✨İnsan yalnız kalır mı,sahi insan kendi düşüncelerinden kurtulabilir mi? Emin olun ben çok denedim
Öncelikle merhaba ben Çise Kaya memnun oldum merak etmeyin zamanla birbirimiz tanıyacağız.
Gözlerimi açtım saat 15:34 dü gösteriyordu galiba yaşamak için fazla uykucuyum ve yaşamak için fazla bomboşum yaşıtlarım gençliğin tadını çıkartırken benim yaptığım ise olababilceğiınce uyumaktı bundan memnunuydum evet .d uyurken düşüncelerim kafamda olmuyordu her şeyi fazla kafaya takarım insanları,geçmişimi yani hiç bi zaman ileriye dönük yaşamadım bütün gün yaptığım olabileceğince geç kalkıp geri kalan vaktimde de telefona bakıp,kitap okumaktı.Olabilceğinde gerçek dünyadan uzak yaşıyorum anlayacağınız.
Her gün yaptığım gibi kalktığım gibi telefonu elime aldım ve sosyal medyaya girdim uygulamalar arasında dolaştıktan sonra 1 saate yataktan kalktım ve mutfağa indim annem
"Günaydın ölü ruh" ne kadar güzel lakabım beni anlatıyordu annem neden ölü ruh gibi olduğumu bilmiyordu işte sadece ergenlik travması olduğunu düşünüyordu beni bir çok kez psikoloğa götürmeye çalıştı ama her seferinde sıyrılmanın bi yolunu buldum psikologlara karşı bi nefretim yok sadece onlara anlattıklarımı annemlere yetiştireceklerini düşünüyordum sadece psikologlara değildi bu güvensizliğim ben 2 yıl önce insanlara güvenmeyi bıraktım şimdi bu ne zırvalıyor dediğinizi duyuyorum sanki o zaman kafanızı daha da karıştırmadan benim kafayı çok taktığım geçmişime yönlendiriyorum sizi.4 Aralık 2017;
Instagram da dolaşırken bi söz gördüm sözde;"Dakikalar saniyelersiz bi bok çuvalıdır sizi tamamlayan ayrıntılarınızdır kendinizi keşfedin" diyordu çok hoşuma gitti nedense söz yazarının diğer düşüncelerini de merak ettim ve biraz araştırdım aslında Tumblr da paylaşım yapıyormuş Tumblr ı yükledim ve çocuğun hesabını buldum bir anonim hesaptı yarım saattir bütün paylaşımlarını okudum ama son okuduğum diğerlerinden daha fazla dikkatimi çekmişti "Yolunu kaybetmiş bir kelebeğe yolunu göstersen ne olur ölmek için saniyelerini sayarken." diğer yazdıklarının aksine buna katılmıyordum ve neden böyle dediğini merak ediyordum hemen ona cevap olarak "Belkide yaşamak için yeni bir yol arıyordur." Aynen böyle yazdım saat gece yarısı 1:43 olmasına rağmen 5 dakika sonra aynen şöyle yazdı "Yeni bir yol bulucak kadar vakti yoksa?" Hah bu çok saçmaydı "Çabalamadan bilemez." Dedim aynı şekilde aradan yarım saat geçmişti ve hala cevap yoktu tam uyumaya giderken "bombosluktaki kullanıcı sizi takip etmeye başladı" diye bir bildirim geldi Tumblr dan oha bu o çocuğun hesabıydı iyide neden yazdığım şeye cevap vermek yerine bomboş olan bir profili takip ettiki? Hemen ardından başka bir bildirim geldi "bombosluktaki kullanıcı size bir mesaj gönderdi" saniyesinde açtım tabikide "sanırım haklısın"demişti ne diyeceğimi bilemeyerek ":')" gülücük emojisi gönderdim ve uykuma daha fazla direnemeyip yattım.