1.Bölüm

62 3 0
                                    

Lim Ju Kyung doğduğundan beri yüzündeki izleri çevresinden çok önyargılı şekilde duymuştur. 10 yaşında eski evlerinden ayrılıp ailesiyle yeni evlerine taşınmışlardır. Ve 8 yıl  boyunca yeni evlerinde kalmışlardır.Lim Ju Kyung 'un babası mafyacılardan para alarak bir işe girmiştir ama babasını dolandırmışlardır.Bu yüzden yeni evlerini satıp mafyacılara paralarını vermişlerdir ve eski evlerine taşınmak zorunda kalmışlardır.Lim Ju Kyung okulda kafetaryada çalışan bir oğlana aşık olmuştur ve okuldaki egolu kızlar bunu fırsat bilerek Lim Ju Kyung'u okulda rezil etmişlerdir. Okuldaki egolu kızlar Lim Ju Kyunga hizmetçi muamelesi yapıp ona "mantıcı"diye hitap ediyolardı.Lim Ju Kyung sonra bir hastanenin tepesine çıkarak ağlıyordu .Bir oğlan onun intihar edeceğini düşünerek onu bir anda çekmiştir.Ve Lim Ju Kyung'un gözlüğü aşağıya düşmüştür.Lim Ju Kyung O oğlanın yani Soo-Hoo'nun üzerine düşmüştür.Soo-Hoo Lim Ju Kyung'un intihar edeceğini sanıp ona bağırmıştır.Lim Ju Kyung hiçbir şey görmemektedir. Ve Soo-Hoo bağırdıktan sonra gitmiştir.Ama Asansör bakımdadır.Soo-Hoo yazıyı okumayıp asansörün bozuk olduğunu düşünür ve aşağıya iner.Lim Ju Kyung ise bişey göremediği için merdivenleri zorla iniyodur.Soo-Hoo ilk başta ona yardım etmeyip aşağı iner ama sonra fikrini değiştirip ona yardım etmeye karar verir.Ve onu sırtında taşıyarak aşağıya indirir ve orda güvenlik görevlisiyle  karşılaşır.Soo-Hoo asansör bozuk değilmiydi der ve güvenlik görevlisi hayır sadece bakımdaydı diye cevap verir.Ve sonra Soo-Hoo Lim Ju Kyung'u bir taksiye bindirerek onu eve gönderir.Tam gidecekken Lim Ju Kyung Soo-Hoo'ya lütfen kendinizi üzmeyin ölenle ölünmüyor der.Ve ikisinde o anda evlerine gider.Ve Lim Ju Kyung ve ailesi eski evlerinden ayrılıp yeni evlerine taşınırlar.Lim Ju Kyung eski evlerindeki okuldaki aynı mualemeyi görmemek için görünüşe değişiklikler yapar ve yepyeni bir insana dönüşür.Lim Ju Kyung yeni okuluna transfer olur.Ve yüzüne yaptığı makyaj onu okulda çok popüler bir hale getirmiştir.Ve Lim Ju Kyung yeni okulunda ilk günden sonra evlerinin yanındaki kütüphaneye gider.Lim Ju Kyung küçüklükten beri aradığı kitap "Lanetli Maske"yi almaya gider ve Soo-Hoo'da o kitabın peşindedir.Lim Ju Kyung ne kadar dirensede Soo-Hoo kitabı tam alacakken Lim Ju Kyung bir hamle yaparak Soo-Hoo'nun üzerine düşer.




Umarım bu bölümü beğenmişsinizdir. 💙

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 26, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TRUE BEAUTY Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin