3. bölüm

129 5 3
                                    

Kimse ne oldugunu anlamamıştı. Munhe sadece müdürün suratına meraklı gözlerle bakıyordu .

Jongin dışındaki herkes seçtiği eslerle birlikte kalacakları yere gittiler. Jongin ise munhe ile beraber müdürün odasında oturuyorlardı . Sessizliği ilk bozan müdür oldu . " munhe dışarı çık " munhe itaatkar bir şekilde odadan çıktı . Müdür konuşmaya devam etti neden onu satın almak istiyorsunuz? Gibisinden bir soru yöneltti . Ne diyeceğini hiç düşünmeden aklına gelen ilk şeyi söyledi " o ... O diğerleri gibi değil " diyebilmisti . Müdür ise " bakire olduğunu nerden anladınız ?" Demişti böyle bir şey olduğunu bilmiyordu . Su an bilmesi de önemli değil di burda olupta bakire olması jongin e göre çok garipti..

Jongin ~

Duyduklarıma çok şaşırmıştım . Onun neden burda olduğuna anlam veremiyordum . Burdaysa neden bakireydi yani daha önceden hiç olmamismiydi . Ne diyeceğimi bilemiyordum onu satın almakla belki hayatını kurtarmış oldum . Müdüre nasıl cevap vericektim kendimden emin olmalıydım " onun kokusu farklı " diyebilmistim sonunda müdür garip bir kahkaha attıktan sonra anlıyorum gibisinden bi kaç cümle kurdu. Fazla para istemediler yada bana az geldi bilemiyorum . Kontratı imzalayıp dışarı çıktım . Karşımda ki temiz kıza baktım şimdi onu ben mi kirletecektim ? Mun he ye bakarak " takip et " diyebildim ...

Mun he ~

Dediği gibi yaptım onu takip ettim . Eve yürüyene kadar konuşmadı . Evden içeri girdiğimiz de kendimi kıpkırmızı olduğumu anladım sıcak basmaya başlamıştı . İçim gerçektende garipti . Çünkü normal de müşterilerin hepsi yaşlı ve tipsiz olurlardı . Beni kızlarına benzettikleri için acirlardi . O yüzden çabuk kurtulurdum . Ama bu seferki yakışıklıydı ve gençti . Evden içeri girdiğimiz de yavaş yavaş merdivenleri çıktım jongin bi odadan içeri girdiğinde eşyalarımı bıraktı ve yavaşça yanıma geldi " korkma " diye fısıldadı . Nefesi tenime değdiği an urperdim . Ama bu öncekiler gibi bir urperme olmadı . Sıcak nefesi beni rahatlatmisti . Elime bir anahtar verip yan odaya geçti bir kaç dakika sonra banyodan su sesleri geldi . Ona güvenmek istiyordum içimdeki bir ses ona guvenmemi söylüyordu...

Jongin ~

Kapıdan anahtarı alıp ona verdim . Her yüzüne baktığımda çaresiz ama kendine güvenini göstererek bakıyordu. Ona sarılmak istiyorum . Bilmiyorum her baktığında onun titredigini görmek benimde titrememe sebep oluyor . Hazırlanmasını soyliyip dusa girdim . Hazırlanıp hizlica merdivenlerden indim koltukta oturuyordu ona bakarak " gidelim " dedim kapiya doğru yanastigimda beni kolumdan tutup kendine cekti ve " diğerlerinin gelicegini hiç zannetmiyorum " diyerek yüzüme değişik bir ifade ile baktı ...

Merhaba arkadaşlar nasılsınız dayanamadım ve bölümü yayınlamak istedim umarım beğenirsiniz . Yorumlarinizi ve oylarinizi bekliyorumm :))

365Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin