Ensemble Stars bilgi çevirilerine hoş geldiniz!
Ensemble Stars nedir?
Kesinlikle bir otome oyunu değildir.
Otome değil.
Ters harem de değil.Şuan yayınlamış 4 oyunu bulunmakta. Mangası, animesi ve sahne şovları mevcut bir seri.
Ensemble Stars!, Ensemble Stars!! Music(Müzik) ve Ensemble Stars Basic(Basit) olarak ayrılmaktadır.
Müzik bir ritim oyunuyken, Basit ve Ensemble Stars! bir antrenman/idol yetiştirme oyunudur.
Nasıl Oynanır?
Basic: Seçtiğiniz 5 idol ile idolleri antremanlarla eğitebilir,work kısmında onları belli bir bp karşılığında iş vererek geliştirebilirsiniz. Antreman yaptırırken altta yer olan odalara basmanız yeterli olacaktır. Yeni kart çıkartmak isterseniz ise scout kısmından belli bir elmas karşılığında yeni kart çıkarabilirsiniz. (Basit oyunu aynı zamanda Ensemble Stars! oyununu da içeriyor. Menü kısmından Ensemble Stars!'a geçiş yapabilirsiniz.)
Music: Live Stage kısmına girerek yine istediğiniz 5 idol ile oyuna başlayabilirsiniz. Her klasik ritim oyununda olduğu gibi yapmanız gereken tek şey size gelen dairelere basmak, oyun sonunda yaptığınız kombolar ve oynayış şeklinize göre yine klasik ritim oyunu değerlendirmesi olan harf değerlendirmenizi görebilirsiniz.
Work kısmı Basic oynuna göre biraz daha farklı. Work kısmında yapmanız gereken şeyler size verilen işler yine size verilen kişilerle yapmak. Work kısmı 3'e ayrılıyor; yapmanız gereken işler,eventler ile gelen işler ve özel etkinlik içeren işler.Work kısmını tamamladığınızda size bazı itemler düşecektir, bu düşen itemler ile size event ya da kartlarınızla birlikte gelen kostümleri dikebilir ve Office kısmına koyduğunuz karakterlerinizi diktiğiniz kostümlerle süsleyebilirsiniz. Her dikim için farklı şeyler gerektiği için dikmek isteğiniz şeyin neler istediğine dikkat edin.
Office kısmı ise sevdiğiniz karakterleri koyabileceğiniz ve ofisi istediğiniz gibi düzenleyebileceğiniz bir yer. Ofisinizin seviyesini arttıkça yeni karakterler ekleyebilir, çalışmanızdan ya da oynadığınız her bir oyun sonunda size düşen para ile ofisinizi dizayn edebilirsiniz.Android kullanıcısıysanız QooApp'den indirebilirsiniz, İOS kullanıcısıysanız bir arkadaşım japon hesabı açmanıza yardım edebilir. Kendisi bu şekilde oyunu indirmiş.
Oyunun kısa hikayesi:
Ensemble Stars!: Biz Yumenosaki okuluna transfer olan bir öğrenciyiz. Karakterimizin adı 'Anzu'.
(Ensemble Stars'ın Japonca okunuşu Anzu'nun adını oluşturuyor)
Yapımcı sınıfında eğitim görmemiz gerekiyor ama sınıfın henüz hazır olmadığını söyledikleri için idol sınıfında idol olan erkek öğrencilerle beraber eğitim görmeye başlıyoruz. Okulda yapımcı olan öğrenci olduğumuz için işimiz oldukça zor. İdollerin gelecekteki iş verenleri olarak onlara iş bağlantıları, sahne kıyafetleri, çekimler ve röportaj gibi bir çok konuda yardım ediyoruz. Hikaye Yumenosaki ve diğer iki okulun (Reimei ve Shuuetsu) etrafında geçiyor. Oynanış kısmından bahsetmiştim.2019'da çıkan anime 'SS' vaktini konu almıştı. Turkanime'deki yorumlar kısmına bakmamanızı öneririm. Sadece nefret ya da gereksiz eleştiri yazılı.
Ensemble Stars!!: Okul yılı bittikten sonrasını anlatıyor(Üçüncü sınıfların mezuniyetinden ve diğer çocukların sınıfı geçmesinden itibaren). Eichi Tenshouin tarafından kurulan 'Ensemble Square' şirketi ve şirketinde içinde bulunduğu 'Ensemble Meydanı' adı verilen yerde geçiyor. Başkan Eichi Tenshouin, Başkan yardımcısı İbara Saegusa'dır.
Biz ise şirkette "Prodüktör" olarak görev alıyoruz. Ayrıca okuldaki yapımcı sınıfı yeni öğrenciler kabul ediyor. Şirketin ve meydanın içinde bulunduğu yer konum olarak bilinmese bile Tokyo'da bulunduğu düşünülüyor.Şirket çatısı altında 4 prodüksiyon şirketi bulunmakta.
Star Maker (Yıldız Yaratan)
Cosmic (Kozmik)
Rhythm Link (Ritmik Bağlantı olarak çevrilebilir)
New Dimension (Yeni Boyut)
İleriki bölümlerde şirketleri ve ünitleri daha iyi anlatacağım. Şuan size sadece kısa tanıtım metni yazmak istedim.
Tekrardan hoşgeldiniz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ensemble Stars - Bilgi
FanfictionHerkese merhaba! Türkiye'de oldukça az bilinen Ensemble Stars oyunuyla ilgili bilgi kitabıma hoşgeldiniz. *Bilgilerin bir çoğu Enstars wiki'den alınmıştır.