/1/

69 4 39
                                    

Cyréne = Chun Hei
Cherie = Chaeri
Elly = Yo Rae
I. A = Lenora 
Miran = Miran
Jue = Jue
 
Yo Rae taktığı gözlükleriyle sürekli oynuyor. Chaeri ise hma bırakıyorum" dedi.

Jue elindeki telefonuna bakarak "Flamingo yirmi beş milyon izlenmeyi geçti." dedi. Miran dizlerinin üstüne koyduğu kafanı kaldırarak " Resmen insanlar bizim şarkımızı severek dinliyor. Şaka gibi ama gerçek" dedi.

Lenora "Çünkü güzel bir şarkımız vardı. Ayrıca ilerde kendi şarkılarımızı yaptığımızda daha da çok sevilecek" dedi. Miran "Ben yinede ümit etmeyeceğim çünkü sonradan hayal kırıklığına uğramak istemiyorum." dedi.

Yo rae "Hayatımda Miran kadar karamsar birini görmedim" diye söylendi. Miran "Ben gerçekciyimidir." diyerek kendini savundu.

Chun Hei sonunda çekim için giydiklerini çıkartıp eve gitmek için hazır hale gelmişti. Chun Hei "Biraz daha beklersek şoför bizi bırakıp gidecek" diyerek maskesini ve şapkasını taktı. Jue "Düzeltiyorum. Eğer sen biraz daha bizi bekletseydin eve tek başına gidecektin." dedi.

Chun Hei emin bir şekilde "Bir kere Lenora unni beni hayatta tek bırakmazdı." dedi. Lenora "Neden bu kadar eminsin?" dedi. Chun Hei "Resmen sırtımdan bıçakladım." diyerek yürümeye başladı.

Hepsi siyah arabaya bindikten sonra şöför arabayı çalıştırdı. Kızlar instagram için telefonlarından fotoğraflar seçiyorlardı.


Kızlar evlerine girerken Chaeri "Sizcede bizim şoför baya yakışıklı değil mi?" diye sordu. Yo rae gözlerini büyüterek Chaeri'ye döndü "Ne? Ayrıca onun sevgilisi var. Geçen telefonda konuşurken duydum Chun Hei'nin gelmesi beklerken" dedi.

Chun Hei kendini koltuğa atarken "Nasıl oldu da laf yine bana geldi?" Yo rae "Bunun hakkında uzun bir cevabı başka seni beklediğimiz bir zaman düşüneceğim." diyerek oda kendini yatağa attı.

Lenora mutfağa gidip yiyecek bir şeylerin olup olmadığına bakmıştı. Ne buzdolabında ne de çekmecelerde çok bir şey yoktu. Üyelere "Ben çıkıyorum" diye seslendi. Jue "Nereye?" sorunca Lenora "Markete. Evde bir şey kalmamış." cevap verirken bir yandan ceketini giyiyordu.

Jue "İyide hangi parayla?" diye sordu çünkü henüz şirketten para alamamışlardı ve doğru dürüst paraları yoktu. Lenora "Bende var biraz geçen alışverişten artmıştı. Neyse hadi gidiyorum ben" diyerek
hızlıca çıktı.

Chaeri "Nereye gitti?" diye sorduğunda Jue "Markete, hangi parayla diye sorduğumda ise geçen alışverişten arttırdım dedi" diye cevap verdi. Yanlarında onları dinleyen Yo Rae "Geçen alışverişi beraber yaptık ve para zaten tam yetmişti." dedi.

Lenora markette temel ihtiyaçları alırken bir yandan da fiyatları hesaplıyordu. Süt almak için elini uzattığında fiyattan dolayı vazgeçti.

Telefonunun bildirim sesiyle elini cebine attı. Hesaba yatırılan parayı görünce rahatlamıştı. Ardından acaleyle süt ve üyelerin sevdiği birkaç abur cubur vs. aldı.

Aldıklarını ödemek için kasa gitti. Önünde biri olduğu için biraz mesafe bırakarak beklerken arkasında "pardon bir şey sorabilir miyim?" diyen genç kıza döndü. Kıza gözlerini büyüterek "Aman Tanrım sen I.A'sin" dedi. Lenora "ben-evet ben oyum" ilkte anlamasa da sonradan idol olduğunu hatırlamıştı.

Marketten birinin onu tanımış olması çok garip gelmişti. Genç kız "Acaba bir fotoğraf çekilebilir miyiz?" ürkekçe sordu. Lenora "Evet, tabikide. Burada adın ne?" diye sordu. Kız "Haneul ben" diyerek eğildi. Ardından Lenora da eğildi. Haneul çıkarttığı telefonundan birkaç fotoğraf çektikten sonra kasa da sıra Lenora'ya gelince aceleyle ödemeyi yaptı.

Lenora "Tanıştığımıza çok memnun oldum Haneul, umarım başka bir zaman yine karşılaşırız"   diyerek el salladı ve ellerindeki poşetlerle yola çıktı.           

Lenora kapıdan poşetlerle girerken "Markette ne olduğuna inanamayacaksınız" dedi. Meraklanan üyeler Lenora'nın poşetleri bırakmak için gittiği yere yani mutfağa gittiler.

Jue "Nold-Bir dakika o jelibon mu?" diye sordu. Chun Hei "Ben sadece susadığım için burdayım." diyerek bardağına suyu koydu.

Yavaşca mutfağa giren Miran ve Yo Rae arkalarında olan Chaeri'ye bakıp yutkundular. Lenora bir şey döndüğünü anlayınca anlatmaktan vazgeçip "Bir şey mi oldu?" diye sordu.

Chaeri "Bu iki zeki arkadaşın sana söylecek bir şeyleri var." dedi. Ne Yo Rae ne de Miran bir şey söylemek istemiyordu. Lenora "Dur bir saniye burdaki herkes nolduğu biliyor değil mi?" diye sordu. Chun Hei lidere bakmayarak 3.bardağını içiyordu. Jue ise konuşmamak için ağzına jelibonları doldurmuştu. Lenora "tahmin ettiğim gibi...Sadece markette gittim bu süre zarfında en fazla ne yapmış olabilirsiniz?" dedi.

Yo Rae ve Miran önce Chaerie'ye sonra birbirlerine baktılar. Yo Rae "Korkunun ecele faydası yok.Biz.. Şey yap-" diye söylenirken Miran onun söyleyemeyeceğini anlayınca devreye girdi "Yo Rae ve ben Televizyonu kırdık.Oh be rahatladım" derken Chaeri " Lenora hiç rahatlamış gözükmüyor. Ikinizede geçmiş olsun." diyerek güldü.

Lenora sakince yanlarından geçerek oturma odasına gitti. Kapıdan gördüğü manzara ile derin bir nefes aldı. "BUNU NASIL YAPTINIZ?YANİ İSTESENİZ BÖYLE OLMAZ BU. NAPTINIZ TELEVİZYONUN ÜZERİNE Mİ ÇIKTINIZ" diye söylenmenye başladı.

Chun Hei" Nerdeyse yedi bardak su içtim bir anda o yüzden onun bağırışı bittiğinde ben anca tuvaletten çıkarım. Hoşçakalın" diyerek veda etti.

Jue "Şu saçlarıma bakar mısınız?Resmen yağın saçı var. Bende duşa gireyim.Biliyorsunuz normalde kalıp destek olmak isterdim." diyerek hızlıca gitti.

Chaeri "Bana hiç bakmayın asla korumam bunu televizyonla sevişirken düşünecektiniz" dedi

Yo Rae "Televizyonla sevişmedik. Yanlışlıkla oldu-" derken bağırma sesiyle durdu. Lenora "Yok birde bilerek yapsaydınız canım!" diyerek söylenmeye başladı. Yo Rae sessizce "Canım annemin dırdırı seveyim ya valla o bile daha az söyleniyordu." dedi.

Lenora "Ne dedin sen?" diye birden dönünce Yo Rae gözlerini büyüterek "Biz Miran'la televizyonu ortadan kaldıralım" dedi.

Lenora "Bencede!" diyerek mutfağa geçti.

Yo Rae "Zengin olduğum ilk anda ona bir televizyon alacağim hemde en pahalısından." Miran "Onun için daha çok beklersin." dedi.

Yo Rae "Sanada olumsuz konuşmaman için para vereceğim." dedi. Miran "O zaman kesenin ağzını açacaksı-" Lenora" Bu niye hâlâ ortada?!" diye geldi.

Yo Rae "Miran bir susmadı yok neymiş Lenora çok söyleniyormuş, Lenora çok abartıyormuş, Bir televizyon kırdık sanki çok pahalıymış daha neler neler" dedi.

Lenora boş bakışlar atıp yine mutfağa gitti. Aldıklarını yerleştirmeye başlarken sessizce "Neyse iyi oldu habire bir şeyler kırıp duruyorlar bu söylenmeden sonra yere kalem bile düşüremezler artık."

━━━━━━━━━━━━━━━

Aklımdaki şeyi yazmak: %0,000

Belki ilerde silerim bu bölümü çünkü çok sevmedim ama bir an önce hikaye bölümü yayımlamam lazımdı

𝙁𝙍𝙀𝘼𝙆 » 𝑔𝑖𝑟𝑙 𝑔𝑟𝑜𝑢𝑝 𝑎𝑝𝑝𝑙𝑦𝑓𝑖𝑐Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin