Kitabı okurken medyadaki şarkıyı dinlemeyi unutmayın kuzularr🍨✨
Raquel her zamanki gibi bugünde kahvaltıda yumurtasını yiyip çizim masasına oturdu, bugün onun en mutlu günlerinden biriydi çünkü,bugün büyük hayranı olduğu Taylor SWİFT'i çizmeye başlayacaktı.Bu cidden emek isteyen bir işti fakat o, altı yaşından beri aldığı çizim dersleri ile oldukça yetenekli bir kızdı.Daha 13 yaşında olmasına rağmen bir sürü hobisi vardı.Örneğin buz pateni kaymak,resim çizmek,yemek yapmak,astronomi araştırmak gibi bir sürü hobisi vardı.Onu bu hayatta tek mutsuz eden şey,temizlik takıntısıydı.Kirli,tozlu veya dağınık bir yer gördüğünde,gördüğü yer silinene kadar gözünü açamaz.Fakat kendisi tiksinir ve temizliyemezdi.
Masasına oturduktan sonra, yanına meyve suyunu almadığını farkedince bugünkü heyecanı ile birlikte hızlı adımlarla mutfağa koştu,dolaptan meyve suyu'nu çıkarıp büyük bir bardağa koydu,yeniden hızlı adımlarla odasına koşuyordu ki yolu yarıladığında meyve suyu'nun neredeyse yarısını yere döktü.İlk başta yere bakarak dona kaldı,daha sonra ise elleri titremeye başladı.Yere çöküp,dizlerini kendine çekti ve kafasını kollarına gömdü.Daha sonra ise evde Raquel'in "ANNE!" çığlığı yankılandı.
Bayan Sernandez durumu anlayıp elindeki işleri bir kenara bırakıp,hızla yukarıya Raquel'in odasına doğru koştu.İlk başta kıznın başını okşayarak onu biraz sakinleştirdikten sonra ise,banyodan bir bez alarak yerleri sildi.Raquel'e ,yeri sildiğinin haberini verdi,ama Raquel'in içindeki huzursuzluk hala dinmemişti.Raquel dizlerine kilitlenmiş olan kollarını çözüp, yere bakmamaya çalışarak,koşa koşa odasına gitti ve göz yaşları içerisinde kendini odasına kitledi.Bunun nedeni yere meyve suyu dökülmesi yada içindeki huzursuzluk değildi.Bunun nedenini Raquel bile anlamamıştı, içinde büyük bir ağlama isteği Vardı.O ise bir anda göz yaşlarını saldıverdi...
Selam kuzularr🍨bu bölüm biraz kısa oldu ama diğer bölümlerde kelime sayısı artacak.