SAHNE ADI : Jongseob
TAM ADI : Kim Jong-seob
POZİSYON : Rapçi , Dansçı , Maknae
DOĞUM TARİHİ : 19/11/2005
BURÇ : Akrep
BOY : 1.75
UYRUK : Kore- Şarkı yazmaktan hoşlanıyor.
- YG Entertainment bünyesinde stajyerdi ve Treasure Box yarışmacısı seçildi . EP'de elendi. 9.
- Aynı zamanda Kpop Star 6'nın ortak kazananıydı .
- Jongseob, 'tutkuyla bir havai fişek gibi yaşayan ve dünyada geniş çapta yankılanan kişi' anlamına geliyor.
- Hobiler: Oyun oynamak, bisiklet sürmek ve kaykay yapmak.
- Gerçekçi ama konuşkan, ona yaklaştığınızda parlak ve neşeli.
- Bir müzik şovunda BAP'ın 'Savaşçı' performansını görünce şarkıcı olmaya karar verdi .
- En unutulmaz seçme şarkısı Chris Brown'ın "Turn Up the Music" şarkısı .
- En sevdiği şarkı Bruno Major'ın 'Cold Blood'.
- Sahnede çok sayıda seyirciyle birlikte olmak ve mutlu olmak istiyor.
- En sevdiği müzisyen Penomeco , şarkılarını seviyor ve onu bizzat performans sergilerken gördü.FANXY CHILD konseri.
- En sevdiği moda ürünleri siyah kot pantolon ve kolyeler.
- Deniz yosunu dışında her şeyi yiyebilir, hiç yiyemez.
- En sevdiği filmler 'Les Miserable' , 'Harry Potter' ve 'Maze Runner' .
- Yüzünün en sevdiği kısım gözleri (göz şekli).
- Zor zamanlarda müzikle güç veren biri olarak hatırlanmak istiyor.