𝐤𝐲𝐥𝐢𝐞*𝐲𝐨𝐮*
𝐈 𝐠𝐨𝐭 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐛𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐞𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫𝐦𝐢𝐨𝐧𝐞 𝐬𝐜𝐫𝐞𝐚𝐦𝐢𝐧𝐠"𝐰𝐚𝐤𝐞 𝐮𝐩 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐥𝐚𝐭𝐞"𝐢 𝐠𝐨𝐭 𝐮𝐩 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐰𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐞𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐨𝐭 𝐰𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐦𝐲 𝐛𝐨𝐝𝐲 𝐢 𝐠𝐨𝐭 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐞𝐫𝐦𝐢𝐨𝐧𝐞"𝐡𝐞𝐫𝐦𝐢𝐨𝐧𝐞 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐰𝐞 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐠𝐨 𝐭𝐨𝐦𝐨𝐫𝐫𝐨𝐰"𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐫𝐦𝐢𝐨𝐧𝐞 𝐢𝐧 𝐚 𝐭𝐢𝐫𝐞𝐝 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞 "𝐧𝐨 𝐰𝐞 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐡𝐲 𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐢𝐫𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐧𝐨𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞"𝐡𝐞𝐫𝐦𝐢𝐨𝐧𝐞 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝"𝐡𝐞𝐫𝐦𝐢𝐨𝐧𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞𝐬 𝐧𝐨𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐰𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭"𝐰𝐞 𝐚𝐫𝐢𝐯𝐞 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐮𝐬 𝐬𝐭𝐨𝐩 𝐢 𝐰𝐚𝐬 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐧𝐨𝐭 𝐬𝐞𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐡𝐨𝐬 𝐢𝐧𝐟𝐨𝐫𝐭 𝐨𝐟 𝐦𝐞 𝐢 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐢𝐬𝐞𝐝 𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐢 𝐛𝐮𝐦𝐩𝐞𝐝 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐚 𝐛𝐥𝐨𝐧𝐝 𝐡𝐚𝐢𝐫𝐞𝐝 𝐠𝐮𝐲 𝐡𝐞 𝐡𝐞𝐥𝐝 𝐦𝐲 𝐰𝐚𝐢𝐬𝐭 𝐬𝐨 𝐢 𝐜𝐚𝐧𝐧𝐨𝐭 𝐟𝐚𝐥𝐥"𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲" 𝐢 𝐬𝐚𝐲 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐮𝐲 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐩𝐮𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐨 𝐢 𝐜𝐚𝐧 𝐬𝐡𝐚𝐤𝐞 𝐢𝐭"𝐦𝐚𝐥𝐟𝐨𝐲 𝐝𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐦𝐚𝐥𝐟𝐨𝐲" 𝐢 𝐬𝐡𝐚𝐤𝐞 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐲"𝐤𝐲𝐥𝐢𝐞 𝐠𝐫𝐚𝐧𝐠𝐞𝐫"𝐢 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 𝐡𝐞𝐫𝐦𝐢𝐨𝐧𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐲 𝐧𝐚𝐦𝐞"𝐊𝐘""𝐊𝐘𝐋𝐈𝐄"𝐚𝐬 𝐢 𝐠𝐨 𝐢 𝐰𝐚𝐯𝐞𝐝 𝐠𝐨𝐨𝐝𝐛𝐲𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐨 𝐝𝐫𝐚𝐜𝐨.
-
𝐝𝐫𝐚𝐜𝐨
𝐀𝐬 𝐬𝐨𝐨𝐧 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐢 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐩𝐚𝐢𝐧 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐥𝐞𝐟𝐭 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐫𝐤*𝐬𝐤𝐢𝐩 𝐭𝐨 𝐡𝐨𝐠𝐰𝐚𝐫𝐭𝐬*𝐢 𝐠𝐨𝐭 𝐢𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐢 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐦𝐲 𝐝𝐨𝐫𝐦 𝐚𝐬 𝐬𝐨𝐨𝐧 𝐚𝐬 𝐩𝐨𝐬𝐬𝐢𝐥𝐞 𝐢 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐭𝐢𝐫𝐞𝐝 𝐬𝐨 𝐢 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩*𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦 𝐢 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 𝐦𝐲 𝐦𝐨𝐦 𝐬𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠"𝐡𝐞𝐬 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐝𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐢 𝐚𝐦 𝐬𝐨 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐝𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐛𝐮𝐭 𝐡𝐞𝐬 𝐛𝐚𝐜𝐤"𝐢 𝐬𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐧𝐨𝐭 𝐮𝐧𝐫𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭"𝐛𝐮𝐭 𝐩𝐨𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐤𝐢𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦"𝐢 𝐬𝐚𝐲 𝐥𝐨𝐮𝐝𝐥𝐲"𝐬𝐡𝐡 𝐡𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐡𝐞𝐚𝐫 𝐲𝐨𝐮"𝐢 𝐰𝐨𝐤𝐞 𝐮𝐩 𝐡𝐞𝐚𝐯𝐢𝐥𝐲 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐢 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐛𝐢𝐭 𝐢 𝐫𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦 𝐢 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐦𝐞𝐧 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐬𝐞𝐞𝐢𝐦𝐠 𝐚 𝐠𝐢𝐫𝐥 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐢 𝐠𝐨 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐰 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐢𝐫𝐥 𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐨𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐢 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐬 𝐢 𝐫𝐞𝐦𝐨𝐯𝐞 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐚𝐢𝐫 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐢 𝐫𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐤𝐲𝐥𝐢𝐞
𝐛𝐮𝐭 𝐡𝐨𝐰 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐥𝐲𝐭𝐡𝐞𝐫𝐢𝐧 𝐜𝐨𝐦𝐦𝐞𝐧 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐰𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐦𝐞 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐥𝐚𝐬𝐢𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐝 𝐦𝐞"𝐛𝐨𝐨"𝐛𝐥𝐚𝐬𝐢𝐞 𝐬𝐚𝐲𝐬 𝐚𝐬 𝐢 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐭"𝐰𝐡𝐚𝐭"𝐢 𝐬𝐚𝐰 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐛𝐥𝐚𝐬𝐢𝐞 𝐰𝐞 𝐬𝐚𝐭 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐥𝐚𝐬𝐢𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠"𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐢 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐬𝐞𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐞𝐚𝐭 𝐡𝐚𝐥𝐥""𝐢 𝐰𝐚𝐬 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐝𝐫𝐨𝐦 𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐨𝐰 𝐝𝐢𝐝 𝐤𝐲𝐥𝐢𝐞 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐥𝐲𝐭𝐡𝐞𝐫𝐢𝐧 𝐜𝐨𝐦𝐦𝐞𝐧 𝐫𝐨𝐨𝐦"𝐢 𝐬𝐚𝐲"𝐬𝐡𝐞 𝐠𝐨𝐭 𝐬𝐥𝐲𝐭𝐡𝐞𝐫𝐢𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞 𝐢𝐬 𝐬𝐥𝐲𝐭𝐡𝐞𝐫𝐢𝐧 𝐢 𝐦𝐞𝐚𝐧"𝐰𝐞 𝐬𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐢𝐫𝐞 𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐩𝐫𝐨𝐟𝐞𝐬𝐬𝐨𝐫 𝐬𝐧𝐚𝐩𝐞 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐦𝐞𝐧 𝐫𝐨𝐨𝐦"𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐰𝐨 𝐢 𝐦𝐞𝐚𝐧 𝐭𝐡𝐫𝐞𝐞 𝐝𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐥𝐥 𝐨𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐞𝐭𝐞𝐧𝐨𝐭𝐢𝐨𝐧"𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐬𝐧𝐚𝐩𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐢𝐫𝐥 𝐰𝐨𝐤𝐞 𝐮𝐩 𝐛𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐧𝐚𝐩𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐭𝐞𝐝 𝐤𝐲𝐥𝐢𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝"𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐩𝐫𝐨𝐟𝐞𝐬𝐬𝐨𝐫 𝐢𝐭 𝐰𝐨𝐧'𝐭 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐠𝐢𝐧"𝐰𝐞 𝐚𝐥𝐥 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐨𝐮𝐫 𝐝𝐨𝐫𝐦'𝐬.
-
𝐤𝐲𝐥𝐢𝐞
*𝐬𝐤𝐢𝐩 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐝𝐚𝐲*
𝐢 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐦𝐲 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐩𝐨𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐩𝐫𝐨𝐟𝐞𝐬𝐬𝐨𝐫 𝐬𝐧𝐚𝐩𝐞 𝐢 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐢𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐭 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐫𝐦𝐢𝐨𝐧𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐬𝐧𝐚𝐩𝐞 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐢𝐧 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐟𝐮𝐧𝐧𝐲 𝐰𝐚𝐥𝐤 𝐰𝐞 𝐟𝐢𝐧𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬 𝐛𝐮𝐭 𝐢 𝐡𝐚𝐝 𝐭𝐨 𝐬𝐭𝐚𝐲 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐢 𝐠𝐨𝐭 𝐝𝐞𝐭𝐞𝐧𝐨𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐝𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐥𝐚𝐬𝐢𝐞 𝐢 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐬𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐞𝐚𝐝 𝐦𝐲 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐝𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐬𝐚𝐢𝐝"𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐡𝐨𝐫𝐧 𝐛𝐢𝐫𝐝𝐬" 𝐢 𝐫𝐞𝐩𝐥𝐲𝐞𝐝"𝐲𝐚𝐡 𝐢 𝐚𝐦 𝐚𝐥𝐦𝐨𝐬𝐭 𝐝𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐢𝐭" 𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞𝐝"𝐬𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐛𝐨𝐨𝐤𝐬"𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐛𝐮𝐭 𝐬𝐧𝐚𝐩𝐞 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐢𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐨𝐩𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐨𝐦𝐞𝐰𝐨𝐫𝐤 𝐩𝐚𝐠𝐞 𝐚 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭 𝐰𝐨𝐫𝐤 𝐢 𝐨𝐩𝐞𝐧 𝐦𝐲 𝐛𝐨𝐨𝐤𝐚𝐧𝐝 𝐟𝐢𝐧𝐬𝐡 𝐦𝐲 𝐰𝐨𝐫𝐤"𝐩𝐫𝐨𝐟𝐞𝐬𝐬𝐨𝐫 𝐢 𝐝𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐲 𝐰𝐨𝐫𝐤"𝐢 𝐠𝐨𝐭 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐬𝐞𝐞𝐨𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫𝐦𝐢𝐨𝐧𝐞"𝐤𝐲𝐥𝐢𝐞 𝐠𝐫𝐚𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐡𝐨𝐛𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐞𝐞𝐧"𝐡𝐞𝐫𝐦𝐢𝐨𝐧𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐭𝐨 𝐦𝐞 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐫𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐚𝐫𝐫𝐲"𝐨𝐡 𝐦𝐞 𝐢 𝐡𝐚𝐝 𝐝𝐞𝐭𝐞𝐧𝐨𝐭𝐢𝐨𝐧"𝐬𝐡𝐞 𝐠𝐚𝐬𝐩𝐞𝐝"𝐡𝐨𝐰 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐞𝐭 𝐝𝐞𝐭𝐞𝐧𝐨𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐤𝐲𝐥𝐢𝐞 𝐢 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐥𝐞𝐭 𝐦𝐨𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐚𝐝 𝐬𝐞𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐫𝐮𝐛𝐥𝐞"𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐢𝐛𝐚𝐫𝐚𝐫𝐲 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐚𝐧𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐢 𝐠𝐨𝐭 𝐩𝐢𝐫𝐝𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐫𝐞𝐣𝐞𝐫𝐮𝐝𝐢𝐜𝐞 𝐢 𝐠𝐨𝐭 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐦𝐞𝐧 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐰 𝐝𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐩𝐚𝐧𝐬𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐥𝐚𝐬𝐢𝐞 𝐭𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐢 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐫𝐮𝐧 𝐭𝐨 𝐦𝐲 𝐝𝐨𝐫𝐦 𝐭𝐨 𝐫𝐞𝐚𝐝 𝐦𝐲 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐢 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐞𝐬 𝐚 𝐡𝐨𝐭 𝐛𝐚𝐭𝐡 𝐬𝐨 𝐢 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐨𝐩𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐨𝐭 𝐰𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐞𝐭 𝐢𝐭 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐦𝐲 𝐛𝐨𝐝𝐲 𝐢 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐩𝐚𝐢𝐧 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐢 𝐬𝐚𝐰 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐭 𝐢𝐬 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐛𝐥𝐨𝐨𝐝 𝐢 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐰𝐡𝐲 𝐢𝐭 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐢 𝐟𝐢𝐧𝐬𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐨𝐭 𝐛𝐚𝐭𝐡 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐦𝐞𝐧 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐢 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐬𝐚𝐰 𝐝𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐥𝐚𝐬𝐢𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐚𝐧𝐬𝐲"𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐮𝐝𝐛𝐨𝐨𝐥𝐝"𝐩𝐚𝐧𝐬𝐲 𝐬𝐚𝐢𝐝"𝐢 𝐚𝐦 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐞𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐮𝐲𝐬 𝐭𝐨𝐦𝐨𝐫𝐫𝐨𝐰"𝐢 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐦 𝐚 𝐫𝐮𝐬𝐡 𝐢 𝐠𝐨𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐰 𝐦𝐚𝐝𝐚𝐦 𝐩𝐨𝐦𝐟𝐞𝐫𝐲"𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐫𝐨𝐧𝐠 𝐝𝐞𝐚𝐫 𝐢𝐬 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐥𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭"𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐢 𝐬𝐡𝐨𝐰𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝"𝐢𝐬 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐚𝐥𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭""𝐲𝐞𝐬 𝐝𝐞𝐚𝐫"𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐩𝐮𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐬𝐩𝐞𝐥𝐥 𝐨𝐧 𝐦𝐲 𝐭𝐨 𝐬𝐭𝐨𝐩 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐥𝐨𝐨𝐝"𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐬𝐭𝐚𝐲 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐨𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭"𝐢 𝐥𝐞𝐭 𝐚 𝐛𝐢𝐠 𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐢 𝐡𝐞𝐚𝐫 𝐡𝐞𝐫𝐦𝐢𝐨𝐧𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐫𝐮𝐧𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐬𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐲 𝐢𝐟 𝐢 𝐰𝐚𝐬 𝐨𝐤𝐚𝐲 𝐭𝐡𝐫𝐞𝐞 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐢𝐧 𝐚 𝐫𝐨𝐰"𝐚𝐦 𝐨𝐤𝐚𝐲 𝐡𝐞𝐫𝐦𝐢𝐨𝐧𝐞"𝐢 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐛𝐮𝐭 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐦𝐲 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞𝐝*𝐬𝐤𝐢𝐩 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐝𝐚𝐲*𝐢 𝐰𝐨𝐤𝐞 𝐮𝐩 𝐭𝐢𝐫𝐞𝐝 𝐢 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐭𝐨 𝐦𝐲 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐨𝐤𝐞 𝐚 𝐡𝐨𝐭 𝐛𝐚𝐭𝐡 𝐢 𝐡𝐚𝐝 𝐧𝐨 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬𝐞𝐬 𝐭𝐨𝐝𝐚𝐲 𝐢 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐦𝐞𝐧 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐭 𝐛𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐢𝐫𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞𝐝 𝐦𝐲 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐢 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 𝐩𝐚𝐧𝐬𝐲 𝐜𝐨𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐚 𝐬𝐚𝐭 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐭𝐨 𝐛𝐞𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐩𝐥𝐚𝐲 𝐭𝐫𝐮𝐞 𝐨𝐫 𝐝𝐚𝐫𝐞 𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐲𝐞𝐬 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐚𝐧𝐨𝐧𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐢 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐥𝐚𝐬𝐢𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐞 𝐩𝐥𝐚𝐲𝐞𝐝 𝐚 𝐜𝐨𝐮𝐩𝐥𝐞 𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝𝐬 𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐝𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐭𝐨 𝐛𝐥𝐚𝐬𝐢𝐞 𝐭𝐨 𝐤𝐢𝐬𝐬 𝐩𝐚𝐧𝐬𝐲 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐛𝐥𝐚𝐬𝐢𝐞 𝐦𝐚𝐤𝐞𝐨 𝐨𝐮𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐤𝐲𝐥𝐢𝐞 𝐦𝐲 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐰𝐢𝐝𝐞 𝐨𝐩𝐞𝐧 𝐚𝐬𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐦 𝐢𝐟 𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐝𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐡𝐞𝐥𝐝 𝐦𝐲 𝐜𝐡𝐢𝐧𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐨𝐮𝐭 𝐢 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐛𝐮𝐭 𝐢 𝐫𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫𝐦𝐢𝐨𝐧𝐞 𝐬𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐧𝐨𝐭 𝐠𝐞𝐭 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞 𝐭𝐨 𝐝𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐡𝐞 𝐚 𝐝𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐞𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐛𝐮𝐭 𝐢 𝐤𝐢𝐧𝐝𝐚 𝐥𝐢𝐤𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦 𝐢 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐭𝐨 𝐦𝐲 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐰𝐞 𝐩𝐥𝐚𝐲𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞𝐫𝐦𝐢𝐨𝐧𝐞 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐛𝐞𝐬𝐜𝐨𝐮𝐬𝐞 𝐢 𝐟𝐨𝐫𝐠𝐨𝐭 𝐦𝐲 𝐧𝐨𝐭𝐞 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐢𝐧 𝐢 𝐭𝐨𝐥𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝"𝐡𝐨𝐰 𝐦𝐚𝐧𝐲 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐢 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐬𝐭𝐚𝐲 𝐚𝐰𝐚𝐲 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐝𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐡𝐞'𝐬 𝐠𝐨𝐧𝐧𝐚 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐞𝐞𝐥𝐢𝐧𝐠"𝐢 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐢𝐧𝐠𝐧𝐨𝐫𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐢 𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩𝐞𝐭 𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐢 𝐰𝐚𝐤𝐞 𝐮𝐩 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐚 𝐛𝐢𝐠 𝐛𝐚𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐦𝐞𝐧 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐢 𝐠𝐨𝐭 𝐦𝐲 𝐫𝐨𝐩𝐞 𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐜𝐡𝐞𝐜𝐤 𝐰𝐡𝐨 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐛𝐮𝐭 𝐢 𝐜𝐚𝐧𝐧𝐨𝐧'𝐭 𝐬𝐞𝐞 𝐰𝐡𝐨 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐫𝐮𝐧 𝐢 𝐠𝐨𝐭 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐭𝐨 𝐦𝐲 𝐝𝐨𝐫𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩.
𝐡𝐨𝐩𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐢𝐤𝐞𝐝 𝐢𝐭🤍
YOU ARE READING
𝐡𝐞𝐫𝐦𝐢𝐨𝐧𝐞 𝐭𝐰𝐢𝐧 𝐬𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫
Romance𝐇𝐨𝐩𝐞 𝐲𝐮𝐲 𝐠𝐮𝐲𝐬 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐢𝐭 𝐚𝐬 𝐢 𝐝𝐢𝐝. 𝐢 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐩𝐨𝐬𝐭 1 𝐩𝐚𝐫𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐝𝐚𝐲. 𝐇𝐨𝐩𝐞𝐲𝐩𝐮 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐠𝐫𝐞𝐚𝐭 𝐝𝐚𝐲🤍.