Öhm.. deneme deneme bir iki umarım bildirim gelmiş olur sizlere gelmezse oturur ağlarım valla hü
Nasıl başlayacağımı bilmiyorum çünkü bir yana üzgünümde bu duyuruyu yapmak zorunda olduğum için.
Bu hesabımın şifresini tamamen unuttuğum ve e-postam ilede bağlantısı koptuğu için yeni hesap açmak zorunda kaldım. Bu kitabı yarın geceye kadar kaldırmış olurum büyük ihtimalle. Amaaa diğer hesabımda tekrardan paylaşacağım ve yeni bölümlerde atacağım.
Böyle bi salaklığı nasıl yaptım gerçekten bilmiyorum, bu hesabım 3 yıldır var ve şimdi gidiyor🥺 yeni telefona geçtiğim için bu zorluk çıktı yoksa hâlâ bu hesabı kullanıyor olacaktım.
Bide bide bide..
Little Star kitabım içinse ben orda tıkandım kaldım daha çok text yazabildiğimi fark ettim ve böyle devam edeceğim uzun bir süre eğer düz yazı yazabilirsem yazmaya çalışacağım neden olmasın dimi?
Ah.. şuan bu hesabı kapatmak
gerçekten beni üzüyor diğer ilk başladığım kitaplarımda gidecek... Olsun yeni sayfa açmış gibi olacağım bakarsınız başka güzel ficler daha yazarım 🥰🤭sewokado2 Bu diğer hesabım ve isim yaratıcılığım mükemmeldir :) belki bu isimi değiştirip o hesaba aktarırım ordan tekrar eskisi gibi devam ederim.
Sizi çoook seviyorum ve teşekkürü geçe bıraktığım için üzgünüm, ama ama Love In The House 14k olmuş🥳🥳🥳🥳🥳🥳 bu kadar ilgi alacağını düşünmemiştim bu beni gerçekten çok mutlu etti tekrardan teşekkür ederim severek okurlarıma💘💘💘 sizi çok seviyorum iyi ki varsınız🥺🤧🥰 sanırım diyeceklerim bu kadar.. o zamaan diğer hesabım sewokado2 'de kitabın devam bölümleriyle görüşmek üzere 👋👋👋👋
canım bangtan'ım sizide çok seviyorum iyi ki size sahibim🥺🤧💜