-Elise p.o.v-
'Puuut puuut puuut'
De wekker ging hard en luid te keer. Ik opende mijn ogen en bleef doodstil in mijn bed liggen. Ik had zooo geen zin om op te staan. Maar uiteindelijk moet iedereen altijd alles tegen zijn zin doen. Met een kreun kwam ik in beweging en probeerde met mijn hand de wekker te vinden en op het 'snooze' knopje te duwen, maar het was veel te donker in mijn kamer. Nouja, mijn kamer.. Ik mocht alweer eens twee maanden bij oma nel intrekken terwijl mijn ouders maar samen reizen voor hun werk. Het is niet dat ik nel niet goed genoeg vind ofzo. Maar ze begrijpen gewoon niet dat ik ook een echte THUIS wil hebben, waar ik gelukkig kan zijn.. Waar ik mezelf kan zijn... Net als alle 14- jarige meisjes.
De wekker bleef ondertussen maar luid tekeergaan zodat ik mijn ogen dan wel moest opendoen. Protesterend kwam ik recht en zette ik allebei mijn benen over de rand van het bed.
Ik heb altijd zo een hekel aan die eerste schooldagen..
Zachtjes liep ik naar de badkamer en deed mijn best om niemand wakker te maken. Ik waste gewoon vlug mijn gezicht, poetste mijn tanden en bracht wat mascara aan. Met een diepe zucht liep ik uiteindelijk de trap af naar beneden, waar ik zoals gewoonlijk nog niemand aantrof.. Niet dat ik dat erg vind, ik snap best dat nel niet om 6:30u wil opstaan hoor, maar het is soms toch best eenzaam. Ik deed de broodtrommel open en haalde er gewoon wat toast uit. Vlug stak ik het in mijn mond en nam een slok water. In de hoek van de kamer stond mijn lege tas die ik met een zucht opraapte. Al mijn nieuwe boeken voor het derde jaar moesten in school zijn toegekomen.
'Pinggg'
Ik hoorde mijn gsm afgaan en keek op het schermpje van mijn samsung galaxy s3 mini. Ja inderdaad. Ik heb geen iphone zoals alle andere 14-jarige meisjes. Ik zag de naam van mijn beste vriendin staan en meteen verscheen er een glimlach op mijn gezicht.-sophie: ik kom je zo meteen ophalen, dan kunnen we samen fietsen, okejj ? X ly
Meteen vlogen mijn vingers vliegensvlug over het toetsenbord om een smsje terug te zenden
-elise: he soofje, ja sgoed je moet maar aanbellen e x lyt :*
Ik was bijna klaar. Juist nog een briefje op tafel leggen voor oma dat ik weg ben nu. Oke, ik zag er dan wel als een berg tegenop om naar school te gaan. Maar ik doe altijd alles tegen mijn zin, dus waarom dit niet..Omfg sorry voor dit saaie hoofdstuk omfg ik schaam mij dood :o maarja wacht maar tot da jannes der is whi xd en nogmaals sorry e :(
Kbeloof dak et goed maak zujj x
Houvanjullie en lees ook
-only a vampire can love you forever
-and then i lost myself..En natuurlijk de boeken van 'elisetjeeh' (nee echt ze zyn super :*)
-de vlinder
-the pegasus
En nog een dak de naam ben vergeten x
JE LEEST
i'm in love..
Romanceik wil alleen jou.. ik heb alleen jou nodig.. die zin beloofde hij haar, vanaf het moment dat hij in haar ogen keek. Maar het is niet de werkelijkheid. de werkelijkheid is het leven van een meisje van 14, die hopeloos verliefd, en niet het gene ter...