Despre Licantropi

7 0 0
                                    


     Licantropii sunt niste creaturi in mare parte nocturne, care nu isi pot controla instinctele de animal. In timpul zilei arata ca niste oameni normali cu parul gri.

In timpul noptilor cu luna plina, se transforma in lupi uriasi mancatori de carne cruda, in special de om. Daca creatura musca un om iar acesta scapa cu viata, se va transforma in licantrop si de aceea se pot intalni corcituri de licantropi cu parul si blana nu neaparat gri, deoarece blana lupului are aceiasi culoare cu parul persoanei in timpul zilei.

Pana si in forma de om, sunt mai salbatici, stau izolati si nu au prieteni. Instinctul lor le spune sa fuga de orice problema. Deci daca de exemplu este intrebat ceva ce nu stie sau se simte vinovat, va fugi intr-un loc departat si salbatic, cum ar fi o padure.

De obicei, au inaltime medie ca om si rareori ies in evidenta destul de tare incat sa fie descoperiti. Numai expertii ii pot nominaliza.

  Urasc cel mai mult vanatorii de creaturi magice,vampirii si demonii. Au diverse fobii ineexplicabile de exemplu frica de spirite sau frica de a fi descoperit de cineva printre oameni.


Mancarea preferata : de obicei pestele sau carnea de porc dar pot fi si alte alimente

Ceva ce le place : locurile reci si padurile

Varsta medie : au varsta medie de 70-80 ani, dar pot avea si 100 ca oamenii

Personaje in carte: Chiara

Dictionarul Inima de LupUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum