Ma is gyönyörű reggelre ébredtek Morioh lakói. 2000. február 22-ét írunk, amikor Josuke hatalmas robajra ébredt.
-Anyu! Mi volt ez?!
-Ne ordibálj, hanem inkább kelj fel és gyere ide! Két idióta belehajtott a garázs oldalába!
-Micsoda?
Josuke kimászott az ágyából, felhúzta az első pólót és nadrágot, ami a kezébe került , majd lassú léptekkel a konyha felé indult. Elővette a kedvenc Lucky Land-es bögréjét és töltött magának tejet, majd kiment az udvarra, hogy megnézze mi történt. Miután kiért, meglepődve konstatálta, hogy a garázs oldalából tényleg kiáll egy autó,benne két kótyagos állapotban lévő fiatalemberrel.
-UUUUUUUHHHHHHH BASZDMEEEEEEEG!!! TE TUDSZ VEZETNI?!
-Nyáron leszek tizenhat és nem is tudom pontosan ki is basztatott azzal, hogy kólát locsol a pofámba. Kedves Bree Noriaki, a kurva anyádat!
-Hát ti meg mi a rákot csináltok a garázsommal?!
-Üdvözletem szépségem,mint látja erdei balfasz barátom sikeresen belekúródott a garázsa falába és ezért elnézését kell kérnem a barátom nevében is.
-Anyu! Mi folyik itt?
-Csá! A kocsit mindjárt megoldom és a falat majd délután befoltozzuk, csak most sietnünk kell a suliba.
-Mi ez a nagy sietség Nazy, csak nem barna lett a gatyó?
-Ha ránézel az órádra, akkor meglátod. És ezt az utat még nem tudod levágni.
-Hát szépséges hölgy és leendő iskolatársam, viszlát később!
-Arrivederci!
A piros kabrio, ami egy perce még a garázs falából állt ki, egy csettintésre eltűnt és a két alak elindult a középiskola irányába.
-Milyen fura alakok. Remélem tényleg megjavítják a garázst. De vajon hogy tüntették el a kocsit?-Anyu, ebben a városban bármi megtörténhet. Most én is indulok a suliba, mert nem akarok elkésni.
-Vigyázz magadra!
Az iskolában:
-Jó reggeet Josuke! Min gondolkodol ennyire?
-Á, nem lényeges Okuyasu. Csak reggel láttam két fura alakot. Ha jól emlékszem az egyiküket Breenek, a másikat Nazzynak hívják és ebbe a suliba járnak. Újak lehetnek, mert még egyáltalán nem láttam őket ezelőtt.
-Há nem tudom Josuke, névrül egyáltalán nem ismerősek.
-Heló Josuke tesó! Csá Joskue barátja! Megmutatnátok merre van a 307. terem?
-Sziasztok, a nevem Okuyasu és most sajna nem tudunk, mert meg kell innunk a reggeli kólánkat.
-Majd én segítek.
-Koichi? Szevasz!
-Bocs törpe, de neked nem kell a segítséged. Gyere Bree, majd odatalálunk valahogy.
-TE FASZ! Hogy mersz letörpézni?!
-Takarodj hangya, mert a végéln még rádlépek!
-Mit mondtál?! Echos Act.3!
-White angel...
Nazy nem tudta befejezni a mondatot, mert úgy érezte, mintha ráesett volna a hátára egy viziló. Ekkor elmosolyodott.
-Törpe, ezt elbasztad.
Ekkor előlepett a semmiből egy lány. Kb. 170 centi magas, az arcán zöld foltok voltak, a szája és a hajában lévő csík is ugyan ilyen színű volt. A kezében egy hatalmas hangtompítóval felszerelt desert eagle-t tartott, amivel becélozta Koichit és háromszor vállbalőtte, majd eltűnt. A 3 Freez feloldódott és az Echos tulajdonosa ájultan rogyott össze.
YOU ARE READING
Josuke bizarr kalandjai
AdventureJojo part 4 fan story. Ha elolvasod, meglátod miről szól. Part 1,2,3,4,5,6,7 spoiler veszély.