"beomgyu miden ağrımıyor mu ya? bunları nasıl sadece 6 günde içtin?"
soobin arkadaşının odasında nerdeyse bir yığın olan kutu kolalara bakıyordu. arkadaşı resmen kolaya bağımlıydı. hep inkar etse de...
ve kötü tarafı sadece kutudayken içiyordu. asla şişe almazdı. bu da daha fazla masraf demek oluyordu.
"hayır hyung bunlar benim için çerez." küçük kafasını iki yana salladı ve kolaları elindeki büyük poşete doldurmaya devam etti. "sağlığın için çok zararlı. şeker hastalığından öleceksin bir gün. neden yapıyorsun bunu?" bu soruyu her hafta duymaktan sıkılmıştı beomgyu. kola içince kendini mutlu hissediyordu. berbat hayatında iyi giden tek şey kola üretimiydi. "hyung bu soruyu sormaktan ne zaman yorulacaksın? beni mutlu eden şey bu."
"sorunlusun resmen. kendini mutlu eden bir şeyler bulmalısın. mesela bak, ben yeonjunu'u buldum. sende aşık olmayı dene"
küçük kaşlarını çattı. "en son aşık olduğumda ne olduğunu biliyorsun. aşk acıtır. seni yanlış yapmaya zorlar. ne kadar acı çeksen de katlanırsın. çünkü aşıksındır." yavaşça elinde içi kolalarla dolmuş poşeti yere bıraktı. "yani dolaylı yoldan mozaşistlik gibi düşün..." arkadaşına yaklaştı ve elini omzuna koydu. "ben ne acı çekmek istiyorum, ne de aşık olmak"
soobin kafasını salladı ve yerde ki poşeti bu sefer o aldı. "en azından benimle beraber takıl. evde değil dışarı da. sadece evde film izleyip kola içiyorsun. izlediğin filmler de hep aynı sıradan filmler" beomgyu tekrar kaşlarını çatmıştı. "sen Shi Gan* a sıradan mı diyorsun?" yalandan da olsa koluna vurdu beomgyu. "en güzel, anlamlı konulu film diyeceksin çarparım ağzına bir tane" beomgyu elini tehditkarca kaldırdığında soobin kıkırdayıp beomgyunun havada ki elini indirdi. "özür dilerim beomgyu hazretleri. laflarımı görmezden gelin."
"bak hala-"
"tamam yeter bu kadar şimdi ben çöpleri çöpe atacağım sende hazırlan akşam dışarı çıkıyoruz."
"ama hyung-" soobin tehditkar bir bakış attığında beomgyu susmuş ve yatağa oturmuştu.
****
*shi gan kim ki-duk'un bir filmidir. izlemeyen çok ayıp eder.
bu beomjunu hatırladınız mı bilmiyorum ama sayouIoveme istediği için taegyuya çevirip atıyorum bismillah
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓬𝓸𝓬𝓪 𝓬𝓸𝓵𝓪 // taegyu
Fanfiction"sürekli kola alıyorsunuz beyefendi. sağlığınız için çok zararlı" taehyun markette kasiyer olarak çalışan birisiydi. beomgyu ise her zaman kola almak için oraya giderdi.