Soo:annyeon...sooျပန္ေရာက္ပါၿပီ...
Baek:wuri...unnieေနာက္က်တယ္ေနာ္....ဘာလဲV Dayမွာေကာင္ေလးနဲ႔ေလွ်ာက္လည္ေနတာလား...
Baekရဲ႕အေမးေၾကာင့္Sooမ်က္ႏွာေလးရဲလာရသည္ ....ညေနကKaiနဲ႔ေတြ႕ခဲ့တဲ့ပံုကိုျမင္ေယာင္ၿပီးSooပါးေလး႐ွက္ေသြးျဖာသြားရသည္.....
Baek:omo...တကယ္ႀကီးလား....တကယ္dateခဲ့တာလား.....ပါးေလးေတြနီသြားတယ္ဆိုေတာ့ခ်စ္သူနဲ႔dateၿပီးျပန္လာေပါ့ေလ...
Tao:Sooျပန္ေရာက္ၿပီလား...ေနာက္က်လိုက္တာ...ommaတို႔ကစိတ္ပူေနတာ....
Baekတစ္ေယာက္Sooကိုအစ္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာပဲTaoေရာက္လာခဲ့သည္...
ထိုအခါမွSooလည္းအသက္႐ွဴေခ်ာင္သြားသလိုခံစားလိုက္ရသည္...
Soo:arnyi...omma..patientမ်ားတာေရာကားလမ္းပိတ္ေနတာေရာေၾကာင့္ပါomma...
Sooသူမရဲ႕ကိုပထမဆံုးပိပိရိရိစတင္လိ္မ္ျခင္းပါ...
Baekကေတာ့သူမရဲ႕unnieကိုသာအေသအခ်ာအကဲခတ္ေနသည္...
ဒါကိုသိေနတဲ့Sooကလည္းသူမရဲ႕မ်က္ႏွာကိုအမူအယာမပ်က္ေအာင္မနည္းထိန္းရသည္..
သူမဘဝမွာမိဘကိုလိမ္ဖို႔ဆိုတာအရမ္းခက္ခဲတဲ့အလုပ္ေလ...
ခုေတာ့လူတစ္ေယာက္ေၾကာင့္သူမ,မလုပ္ဖူးတဲ့အလုပ္ကိုလုပ္မိလိုက္သည္.
Tao:အဲ့ဒါဆိုေရမိုးခ်ိဳးၿပီးေအာက္ထပ္ဆင္းခဲ့ေနာ္....appaကထမင္းစားဖို႔Sooကိုေစာင့္ေနတာ...မိသားစုလက္စံုမစားရရင္စားမဝင္ဘူးသိတယ္မလား...
Soo:nae..omma...Sooျမန္ျမန္ဆင္းလာခဲ့ပါ့မယ္..
Sooအရမ္းမွားသြားတယ္....Sooကေတာ့တစ္ခါပဲေတြ႔ဖူးတဲ့ေကာင္ေလးရဲ႕ေခၚေဆာင္မႈေနာက္ကိုရင္ခုန္သံရဲ႕ဆြဲေဆာင္မႈေၾကာင့္လိုက္ပါသြားရေပမယ့္Sooရဲ႕မိသားစုကေတာ့Sooနဲ႔အတူထမင္းလက္စံုစားဖို႔ေစာင့္ေမွ်ာ္ေနရတယ္ေလ...
Miyanae...omma...appa...sooေနာက္ဆိုဆင္ျခင္ပါမယ္....
တကယ္လည္းSooတို႔မိသားစုထမင္းပြဲေလးကစိုျပည္ခဲ့ပါတယ္...