Rozdział 1

15 0 0
                                    

Pov Bujan

Przebudziłem się z malutkim kacem po wczorajszej imprezie,mało pamietam co tam się właściwie działo.Otworzyłem oczy i dotarło do mnie ze nie jestem w swoim domu,ale dobrze znałem to pomieszczenie...to dom Leopolda.

Zszedłem na dół i moim oczom ukazał się widok przyjaciela robiącego dla nas śniadanie,kocham jeść wiec od razu do niego podbiegłem.

NO HEJ CO NA ŚNIADANIE?!- zapytałem uradowany

O widzę że wstałeś,boli cię głowa po wczorajszym? Robię tosty,twoje ulubione-uśmiechnął się do mnie

O Boże tosty,ty to wiesz jak mnie zadowolić Leoś-zacząłem się śmiać

Oj wiem-Ruszył znacząco brwiami

Zjedliśmy śniadanie i oglądaliśmy mecz,akurat grała Chelsea z Sevilla,bardzo podobało mi się jak panowie biegali za piłką.
Leoś pomimo ze nie fascynował się meczami tak bardzo jak ja wydawał się zainteresowany meczem co mnie bardzo cieszyło.

Po skończonym seansie stwierdziłem ze pójdę do domu,muszę posprzątać dom bo wieczorem mają przyjechać na kolacje rodzicie.Mieszkam od ponad roku sam,moja mama pewnego dnia wyrzuciła mnie z domu,stwierdziła ze ma dość darmozjada który nic nie robi.Miałem sporo oszczędności wiec znalazłam małą kawalerkę a z czasem przez zarobki z bukmacherki udało mi się kupić większy dom na pięknym osiedlu.

5 godzin później

Zadzwonił dzwonek do drzwi,poszedłem otworzyć i ujrzałem przede mną moją mamę ubrana bardzo elegancko i mojego tate.
Zasiedliśmy do stołu,podałem spaghetti i zaczęliśmy ucztę.Oczywiście nie obyło się bez pytań kiedy znajdę sobie w końcu jakąś dziewczynę,było mi trochę głupio bo nigdy nie byłem w związku.

Rodzice posiedzieli u mnie trochę,i około 21 zaczęli się zbierać do domu,pożegnałem ich i udałem się do jadalni żeby posprzątać po kolacji.Gdy to zrobiłem poszedłem do pokoju wziąłem telefon i zobaczyłem pełno powiadomień z messengera od grupy z moimi przyjaciółmi „ekskluzywne kuhwy"
Przeglądając wszystkie wiadomości które zostały napisane gdy byłem zajęty większość z nich opierała się na temat gejów,zawsze gdy zaczyna się jakiś podobny temat zbiera mnie na wymioty,nienawidzę ich,jestem homofobem a moje przyjaciółki Julia i Wiktoria wręcz przeciwnie,ciagle piszą jakieś bzdury na temat tego ze pewnie ukrywam swoją orientacje i shipują mnie z Leosiem,to mój przyjaciel a nie chłopak!

Żeby odreagować zaistniała sytuacje włączyłem sobie w Google zdjęcia seksownych modelek,zdjąłem spodnie wsadziłem sobie papier i przeszedłem do konkretów.

Po skończonej zabawie poszedłem wziąć prysznic i położyłem się do łóżka,wysłałem jeszcze wszystkim cringowy obrazek na dobranoc i zasnąłem.

Po skończonej zabawie poszedłem wziąć prysznic i położyłem się do łóżka,wysłałem jeszcze wszystkim cringowy obrazek na dobranoc i zasnąłem

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
W SIDŁACH BUJANA Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz