ت۔تایا ابا ایسا کچھ نہیں ہے جیسا آپ سمجھ رہے ہیں وہ انکی طرف دیکھتے ڈرتے ہوۓ بولا۔۔۔۔۔
میں سچ۔۔۔۔۔۔۔ ابھی اسکی بات مکمل نہیں ہوئی تھی کہ ایک زوردار تھپڑ اسکے گال پر پڑا۔۔۔۔
تم نے اپنے گھر میں ہی نقب زنی کی۔۔۔۔وہ طیش میں بولےجبکہ اردل ابھی تک انکے تھپڑ پر حیران کھڑا تھا۔۔۔۔
ہماری ناک کے نیچے ہی گھر کی عزت پر ہاتھ ڈالا۔۔۔۔وہ زور زور سے چلا رہے تھےاور انکی آواز سن کر میرب زیاد جواد اور جنت بیگم رینا کے روم میں آئے تھے۔۔۔۔۔
کیا ہوا بابا۔۔۔۔زیاد آگے بڑھا۔۔۔۔تبھی جنت بیگم کی نظر رینا پر پڑی تو وہ اسکے پاس گیٕ۔۔۔۔
یہ کیا ہورہا ہے؟رینا تم نے کیسی حالت بنا رکھی ہے؟اور تم رو کیوں رہی ہو؟ انکے پوچھنے پر وہ جنت بیگم کے گلے لگ کر اور زورزور سے رونے لگی۔۔۔۔میرب پھٹی پھٹی آنکھوں سے یہ سب منظر دیکھ رہی تھی۔۔۔۔۔
تم۔نے ہماری عزت کا بھی خیال نہ کیا۔۔۔۔زیاد کو ساری بات سمجھ آئی تو اسنے غصے سے کہا۔۔۔۔
تایا ابا اسنے خود مجھے روم میں بلایا تھا۔۔۔۔وہ انکی طرف دیکھتے ہوۓ بولا۔۔۔۔
اب بھی تمہیں جھوٹ بولتے ہوۓ شرم نہیں آرہی۔۔۔۔وہ اور چلاۓ۔۔۔۔
میں سچ کہہ رہا ہو اسنے کہا کہ اسکے روم کا فین نہیں چل رہا وہی چیک کرنے آیا تھا میں اسکے ساتھ۔۔۔۔وہ صفائی دینے لگا۔۔۔۔۔
پھر وہ میرب کی طرف بڑھا۔۔۔۔
آپا آپ تو یقین کرینگی نہ آپ کا اردل ایسا نہیں کرسکتا آپ جانتی ہیں نہ مجھے۔۔۔۔۔وہ اسکا ہاتھ پکڑ کر بے بسی سے کہ رہا تھا میرب سکتے میں تھی۔۔۔۔
میں بس فین ٹھیک کرنے آیا۔۔۔۔اسکی بات پر زیاد آگے بڑھا اور اسنے فین کا سوئیچ آن کیا اور فین چل پڑا۔۔۔۔ فین چلنے پراسنے اپنی آنکھوں میں دم توڑتی امید سے سب کو دیکھا۔۔۔۔
اردل۔۔۔۔۔ میرب کی آواز میں نمی تھی وہ رورہی تھی۔۔۔۔ وہ جانتی تھی اسکا بھائی ایسا نہیں ہے وہ کبھی ایسا نہیں کرسکتا۔۔۔۔پر سب صورت حال اسکے خلاف تھی۔۔۔۔
اب تم کیا کہوگے۔۔۔۔زیاد نے اس سے پوچھا۔۔۔۔
اب بھی میں کہونگا یہ جھوٹ بول رہی ہے۔۔۔۔اسنے رینا کی طرف دیکھتے ہوۓ کہا۔۔۔۔
مجھ سے بدلہ لے رہی ہے۔۔۔۔
کیسا بدلہ؟ اب کی بار جواد بولا۔۔۔۔
میرے اسے دھتکارے جانے کا۔۔۔۔۔وہ غصے میں بولا۔۔۔۔رینا سسک رہی تھی۔۔۔۔
ایک اور جھوٹ اسکی حالت دیکھو اردل تم الزام تراشی کۓ جارہے ہو۔۔۔۔زیاد بولا۔۔۔۔
تم بولتی کیوں نہیں ہو بتاؤ ان سب کو تم بدلہ لے رہی ہو بتاؤ۔۔۔۔وہ اس کی طرف بڑھ رہا تھا جب زیاد اسکے سامنے آگیا۔۔۔۔