Part 3

454 24 9
                                    

Πρωτη ωρα ειχαμε κενο ουφφφ αλλα δεν ειχαμε μονο εμεις κενο ειχε και το Γ2.Τςς,εκει ηταν και εκεινος,ο Βαγγελης ο κρυφος μου ερωτας,ο τραγουδιστης ναι.Μερικα κοριτσια στεκοντουσαν στα καγκελα να τον δουν και εκεινος τις χαιρετησε.Ηταν τοσο γλυκος μαζι τους,μακαρι να μπρουσα να του πω και εγω οτι ειμαι μια φαν του,οτι τον στηριζω.Δυστυχως αυτο ηταν ενα μυστικο που ειχα με τον Αρη και τον Τζιμυ.Τα αγορια μπορω να τα βλεπω συνεχεια αλλα το μυστικο που εχουμε οτι με τον Βαγγελη θα μιλαμε μονο τηλεφωνικα.Υπαρχει πολυ eyecontact στις συναυλιες αλλα δεν εχει πολυ φως γινεται και πανικος οποτε δεν εχει καταλαβει πως η κοπελα απο την πρωτη λυκειου ειναι τρελα ερωτευμενη μαζι του.Αυτο το ξερει μονο η μητερα μου και η Ευα.Οσο περιεργο και αν φαινεται δεν εχω μοιραστει με καμια αυτο το μυστικο..

{..}Καποια στιγμη μας πλησιασε ο Μανος,το πιο εκνευριστικο παιδι της ταξης μου..τον μισουσα,μου ειχε προκαλεσει το χειροτερο ατυχημα.

*flashback*

Ο Μανος μου ειπε να παμε βολτα να μου πει κατι σοβαρο,ε και τον ειδα ανησυχο και τον ακολουθησα εκει προσπαθησε να με φασωσει και αφου εγω του αρνηθηκε μου ζητησε συγνωμη,συνεχισαμε να περπαταμε μεχρι που με εριξε πανω σε ενα αυτοκινητο. "καλα να παθεις καριολα" θυμαμαι χαρακτηριστικα τα λογια του..

*end of flashback

Μ-μωρη βουβαλα

μελ(εγω)-φυγε αληθεια..

μ-επειδη λεω την αληθεια ρε μπαζακι?

μελ-φυγε σε παρακαλω πολυ,μην ριχνεις αλλο το επιπεδο σου

μ-τι μωρη ππουτανα δεν θες να πω σε ολους πως πηγα να σε σκοτωσω να χαρει η κοινωνια?

μελ-*αρχισα να κλαιω λυγισα..*

τοτε....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 06, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

'Finding Love'Where stories live. Discover now