Stiu stiu..va intrebati de ce Harry este primul ..si de ce el pentru ca toti ii stim povestea...well poate pe aici avem si cativa curiosi in legatura cu aceasta serie asa ca ii iau pe tot de la A la Z.No hate pls ;-;.
Viata acestuia incepe pe data de 31.iulie.1980 la Godric's Hollow.Nu stim prea multe despre copilaria lui, dar aflam ca la aniversarea sa de un an ..nasul sau de botez Sirius Black ii ofera o mini matura sa-i zicem.
Pe data de 30.decembrie.1990.. Voldemort sauu Lordul Cap de Mort.. vine la acestia acasa cu gandul de ai omora pe Harry ..din cauza profetiei..pentru cei ce nu stiu..Profetia zicea :"„Cel care are puterea de a-l birui pe Lordul Întunecat se apropie... născut din neantul celor care l-au înfruntat de trei ori, născut la apusul lunii a șaptea... și Lordul Întunecat îl va marca drept egalul său, însă acesta va avea puteri pe care Lordul Întunecat nu le cunoaște... și unul dintre ei trebuie să moară de mâna celuilalt, căci nici unul nu poate trăi în timp ce celălalt supraviețuiește...".Duce acea "vizita" Harry ramane orfan..Dupa o scurta perioada de timp Severus Snape apara si ii vede pe sotii Potter morti.Rubeus Hagrid apare la fata locului cu motocicleta zburatoare ..de care o sa aflam mai multe in alta poveste ..si il ia pe Harry.
Acesta se intaneste cu Dumbledore si Minerva MecGonagall si il pun la usa familiei Dursley cu o scrsoare prinsa de paturica acestuia.
De-a lungul anilor acesta este tratat complet diferit fata de fiul lor..desii au fost rugati sa ii creasca in egal.
Apoi stiti povestea sa de la 11 ani ..pana la momentul invingerii lui Voldemort..Toate sunt bune si frumoase..Se casatoreste cu Ginny Weasley si are 3 copii.. Albus Severus Potter ..Lily Luna Potter si James Sirius Potter.Cel mai mare dintre ei fiind James Sirius Potter ,al doilea Albus Severus Potter si cea mai mica fiind Lily Luna Potter.
Ca loc de munca.. acesta devine auror si lucreaza la ministerul afacerilor magice.
In filmele HP acest personaj este jucat de Daniel Radcliffe..nascut pe data de 23.iulie.1989 in Anglia. Mai multe puteti cauta despre actor pe Wikipedia
CITEȘTI
Povesti nestiute ale personajelor din Harry Potter
SonstigesBuna.Nu stiu exact cum sa descriu aceasta carte in cateva cuvinte..dar m-am gandit cum mie..unei mari fane ale seriilor HP ..m-am gandit sa ma documenteaz..sa aflu povestile vietiilor fiecarui personaj pe care unii poate i-am urat sau iubit.Sper s...