Heia!Am venit cu un nou fic realizat impreuna cu DirtyMindxD.Sper sa va placa!
Pentru toti,clasa I a fost un adevarat inceput,un impuls,cum vreti sa-i spuneti.Asa a fost si pentru Taylor, Zayn, Hayden, Niall,Emily , Harry, Miley si Liam. 8 prieteni buni de la gradinita, care acum sunt impreuna in clasa I. Emma si Louis, prietenii lor care sunt clasa a III-a, ii incurajeaza in fiecare minut. Asa se formeaza o gasca de prichindei, foarte buni prieteni si de nedespartit.
Personalitatile lor sunt diferite. Taylor viseaza sa devina un top model international. Zayn vrea sa devina un rapper renumit. Hayden vrea sa fie mereu in centrul atentiei, mai nazdravana de fel. Niall este o fire cuminte si blanda, el visand sa devina bucatar. Emily si Harry vor sa devina actori si sa joace impreuna in acelasi film la Hollywood. Liam este foarte sigur pe el si nu ii place sa incalce regulile. Miley, pe langa pacea mondiala, vrea sa-si gaseasca marea iubire si sa ajunga o cantareata minunata, pe scene internationale. Emma si Louis vor sa fie impreuna pe veci.Sa fie prieteni de nedespartit.
Prima zi de scoala pentru nazdravani a venit repede. Erau emotionati, picioarele le tremurau iar fetele se tineau strans de bratul firav al baietilor. Zayn era mai linistit decat prietenii lui. Au intrat in cladirea uimitoare, alcatuita din 3 etaje, invatatoarea lor aratandu-le toate incaperile. Copii s-au indragostit imediat de scoala, gasind-o ca o a doua casa. Colegii noi erau de treaba, glumind cu ei in orice clipa. Manualele noi, cu mirosul lor proaspat au fost predate iar copii erau curiosi ce se afla in ele.Prima zi din clasa I a fost foarte frumoasa pentru ei, vrand sa nu o uite niciodata. Si asa a fost.
In scurt timp, cei 10 prichindei s-au obisnuit cu programul riguros al vietii de scolar. In fiecare dimineata, picii se trezesc la ora 7, pregatindu-si uniformele mov. Baietii se imbraca cu pantalonii, o camasa alba, sacoul si o cravata neagra asortata cu pantofii negri luciosi. Fetele se imbraca cu o rochita pana la genunchi iar in picioruse niste sandalute albe. Copii mananca, isi iau ghiozdanele si ies afara, asteptand-o pe mama lui Harry sa vina sa ii ia cu masina. La ora 7:45, Anne i-a luat pe toti prietenii lui Harry iar la 7:55, ajung in fata scolii. De aici, cei 8 invatacei o iau spre clasa lor in partea stanga iar"seniorii" se duc in sala de sport. Ziuz de luni abia incepuse.
Orele de matematica din clasa I sunt cele mai frumoase pentru toti, insa nu si atunci cand tu esti in banca si o asculti pe doamna invatatoare. Adunarile si scaderile merelor si bastonaselor ii inebuneau pe toti, insa Liam era cel mai concentrat. El vrea sa fie cel mai bun din clasa. Ambitia lui este de neclintit. Miley se juca cu foile cartii de matematica, intorcandu-le pe o parte si pe alta. Harry, Emily, Zayn si Taylor vorbeau in spatele clasei, mai in soapta, mai in gura mare. Niall manca unul dintre sandwich-urile delicioase pregatite de mama lui, iar Hayden desena pe caietul mancaciosului. Stelutele, inimioarele si cerculetele de toate culorile ii umpleau foile caietului de tip A3. Invatatoarea se uita la nazdravani pe deasupra ochelarilor, zambea si se intorcea la monologul sau. "Vor deveni niste tineri minunati" gandi doamna Crew, invatatoarea, iar un suras i se asternu pe fata.
Clasele mici trec intotdeauna repede. Nici nu iti dai seama cand trece si clasa a VIII-a. Promisiunea facuta in clasa a VII-a, de a fi intotdeauna impreuna este in curs de desfasurare. Taylor, Zayn, Niall, Emily, Harry si Miley au 16 ani. Hayden are 15, Liam are 17, iar Emme si Lou' au 18 ani. Timpul nu a stat in loc pentru nimeni, iar asta se vede pe fizicul prichindeilor de alta data. Au devenit niste tineri frumosi si talentati, uimind pe toata lumea cu talentele lor. Dar, bineinteles, au si defecte. Hayden este cea mai perversa dintre toti, introducandu-l chiar si pe Harry, Zayn a inceput sa fumeze,Louis, Emma si Taylor sunt mai petrecareti, inceput de la o varsta frageda sa bea pana se imbata.Liam, desi este cel mai cuminte, face o obsesie din absolut orice, fiind uneori prea enervant. Miley si Emily au devenit manipulate de drogurile usoare ce se vand la orice colt de strada. Niall este cate putin din aproape toate. Bea, dar nu mult, fumeaza,dar nu mereu, e pervers, dar mai nu ca Harry si petrece, insa nu isi pierde capul. Poate ca este obsedat de mancare dar nu se ingrasa, ceea ce este bine pentru el caci este prea dragut sa fie o batoza
Cu toate defectele si calitatile lor, copii au ramas prieteni buni, de nedespartit, ca in prima zi de cand s-au cunoscut.
CITEȘTI
Last first kiss (In colaborare cu DirtyMindxD)
FanfictionCititi si veti afla aventurile "prichindeilor" nostri favoriti!