"siktir ya!"
sinirle elimdeki boş kutuları yere fırlatmış ve kolalarımı koyduğum dolabı tekrar altüst etmeye devam etmiştim.
gerçekten sinirliydim çünkü daha 3 gün önce dışarı çıkmıştım ve tekrar çıkmak istemiyordum.
ama hiçbir yerde yoktular ve bu sinirlenmeme yeterdi.
"son çözüm markete gitmek..." yavaşça komidinin üstünde ki cüzdanımı elime aldım. 5 kutu alsam 2 günü çıkarırdım herhalde? yavaşça odamın kapısını açıp dışarı çıktım ve montumu giyip evden çıktım. şanslıydım ki market bize pek uzak değildi hemen varabiliyordunuz.
montumun kapşonunu kafama takıp markete girdiğim de en arkada olan buz dolabına yürüdüm. ama dolabın kapağını açarken yan tarafta ki odadan sesler geldiğini fark ettim. merakıma yenik düşüp dinlemeye başladım.
"daha ilk günün taehyun ve sen şimdiden sakarlık mı yapıyorsun?!"
"özür dilerim Yuju Noona yanlışlıkla oldu"
"patron görmediği için şanslısın şimdi işinin başına dön"
duyduğum son sözle tam kapının arkasından çekiliyordum ki yüzüme yediğim sert kapıyla yere düşmem bir olmuştu ve popom çok acımıştı!
"ah özür dilerim bey efendi iyi misiniz? sizi kapının arkasında göremedim kusura bakmayın!"
yavaşça kafamı kaldırdığımda çok yakışıklı bir çocuk bana bakıyordu.
o kadar yakışıklıydı ki burada çalıştığına bile inanmıyordum resmen.
"bey efendi iyi misiniz?" transtan çıkmış gibi kafamı salladım ve anın acelesiyle uzattığı eli bile görmeden yerden kalktım.
elini tutma şansını kaçırdın aferin beomgyu.
"b-ben iyiyim. özür dilerim gerçekten sizin hatanız değildi." yüzüne kocaman gülümsemesini yayıp yavaşça önümde eğilmişti. "izninizle çalışmaya dönmem lazım. size yardımcı olabileceğim bir şey var mı?" kafamı hayır anlamında salladığımda tekrar gülümsemiş ve arkasını dönüp gitmişti.
az önce ne olmuştu...?
***
devamında ne yapacağım hakkında bilgi 0...
öpüsen taegyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓬𝓸𝓬𝓪 𝓬𝓸𝓵𝓪 // taegyu
Фанфик"sürekli kola alıyorsunuz beyefendi. sağlığınız için çok zararlı" taehyun markette kasiyer olarak çalışan birisiydi. beomgyu ise her zaman kola almak için oraya giderdi.