1.BOLUM 📌

33 4 4
                                    

Arkadaşlar ilk deneyim umarım beğenirsiniz.
Düşünce ve önerilerinizi bekliyorum.👌
İYİ OKUMALAR
....
Biz kadınlar sevdiğimiz adamlara çok çabuk bağlanıp belkide hayatımız boyunca onlara sadık kalırız. Onlar bize doğru bir adım atıyorsa biz onlara karşılık on adım atar ve elimize geçen her fırsatta sevgimizi, verdiğimiz değeri fazlasıyla hissettiririz. Koşulsuz şartsız güveniniz her ne olursa olsun, tüm samimiyetimizle ve tüm benliğimizle...Ama bu güven duygusunun ne denli önemli olduğu
Bilinmez ve acımasızca üzeri ezilip geçilirse işte o anda her şey biter. Çünkü ezilip geçilen
Sadece güvenimiz değildir. ezilen, aşkın esiri olmuş, sırlarla , acılarla dolu olan yuregimizdir.
...
Ve işte bende bir erkek tarafından, yüreği ezilip paramparça edilen kadınlardan biriyim.
Sevdiğim erkek tarafından gururum ayaklar altında alınmış, duygularım hiçe sayılmıştı.
Biliyorum ki ihanete uğramak hayatta görüp görebileceğim en büyük acı değildi belki ama canımı yakıp yaktığı yeri kavurmuş ve bugüne kadar hiç yaşanmamış bir acıyı yaşatmıştı bana.
Artık yanıp kavrulan kalbim şimdi kül olmuştu.
...
Şimdi hayatımı nasıl toparlayıp düzene koyacağımı bilmiyorum.
Ve dün gece itibariyle kendime bir söz vermiştim. Ve bu sözü tutmaya yeminliyim şu son 5 ayda yaptığım gibi kendimi dört duvar arasında hapsedip , artık acılarımla başbaşa kalmayacaktım. Verdiğim değeri hiç haketmeyen bir erkek tarafından kahrolmak hiç bana yakışan bir davranış olamazdı.
Kendime verdiğim o söz, durmadan zihninin içinde yankılanacak ve tuzla bu olmuş kalbimin bir daha eski haline dönmesine izin vermeyecekti.
...
Ve artık asla bir erkeğe aşık olmayacaktım.
Kendim için planlar kurarken hayatımda benim için planlar olduğunu unutmuştum. Ayağa kalkmak için önce düşmek gerekirmiş. Belkide aldığım yenilgi benim için en doğru yola giden anahtar olabilirdi. Ve ben düştüm tekrardan ayağa kalkmak için. Bu arada arkadaşlar size kendimi tanıştırmayı unutmuşum.
....

Adım:Yasmin Türkoğlu21 yaşındayım, Ve Muğla'nın Marmaris ilçesindeYaşıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Adım:Yasmin Türkoğlu
21 yaşındayım, Ve Muğla'nın Marmaris ilçesinde
Yaşıyorum.
Amerikan kültür kolejinde üni:Okuyorum..
...
GÜNE BAŞLANGIÇ
Her sabah olduğu gibi bu sabah' da alarmın o lanet sesi ile güne merhaba dedim.
Saat 08:00 di kalkmam gerekiyordu bunu biliyorum ama kalkamıyordum. Sanki üstümde bir yük var benim o yataktan kalkmama izin vermiyordu.
Her ne kadar da olsa biraz zorlanarak yataktan kalkıp doğruca lavaboya gidip, elimi yüzümü yıkayıp odama geri döndüm. Hazırlanmak için doğruca dolabımı açtım.
Ve beyaz kısa bir sweat mavi jinimi giyip altına da
Siyah wans ayakkabılarımı giyip, aynanın karşısına geçip rimel ,kırmızı bir ruj sürüp ve klasik çantamı ve telefonumu alıp evden çıktım.
Merdivenlerden aşağı inerken birden bire karşıma Uras Melih çıktı.
Kendisine hiç bir şey demeden yoluma devam ettim.
Arkadaşlar Uras Melih alt komşum olup ayrı zamanda aynı kolejde okuyoruz.

Arkadaşlar Uras Melih alt komşum olup ayrı zamanda aynı kolejde okuyoruz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Uras Melih
Kendisi 22 yaşında.
Okula gidiş amacı popülerlik kazanmaktır.
Okumaya hiç de hevesi yoktur.
Ailesi ne kadar zorlasa da bir türlü istediklerini beceremediler. Çünkü Uras Melih Çok inatçı birisidir.
Neyse kendisini fazla kötülemeyeceğim.
Nede olsa alt komşum.😊
...
Neyse bunca anlatıdan sonra nihayet kolejin önüne gelmiştim.
Kolejin bahçesine doğru yürürken eda ile karşılaştim, onunla birlikte cafeye doğru yürümeye başladim.
Eda benim şuana kadar ne yaşadığımı bilen tek kişi.
Ve hayatımda ne olursa olsun her zaman benimle birlikte...
Öylece muhabbet ederken ders saatinin geldiğini fark ettim ve sınıfa doğru yürümeye başladık.
Sınıfın kapısına doğru yaklaşınca uras'ı kapının önünde gördüm.
Hiç farketmemiş gibi sınıfın kapısından içeri girdik
Ve yerime geçip oturdum.
Tabiki benim bu hareketim Uras'ı birazcık rahatsız etmiş sanırım.
Neyseki ders başlamıştı.
Ben nasıl davranacağımı düşünürken ismimin söylenmesiyle kendime geldim.
Sınav sonuçlarını alıp sınıftan dışarı çıktım. Sonuçlara bakmaya korkuyordum eda'ya uzatıp eda sonuçlar nasıl diye sorduğumda
"Eda: kızım +90 almışsın" deyince
Birden bire içimden rahatlayacak bir şekilde kocaman bir ohhh çektim. Ve eda ile birlikte
Cafeye doğru yürüdük.
İki kahve sipariş verip masaya oturduk tam konuşmaya başlıyorduk ki Uras ve tayfası yan masaya oturdular.
Neyse dikkat çekmemem gerekiyor du. Derken konuşmaya başladık.

MESAFE
-
Her ne olursa olsun kendim gibi davranmaya çalışmaya gayret edecektim. Ama onu görünce bu söylediklerimimin hiç birini yapamıyordum.
Neden olduğunu bilmiyordum ama olmuyor Eda!
İnan onun gibi biri neden böyle davranır ki bana:
Hiç anlam veremiyorum.
O oysa' ki çok kibar çok anlayışlı biri,
Neden böyle davranıyor.
Acaba içinde yaşayıp anlatamadığı bir derdi mi var?
Düşünüyorum ama bulamıyorum. Ama çok bariz bir derdi olduğu ortada, yoksa bana böyle davranmaz dı.
Neyse uras'ın kafamı kurcalamasına izin vermeyip Eda ile muhabbetimize devam ettik.
Aslında olayı sadece ortamda kapattım. Kafamı hâlâ kurcalıyor.
Ama bunu Uras ile birlikte konuşmam lazım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 03, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KOMŞU KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin