Ep - 1
At canteen,
Yeol:D.o ....ya..ဟိုမွာမင္းlinerမေလးလာေနၿပီ....
D.oတစ္ေယာက္စိတ္႐ႈတ္ေထြးသြားဟန္ျဖင့္..
D.o:ya...Park chanyeol...မင္းမွန္မွန္ေျပာေနာ္...အဲ့ဒီစကားေျပာရရင္မင္းရင္ေတြနာတယ္မလား..
Yeolတစ္ေယာက္မ်က္ႏွာပ်က္သြားတာကိုထိန္းရင္းစကားေတြပါထစ္ကုန္သည္...
Yeol:arr...မ..မ..ဟုတ္ပါဘူးကြာ....
D.o:ဒါဆိုဘာလို႔အဲ့linerမပဲလိုက္ၾကည့္ေနလဲ
Yeol:မင္းကိုႀကိဳက္တဲ့ေကာင္မေလးေတြထဲမွာသူကခင္ဖို႔အေကာင္းဆံုးနဲ႔အ႐ိုးသားဆံုးေလ...အဲ့ဒါေၾကာင့္သတိထားမိတာကြ.....
Yeolတို႔ေျပာေနဆိုေနၾကတဲ့အခ်ိန္ေလးအတြင္းမွာပင္baek .yeolတို႔ထိုင္ေနတဲ့ဝိုင္းကိုေရာက္လာသည္...
Baek:D.o......ဒီမွာနင့္အတြက္ငါထမင္းခ်ိဳင့္ထည့့္လာတယ္ဟ...
D.o:gomawow....Baek..ah...ငါဒီေန႔အတန္းခ်ိန္အျပည့္မတက္ေလာက္ဘူး...ခဏေနသူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔အျပင္သြားမလို႔.....ငါအျပင္မွာပဲဝယ္စားေတာ့မယ္..
D.oရဲ႕စကားေၾကာင့္baekသိသိသာသာမ်က္ႏွာပ်က္သြားသည္...
စိတ္မေကာင္းျဖစ္ကာမ်က္ရည္ၾကည္ေလးမ်ားပါေဝ့လာသည္...
Yeol' pov,
Baek ..ya...မငိုပါနဲ႔ဟာ...နင္ငိုရင္ငါ့ရင္ထဲနာလြန္းလို႔ပါ...
ၿပီးေတါ့နင္အရမ္းဆိုးတယ္ဟာ..
ငါအခ်စ္ေတြကိုျမင္ေအာင္မၾကည့္ဘူး..
D.oအေၾကာင္းလဲသိရဲ႕သားနဲ႔...မိန္းကေလးေတြကိုကစားစရာအ႐ုပ္ေလးေတြလိုတြဲေနတာ..
ဘယ္သူ႔ကိုအတည္တက်႐ွိခဲ့လို႔လဲ...
အဲ့လိုလူမ်ိဳးအေပၚကိုက်ေတာ့ေကာင္းၿပီးငါ့အခ်စ္ေတြကိုျမင္ေအာင္မၾကည့္ေပးႏိုင္ဘူး...
Baekရာ..ငါလည္းနင့္ေၾကာင့္႐ူးေတာ့မယ္...
Yeol;arr. ....baekkieကလည္းစိတ္မေကာင္းျဖစ္တတ္လိုက္တာ..D.oကေနာက္ေနတာပါဟ...ေပး..ေပး..အဲ့ခ်ိဳင့္ငါ့ကိုေပးခဲ့...ငါယူထားၿပီးD.oကိုေကြၽးလိုက္မယ္ေနာ္..နင္တို႔အတန္းတက္ေတာ့မယ္မလား..သြားေတာ့ေလ...စာေတြလြတ္ကုန္ဦးမယ္...