Az az egyetlen hely nem más mellett volt mint, Bakugo. Oda baktattam mellé és leültem. Egész órán nézett és röhögött rajtam, hogy nem értem a matekot. Szünetben beszéltem Urarakával.
-Nem hiszem el, hogy mellette kell ülnöm.
-Nyugi nem lesz baj. Tud ő jó fej is lenni csak meg kell ismerni. Mondta.
Becsöngettek. Szerencsére ez volt az utolsó óránk. Osztályfőnöki volt.
-Gyerekek holnaptól szünet lesz. Mondta Mr.Aizawa.
Mindenki egyszerre az osztályban EZAZ!!!!!
-Y/n szeretnék veled beszélni az óra után.
-Rendben van.
-Szóval gyerekek, még annyit szeretnék mondani, hogy a szünetben kell beköltözni a kollégiumba.
-Rendben tanár úr.
-KOLLÉGIUM? miről maradtam le? kérdeztem.
-Igen y/n erről szerettem volna veled beszéni. Az iskolánk kollégiummá fog alakulni bizonyos okok miatt. Mindenkivel hazaküldtünk egy nyilatkozati lapot miszerint engedélyezik-e a szülők, hogy a gyerekek a UA kollégiumban lakhassanak. Gyere ki és oda adom a lapot.
Felálltam Bakugou mellől és oda mentem. Elvettem a lapot nagyon sok információ volt rajta.
Megszólalt a csengő. Mindenki kirohant az ajtón. Én szépen kisétáltam az osztályterem ajtaján. Elköszöntem Urarakától és Yaoyorozutól. Ellentétes irányba indultunk haza. Már kezdett sötétedni. Mentem az állomásra, de nem siettem mivel a vonat kicsöngetés után 30percre jön és én 10 perc alatt kint vagyok az állomáson. Betettem a fülembe a fülesem, de csak az egyikbe.
-HÉÉ KISLÁNY ÁLLJ MEG!!
-Valaki utánam kiabálta. Nagyon megijedtem. Megálltam és megfordultam.
-Szia kislány. Hova mész?
Kérdezte tőlem egy kapucnis alak. Nagyon fura volt. Ahogy láttam nagyon száraz volt a szája és a bőre. A hangja pedig eléggé rekedt.
-Ö-ö-Ö a barátnőmhöz. Mondtam, de persze hazudtam.
-OOh hát akkor elkísérlek. NEM KELL KÖSZI oda találok egyedül is! Kiabáltam rá.
Megfogta a derekam, majd a keze a fenekemre vándorolt.
-MIT KÉPZELSZ MAGADRÓL, TE PERVERZ!! Kiáltottam rá.
-HÉÉ
Hallottam egy kiabálást. Nem tudtam ki lehet az, majd megláttam Bakugout aki oda jött hozzám. Leüvöltötte a palit.
-MI A FASZT KÉPZELSZ MAGADRÓL, HOGY A BARÁTNŐMHÖZ HOZZÁMERTÉL NYÚLNI. LETÖRÖM A KIBASZOTT KEZEDETT TE NYOMORULT SENKIHÁZI!!
Nagyon meglepődtem. Nem tudtam, hogy mit mondjak. Az ember nagyon megijedhetett, mert elszaladt. Várjunk Bakugou azt mondta, hogy a barátnőjéhez???
-ŐŐ köszönöm szépen. Ezt mégis hogyan tudnám meghálálni neked?
-Hát nézzük csak....
Nagyon ideges lettem mikor ezt mondta, de belenyúlt a farmerzsebébe és elő vett kettő darab mozijegyet.
Folytatjuk.....Ez elég rövid lett most, de próbálok hosszabb részekkel jönni. Meg volt a felvételi szóval már nem leszek annyira elfoglalt😌 Remélem tetszett.
YOU ARE READING
Az én kis történeteim (Befejezett)
RomanceAz egész történet az író szemszögéből nézve van megírva. Egy lányról szól.