Συνέντευξη 3η

36 12 1
                                    

TinaMoizou18  κατέκτησε την πρώτη θέση

👩:Τίνα μου πολλά συγχαρητήρια για τη νίκη σου στο διαγωνισμό μας! Θα ήθελες να μας μιλήσεις για τα συναισθήματα σου ;

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

👩:Τίνα μου πολλά συγχαρητήρια για τη νίκη σου στο διαγωνισμό μας! Θα ήθελες να μας μιλήσεις για τα συναισθήματα σου ;

👩‍🦰:Φυσικά! Νιώθω απίστευτα συγκινημένη και ευτυχισμένη που κατάφερα να κατακτήσω μια από τις τρεις πρώτες θέσεις στις καρδιές σας! Γιατί αγαπώ πολύ αυτή την ιστορία που γράφω τώρα!

👩:Αλήθεια πώς σου ήρθε η ιδέα να γράψεις αυτήν την ιστορία;

 👩‍🦰:Ήθελα να ασχοληθώ με μια ηρωίδα η οποία τράβα πολλά δεινά! Και να πω την αλήθεια, μου ήρθε κάπως σαν επιφοίτηση μέσα από την φαντασία μου η κορυφαία στιγμή της ιστορίας που θα γράψω σε λίγα κεφάλαια από τώρα. Με είχε ιντριγκάρει τόσο πολύ όμως, που σιγά σιγά έπλεξα μια ιστορία γύρω από αυτή τη σκηνή που είχα φανταστεί.

👩:Και τα καταφέρνεις πολύ καλά με αυτό, όπως όλοι μας μπορούμε να δούμε! Ποιος είναι ο αγαπημένος σου ήρωας μέσα από την ιστορία;

👩‍🦰:Σε ευχαριστώ,με τιμάει αυτό πραγματικά! Όσο για τον αγαπημένο μου ήρωα,πιστεύω πως είναι η Ελίζαμπεθ.Για κάποιον λόγο την έχω αγαπήσει πολύ!

👩:Είναι μια πολύ δοτική και χτυπημένη από την τύχη γυναίκα η αλήθεια είναι που γεννά μέσα στον αναγνώστη μια συμπάθεια. Θες να μου παρουσιάσεις τα προφίλ των υπόλοιπων ηρώων; Να μου μιλήσεις για τους χαρακτήρες τους;

👩‍🦰:Βεβαίως! Λοιπόν,αρχικά θα μιλήσω για τον πατέρα της Ελίζαμπεθ,Χανς(ελαφρώς παρεξηγημένος,αλλά δικαίως) Πολλά στην ζωή του τον σημάδεψαν που τον έκαναν κάπως αυστηρό απέναντι στην κόρη του: η γυναίκα του που είχε εραστή αλλά και ο πρόωρος θάνατος της,τον άλλαξαν σαν προσωπικότητα. Ο Λουκ από την άλλη,αν και έχασε τους γονείς του από πολύ μικρός επίσης,και δεν έχει κανέναν στον κόσμο,δεν παύει να χάνει το κουράγιο του αφού ο έρωτας του για την Ελίζαμπεθ του δίνει κίνητρο κάθε μέρα.Δεν έχει κανέναν άλλον στον κόσμο,και θεωρεί εκείνη και τον πατέρα της οικογένεια του. Η Ελίζαμπεθ,αν και είχε όσα μπορούσε να θελήσει ποτέ,δεν μπόρεσε ποτέ να τα βάλει με την μοίρα και να έχει το πιο σημαντικό: την αγάπη της.Ειρωνεία έτσι; Η αγαπημένη της φίλη,η Έρρικα είναι πάντα δίπλα της σε κάθε στιγμή,όμως όπως βλέπουμε ο θάνατος της Ελίζαμπεθ και του άντρα της τής έχει στοιχίσει παρά πολύ. Και τώρα θα μιλήσω για τον Όλιβερ! Που καταβάθος είναι ένας πολύ δειλός και ανασφαλής άνθρωπος,ο οποίος έχει μάθει να επιβάλει πάντα αυτό που θέλει.Ούτε ο ίδιος δεν γνωρίζει τα όρια του. Δίπλα του έχει καταλήξει να μεγαλώνει και η Ολίβια,κόρη του Λουκ και της Ελίζαμπεθ.Ουσιαστικά ήταν κάτι λιγότερο από γνωστός για εκείνη,αφού μια ζωή μεγάλωνε με νταντάδες και στα δεκαέξι της έφυγε από το σπίτι.Οικογένεια της θεωρούσε πάντα τον άντρα της Τζόναθαν,ο θάνατος του οποίου την σημάδεψε για πάντα. Και τέλος ο Νέιθαν,ένας ακόμη νέος ο οποίος έζησε χωρίς τον πατέρα του,μονάχα με την μητέρα του Έρρικα.Ήταν ανώριμος και υποσχέθηκε πολλά σε ένα ευαίσθητο κορίτσι που όταν το χώρισε,εκείνο αυτοκτόνησε,κάτι που τον προσγείωσε απότομα στην πραγματικότητα.Έκτοτε δεν επιχείρησε να κάνει κάποια άλλη αληθινή σχέση,μέχρι που γνώρισε την Ολίβια...

👩:Είναι όλοι τους αγαπητοί σε εμένα!

👩‍🦰:Χαίρομαι πολύ για αυτό! ❤️

👩:Για να σχεδιάσεις του χαρακτήρες των ηρώων σου, πάτησες πάνω σε ρεαλιστικά στοιχεία ή θεωρείς πως έχουν και κάτι το φανταστικό;

👩‍🦰:Κυρίως λειτούργησα εντός ρεαλιστικών πλαισίων.

👩:Πολύ όμορφα! Θα ήθελες να μοιάσεις σε κάποιον από τους ήρωες σου; Αντιστοιχεί κάποιος στα δικά σου ιδανικά πρότυπα;

👩‍🦰:Πιστεύω πως ναι! Θα ήθελα να μπορέσω να μοιάσω έστω και λίγο στην Έρρικα,που είναι ίσως η πιο πιστή φίλη αφού αγαπούσε την Ελίζαμπεθ σαν να είναι αδερφής,αλλά και στον Λουκ! Γιατί πάλεψε για τον άνθρωπο που αγαπούσε και δεν έφυγε από κοντά του μέχρι το τέλος!

👩:Ναι είναι όντως άξια θαυμασμού! Πες μου τώρα ποιες τεχνικές χρησιμοποίησες προκειμένου η ιστορία σου να είναι πιο ενδιαφέρουσα; Πάνω σε ποιες τεχνικές πάτησες για να τραβήξεις περισσότερο το ενδιαφέρον του αναγνώστη;

👩‍🦰:Να σου πω την αλήθεια,δεν ακολούθησα κάποια συγκεκριμένη πεπατημένη ή κάποια τεχνική,πιστεύω πως αν ήμουν επαγγελματίας θα χρησιμοποιούσα! Είμαι ερασιτέχνης όμως,και για αυτό αρκούμαι στο να γράφω με την καρδιά.Αναρωτιέμαι επίσης τι θα άρεσε σε εμένα να διαβάσω,και έτσι φροντίζω να μην κουράζω τον αναγνώστη με μεγάλα κεφάλαια ή περιττές περιγραφές και να εστιάζω περισσότερο στην εξέλιξη της ιστορίας!

👩: Χμμμ αυτό που αναφέρεις νομίζω είναι το μεγαλύτερο μυστικό! Πες μου τώρα κάτι, αν ήταν να αλλάξεις κάτι στο βιβλίο σου, τι θα ήταν αυτό; Ή δεν θες να αλλάξεις κάτι;

👩‍🦰: Χμμ...νομίζω πως δεν θα ήθελα να αλλάξω κάτι στην ιστορία μου!Και πολύ καλά θα κάνεις κατά την άποψη μου! Αν οι αναγνώστες σου σού ζητούσαν μερικές αλλαγές, θα τις ακολουθούσες ή θα ακολουθούσες το δρόμο της καρδιάς σου;Πιστεύω πως όχι! Και όχι επειδή δεν θεωρώ την άποψη των αναγνωστών πολύτιμη,αλλά επειδή δεν θα ήταν σωστό ούτε για εμένα και ούτε για εκείνους.Αν δεν τους άρεσε καλό θα ήταν να έβρισκαν να διαβάσουν κάποια άλλη ιστορία που να είναι καλύτερη για αυτούς!

👩:Πολύ λογικά λόγια! Ως τελευταία ερώτηση θα ήθελα να μου πεις τα σχέδια σου για αυτό το βιβλίο. Ποιο θα ήθελες να είναι το μέλλον του;

👩‍🦰:Θα ήθελα λίγα και καλά! Δηλαδή,να το αγαπήσουν οι αναγνώστες του wattpad που παρεπιπτόντως το θεωρώ ως μια από τις πιο εκλεπτυσμένες κοινότητες εντός του διαδικτύου.Και ίσως να κερδίσει και σε κάποιον άλλον διαγωνισμό!!

👩:Εύχομαι να πάνε τα πράγματα όπως τα σχεδίασες! Να καταφέρεις να πετύχεις όλους τους στόχους σου και να είσαι πάντα με το χαμόγελο στα χείλια!

👩‍🦰:Και σε εσένα εύχομαι το ίδιο με όλη μου την καρδιά! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τον χρόνο που μου αφιέρωσες!

👩: Και εγώ ευχαριστώ κορίτσι μου!

The winner's bookWhere stories live. Discover now