כותב.ת של אחד מהז'אנרים שלמעלה, תנסי.ה להיות מקורי.ת, כי בכנות, לרוב הסיפורים האלה יש את אותה העלילה, וזה לא מפתיע. אני ממליצה שתנסו להוסיף דברים שונים שעוד לא היו, תהיו מקוריות.ים! נניח אפשר לכתוב סיפור של העולם התחתון שבו אתם.ן לא מעודדות.ים סחר בנשים! או רצח! או אונס! או סתם רעיון מוזר, אפשר גם לכתוב סיפור שבו לגיבורה יש חיים חוץ מסיפור אהבה מטורף?! כי כאילו ברצינות, יש בקושי סיפורים שבהם לגיבורה אין איזשהו סיפור אהבה מסובך או משולש אהבה! וכל הסיפורים האלה שבהם הדמות הראשית נאנסת, איך תמיד האנס לא נענש?! ברצינות?! בכל מקרה, טיפ ממני איך לכתוב סיפורים טובים- תהיו מקוריות.ים!!!

מה *לא* לעשות!Where stories live. Discover now