Memories

182 10 3
                                    

Your Pov

Flashback

,,James!"- vykríkla som len čo som ho zbadala ležať pevne pripútaného k posteli. Rozbehla som sa k nemu ale okamžite ma jeden z jeho chlapov chytil za ruku a pritiahol ma pevne k nemu.
,,Infekcia sa rozšírila takmer do celého jeho tela, telo odmieta jeho novú ruku. Viete čo máte robiť. "- pozrela som sa na Zolu.
,,Čo s ním chcete robiť?  Čo s ním spravíte keď ho zachránim?"- oči ma pálili od sĺz ktoré som v sebe držala.
,,To čo urobíme aj vám slečna Y/N.
Vlastne u vás to bude zložitejšie,  ale čím lepšie s nami budete spolupracovať tým ľahšie to bude pre neho. Nechcete predsa aby trpel."- usmiala sa na mňa zlovestne. Pozrela som sa znovu na Jamesa a konečne som nechala slzy voľne stekať po licach. Zhlboka som sa nadýchla a vykročila smerom k posteli kde ležal James. Celé telo sa mu chvelo, mal silnú horúčku a silné bolesti nakoľko z jeho pier unikali tiché bolestné stony.
V tom okamihu som vedela že spravím čokoľvek len pre to aby netrpel. Avšak v tom okamihu som ešte nevedela že som tým podpísala nám obom ortieľ smrti.
,,James, som tu. Som tu, prepáč mi to bude to chvíľku bolieť ale po tom už bude dobre."- šepla som a prehrabla mu rukou vlasy, moje slzy mu zmáčali už tak mokré vlasy.
,,Y/N"- James zastonal zo spánku.
,,Milujem ťa."- šepla som. Opatrne som sa dotkla miesta kde mu nie veľmi opatrne primontovali jeho novú ruku. Koža a svaly okolo boli v odtieňoch červenej a miestami až čiernej nakoľko niektoré časti už odumierali z dôsledku infekcie. Končeky prstov sa mi rozžiarili do zlata,opatrne som ich zaborila do miesta kde to vyzeralo najhoršie, tam kde sa jeho koža spájala s tou kovovou obludou. Zlatá žiara sa začala šíriť všetkými žilami, nervovými zakončeniami, každou bunkou ktorá bola napadnutá infekciou. Z hrdla sa mi vydral hlasný výkrik. Bolesť sa mi začala šíriť od pleca smerom k celému telu, James tiež hlasno vykríkol a začal sa triasť a trhať so sebou.
,,Pevne ho držte, tie putá ho dlho neudržia!"- rýchlo som sa pozrela smerom k Zolovi a jeho chlapom, tí sa okamžite rozbehli a pevne Jamesa pritlačili k posteli.
Zavrela som oči a všetku svoju silu nasmerovala k tomu aby som zastavila infekciu ktorá zabijala Jamesa. James sa začal ešte viac trhať a chlapi mali čo robiť aby ho udržali,  slzy sa miešali s krvou a dopadali na zem, celou sa ozývali moje a Jamesove bolestné výkriky. Dokázala som vyliečiť takmer všetko ale nič nieje zadarmo. Moje cena bola vysoká. Jamesove výkriky ustali. Svaly sa uvolnili, koža znovu dostala normálny odtieň a infekcia zmizla, dych sa mu ustálil a bolesť zmizla. Avšak ja som cítila ako ma ovláda temnota, nohy sa mi podlamuju a ja padám k zemi. Posledná vec čo si pamätám bol úsmev Zolu a jeho hlas.
,,Odneste ju do mojej pracovne a......"- jeho hlas bol plný úžasu a nadšenia... povedal im ešte niečo ale ja som už stratila vedomie...

END OF FLASHBACK

Nemohla som sa nadýchnuť, padla som na kolená a rukami si zvierala hrdlo ako keby mi to pomohlo.
James v okamihu odhodil zbraň a zosunul sa na zem predomňa. Rukami mi pevne chytil tvár.
,,Pozri sa na mňa!"- vykríkol a moje oči sa upriamili na neho.
,,Ukľudni sa, Pozri sa mi do očí a dýchaj."- pozrela som sa do nich a moje telo sa v okamihu uvoľnilo a pľúca začali okamžite pracovať. Začala som dýchať najprv rýchlo a dostať tak do seba čo najviac kyslíku ale potom sa môj dych spomalil.
,,Áno..dýchaj, pomaly a zhlboka."- zavrela som oči a vnímala len jeho hlas.
,,Zabi ma!"- povedala som a otvorila prudko oči, do ruky som mu vložila moju zbraň ktorá bola veľa mňa.
,,Urob to, než to spravia oni. Urob to čo som ja nedokázala spraviť."- pozerala som sa mu do očí a videla v nich presne to čo som chcela.
,,Milujem ťa."- usmiala som sa, miestnosťou sa ozval zvuk výstrelu a ja som pocítila prudkú bolesť v hrudníku. Po líci mi skĺzla slza len som citila ako mi telo pohlcuje chlad a temnota. Všetko okolo mňa sa rozmazavalo a zvuky sa vzdalovali až nastalo úplne ticho ....

Zakázaná láska Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt