5

378 11 10
                                    

kaeya pov. ♥︎

deci m am gandit si... o sa il scap pe cumpanasu din inchisoare.

ma duk in dulap si ma imbrac in tot aceasi ce purtam acum. mam dus la taxi si mam dus acasa la companasu.

acolo mam uitat pe geam si cumpanasu era in bucatarie cu sofia lui si faceau dragoste. ea semana ft mult cu mn... cur plat, sani robusti si mari ca 2 castane. ea statea pe cuptor, care era incins, si gemea de placere in timp ce cumpanasu o tinea tare de maini si se baga si scotea cu putere din ea. saraca sigur pizza ei cu herpes de curva ce e e larga si miroasea pisat ca nu se sterfe cand se pisa.

pe langa pizda ei era pula lui cumpanasu...nam vazuto niciodata.. dar era mare..mai mare ca a mea.. o avea de 30 de cm sau mai mult in timp ce a mea avea 12 cm ..🙁😭😭 pula lui avea multe vene si era rosie si sculata tare !! si navea par spre deosebire de mn. si in final coaiele lui erau foarte apetisante si ma tentau sa i le sug.😲😲 ce ciocanas frumos..

vad ca ma exista scena asta si imi bag mana in pantaloni si mio frec usor uitanduma la ei, fara sa fiu constuent ca cumpanasu sta pe o strada aglomerata 😏😏

sotia lui idi da drumul si la fel face cumpanasu si si eu fac asta

a/n: smh mi-e prea lene sa detaliez scena 💔

eu ma duc sa bat la usa dar ma opreste ernest???????

—"kaeya san..." zice el...

—"da ernest?"

—"vreau sa te ajut sa il ajuti pe cumpanasu."

STAI CE?????

FINAL DE PART 5

 cumpanasu x kaeya YAOI FANFICUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum